Minkälaisia ufokokemuksia?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minkälaisia ufokokemuksia sinulla on, olisi kiva tietää uskooko ihmiset ufoihin ja minkälaisia kontakteja on kokenut?
Itse olen nähnyt lentokoneesta lautasen mallisia ufoja ja ulkona kävellessäni, pellon yli lensi metsän päältä sellainen lautasen mallinen, josta ei ääntä kuulunut. Olen myöskin vanhempieni kanssa nähnyt autolla ajessamme ufon joka oli vaalea ja suppilon mallinen. Vanhempani ovat myös nähneet ufon, joka pyöri pellon päällä ja siinä oli erivärisiä valoja ja kun se näki että pari autoa pysähtyi tarkkailemaan, se lähti kovaa vauhtia lentoon taivaalle, siitäkään ei kuulunut ääntä.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Saksalaisturisteja vija-ja perunavarkaissa. Ettäs kehtaavat lavastaa ufoja syyllisiksi. Sakemanneihin ei voi luottaa, eikä kaikkiin silminnäkiöihin joiden suvussa sairastetaan suuressa määrin jakomielisairautta

Vierailija

On valjon selväjärkisiä jotka ovat kokeneet, mutta eivät uskalla puhua asiasta, koska on ihmisiä jotka leimaavat hulluiksi, eli näitä leimaaja-ihmisiä voisi kyseenalaistaa, onko kaikki ihan kohdillaan elämässä?

derz
Seuraa 
Viestejä2431
Liittynyt11.4.2005

Äitini on kuulemma aikoinaan nähnyt Lauttasaaressa "tietä pitkin kulkevan valopallon".
Itse näin vuosia sitten yötaivaalla "oudosti liikkuvia satelliitteja" kaverini kanssa... vetivät edestakaisin ja vähän joka suuntaan. 4-6 kpl, en muista. Taisivat kommunikoida Juhan af Grannin kanssa, sillä tietääkseni hän asui kyseisellä seudulla tuohon aikaan.

∞ = ω^(1/Ω)

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Kerran näin tunnistamattoman lentävän kohteen. Lintubongari-kaverini väitti kiven kovaan, että se oli korppi.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

Joskus lapsena näin tähtitaivasta vasten mustan litteän pallomaisen siluetin, joka näytti kallistelevan puolelta toiselle. En tiedä vieläkään mikä se oli.
Lensi äänettä ylitseni, ehkä n. 50-100 m korkeudella.

Vierailija

Itselläni ei ole mitään henkilökohtaisia kokemuksia ufoista, mutta tiedän / uskon vahvasti, että maan ulkopuolisen elämän todennäköisyys on suuri. Pelkästään linnunradalla on mahdollisuus yli 10 000 muuhun sivilisaatioon.

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Täällä Lapissa, jostaki syystä taivhalla lentelee joskus kummallisia kampheita. Niinku sateliitin näkösiä kirkhaita valoja , jokka tekevät
90 asthen mutkia, lentävät kohen etelää ja yhtääkkiä kääntyväkki kohen ittää tai länttä.
Norjassa on konheita jokka menevät tunturin sishän että vilahtaa, jos et ole ihan paikalla et ees hoksaa luolaa minne livahtavat.
Norjan väärtin kans tiijämmä yhen semmosen paikan , jossa on tunturhin
kaivettu melkonen luola. Son semmonen hökötys jonne ne konhet laskevat.
Sittekkö ovi panhan kiinni , ei kauemppaa kattotuna mithän hoksaa.
Lähelle et kovin helposti pääse, son kyltit joissa sanothan että tästä alkaa sotilas-alue. Niin Natolla vaikuttas olevan monensorttisija ufoja, ainaki norjassa . Semmosenki mustan lentävän kolmion näjimmä menhenä syksynä. Eikä se ollu ihan tavallinen kone ,normaalit konhet sen ympärillä näytethin hyttysiltä. Mitä lie konheita ? Ufoja ainaki minulle.

Vierailija

Näin ihme jutun tähtitaivaalla, kun olin kavereitten kanssa ajelulla reilu viikko sitten, kun pysähdyttiin heittään ureat yhdelle metsätielle.
Ilma oli selkeä, kello oli 20.30 ja tähtitaivas oli pivetön.
Siinä tähtitaivasta katsellessamme bongailtiin satelliitteja ja niitä näkyikin.
Sitten eteläisellä taivaalla näytti olevan kaksi satelliittia, jotka lentivät alaspäin. Yht' äkkiä nämä "satelliitit" lähestyivät huomattavasti toisiaan ja alkoivat pyörimään kovalla vauhdilla toistensa ympärillä, kunnes toinen näistä valoista lähti hitaasti liikkuun alaspäin ja toinen lähti kovalla vauhdilla etenemään läpi tähtitaivaan ylitsemme. Tää juttu kesti jotain 3-5minsaa ja tähtitaivasta useasti bonganneena en ole ikinä
nähnyt mitään vastaavaa.
Kirjoitin heti kotiin päästyäni ursan kotisivuille ja kyselin asiantuntioilta, että mitähän tossa mahtoi tapahtua, eivät ole vastanneet???

Vierailija

En usko ufoihin, mutta pari vuotta sitten näin Pohjois-Floridassa
nuo siellä jo parin vuosisadan ajan nähdyt lentävät tulipallot, hyvin
outo kokemus aamuyön soilta nousevassa paksussa sumussa.
Ei voine olla koekoneita, koska kerrotaan jo 1800-luvulta. Kukaan
ei ole pystynyt selittämään ilmiötä.

Vierailija

Mielenkiintoista, mutta olisi kiva tietää kuinka usein kyseessä on maapallon ulkopuolinen sivilisaatio varsinkin pimeällä, koska pimeällä voi nähdä monenlaisia valoja taivaalla liikkuvan. Itsellä nämä kokemukset, jossa alkuviestissäni kerroin ovat sattuneet päivänvalolla ja ukospilvestä olen myös sellaisia mustia kiekkomaisia aluksia nähnyt tulevan kesällä ja lentelevän heijailevasti, ottavan korkeutta, vaihtavan suuntaa äkisti. Kerran kotona pimeällä kokeilin voiko niihin olla yhteydessä ja ajattelin että jos niihin (olentoihin) saa yhteyden, niin näyttäkää merkki. No ei mennyt kauaakaan, kun ulkona oli ensin täysin tyyntä ja sitten yht´äkkiä alkoi kovasti tuulemaan ja valoja välkkyi ikkunoista sisälle, minulla loppui rohkeus ja en uskaltanut mennä katsomaan mikä tämän valoilmiön aiheutti, mutta voi olla hyvin jokin muukin valoilmiö (elosalamat jne...) Tai ehkä me voimme kommunikoida maapallon ulkopuolisten olentojen kanssa...

Vierailija
Tuikkija
Minkälaisia ufokokemuksia sinulla on, olisi kiva tietää uskooko ihmiset ufoihin ja minkälaisia kontakteja on kokenut?
Itse olen nähnyt lentokoneesta lautasen mallisia ufoja ja ulkona kävellessäni, pellon yli lensi metsän päältä sellainen lautasen mallinen, josta ei ääntä kuulunut. Olen myöskin vanhempieni kanssa nähnyt autolla ajessamme ufon joka oli vaalea ja suppilon mallinen. Vanhempani ovat myös nähneet ufon, joka pyöri pellon päällä ja siinä oli erivärisiä valoja ja kun se näki että pari autoa pysähtyi tarkkailemaan, se lähti kovaa vauhtia lentoon taivaalle, siitäkään ei kuulunut ääntä.
Hulluja koko suku O_o

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat