Äänestys Aylan kuvasta

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Parahin tiedeyleisö. Ayla vaihtoi hiljattain kuvansa, ja mielestäni se edellinen kuva oli parempi. Tämä nykyinen on liian "laitettu", ja allekirjoittanut tykkää perinteisemmästä naiskauneudesta. Mitä mieltä olette, kumpi olisi parempi kuva. Eli kumpi Aylan tulisi laittaa esille?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Minusta se Aylan aivan ensimmäinen avatar-kuva kauniista brunetista oli ihana.
Rakastuin kuvan tyttöön silmittömästi ja aloinkin heti kosiskella kyseistä kirjoittajaa
kahville tänne Laplandian puolelle.

Tiedä sitten, oliko Aylan oma kuva ja miten Ruåttin puolella bussit
ja junat kulkevat..

..vai millä lie fär-saarilla asuikaan, mokoma.

Vierailija

Ei Jeesus, tuo neljäs vaihtoehto on ihan vastustamaton

P.S. Pyydä saada vast'edes laatia Luoman ja muiden äänestykset.

Edit: Post scriptum.

Vierailija

Voi jestas sentään. Minun avoja arvostelette, mokomatkin. Minulla on monta avaa ollut, moni niistä on esittänyt minua itseäni, mutta tietenkin hieman muunneltuna ja pari kuvaa on ollut ihan aito kuva. Ja se hymyilevä kuva on yhden muslimityön kuva. Kaikkein ensimmäinen ava'ni oli oma kuva, kovasti muunneltuna photoshopissa.
Entäs nykyinen ava'ni, kelpaako?

Ja otan suuren loikkauksen äänestyksen ohi.

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14029
Liittynyt23.6.2005

Olen samaa mieltä; se edellinen oli jotenkin parempi...

En tosin painosta, itse olen parikin kertaa vaihtanut avatarin pyynnöstä. Nykyinen on ihan originelli (varastettu tietenkin).

Mutta hei Layla, edellinen oli hyvä, samaa mieltä aloittajan kanssa. Olit siinä söpömpi!

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija

Se tähtisumusilmäinen kuva oli ehkä sievin ja sykähdyttävin...

Siis se hiukan epäselvä kuva, jossa oli vaalehiuksinen kosteasilmäinen tyttö hiukset hiukan otsalla. Oliko omakuvasi?

Vierailija

Nykykuva menettelee, mutta olen sellainen varovaisen konservatiivinen ihminen, ja nopeat muutokset saavat minut häkeltymään. Kiinnyn johonkin lookkiin, ja sitten se onkin yhtäkkiä poissa... Eipä silti, on minullakin avoja valmiina läjäpäin.

Edellistä kuvaasi ihaili tuo Vakaakin. He-hetkinen! Tarkoittaakohan tämä että minä olen samanlainen vanha homekorva! Hän kuulemma on kosiskellutkin sinua. Arojen kasvatin karhea olemus voittaa kuitenkin mokoman perunalaatikkoa popsivan suomalaisen saunojan habituksen. Muistetaan lisäksi että maailmassa korkeimmalle kohonnut naishenkilö joka sai eniten valtaa suhteessa kuolevaisiin oli tietenkin kaanitar Törögene. Jos siis joskus käyn ruotsia valtaamaan, hyppää hevoseni kyytiin niin saat vaikka kuun taivaalta. Tarkistetaan samalla onko siellä ihan OIKEASTI sitä amerikan lippua. (satulaa ei tosin ole - pahoittelen).

Olisin lisännyt äänestykseen vielä yhden vaihtoehdon, mutta en saanut sitä jostain syystä mahtumaan. Se antaisi Aylalle vapaat kädet vaihdella kuviaan ja suosisi tällaista vaihtorumbaa. Voin itsekin vaihtaa välillä kuvaa niin saadaan väriä palstalle.

Vierailija
Vakaa
Tiedä sitten, oliko Aylan oma kuva ja miten Ruåttin puolella bussit
ja junat kulkevat..

..vai millä lie fär-saarilla asuikaan, mokoma.

En ihmettele ollenkaan, jos tyttö väittää asuvansa "fär-saarilla"
Liittyneen kosiskellessa häntä.

Vierailija

Hmmm... tämänhetkisestä vastausjakaumasta päätellen on syytä laittaa äänestys pystyyn myös siitä, kuinka moni pikkuperverssi on käynyt rapidsharessa lataamassa sen Vekarajärven videon. Lisäksi todettakoon että nykyinen äänestystulos perinteisen lookin puolesta on osoitus siitä että nörtit ja konservatiiviset äijät (+yksi haudasta noussut mongooli) määräävät kaapin paikan tiede-keskustelupalstalla. Mielenkiintoista nähdä ottaako meikattu Ayla perinteisempää lookkia kiinni äänestyksessä.

Tässä sivumennen voisin mainita että vaikka me mongoolit olemme vähemmän tunnettuja uskollisuudestamme ja enemmän tunnettuja fertiilisyydestämme, ja vaikka olemme polttaneet monia kirjastoja ja rakentaneet Bagdadiin pääkalloista minareetin se ei silti tarkoita sitä että emme olisi avarakatseisia. Järjestimmehän aikanaan mm. kiihkeän väittelyn katolilaisten käännyttäjien, buddhalaisten munkkien ja islamilaisten oppineiden välille lähes puhtaasta uteliaisuudesta. Sitä paitsi pax Mongolica oli teidän säälittävää pax romanumskeidaa monin verroin isompi juttu. Tämä ihan vain että ymmärrätte Tsagatain arvon avioliittomarkkinoilla. Ja uskollisuudesta vielä sen verran, että tapoihini ei kuulu kulkea Jurtta pystyssä joka naisen luona.

Vierailija

Kuvat ovat vain kuvia. Tärkeintä ovat mielipiteet, eli henkilö avataren takana. Joten olen jäävi, en voi äänestää.

Edit: Eikä tällä threadilla oikeastaan ole mitään tekemistä historian, kulttuurin tai yhteiskunnan kanssa. Miksi tämä foorumi ylipäätään on nykyään väärällään täysin tieteeseen kuulumattomia threadeja? (No offense, Ayla. )

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat