"Perussuomalainen ehdokas hyökkää islamin uskoa vastaan

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tämä on Kalevan Juttutuvasta poimittu aiheen avaus.
Laitan sen tänne kommentoitavaksi, koska Kalevan juttutupa sensuroi tosi paljon aiheellisia vastauksia tähän avaukseen ja mielestäni täällä on fiksumpia kommentaattoreita, mitä Kalevan Juttutuvassa.
Itse en saanut ainuttakaan kommenttia läpi tuossa vedätyksessä.

Perussuomalainen ehdokas hyökkää islamin uskoa vastaan

Perussuomalainen ylläpitää "Islamin uhkaa"

Olen seurannut jo pidemmän ajan suomalaista politiikkaa. Olen muslimi ja asunut Suomessa useita vuosia. Tutustuin myös Perussuomalaiset-puolueeseen. Selvitin yhdeltä perussuomalaisten ehdokkaalta hänen suhtautumistaan islamin uskontoon, sen jälkeen kun hänen blogissaan oli ollut virheellistä ja valheellista tietoa koraanista. Hänen mukaansa koraanissa kehotetaan raiskaamaan "vääräuskoisia" naisia ja ehdokas myös väittää, että muslimit syyllistyvät joukkoraiskauksiin muita uskonedustajia todennäköisimmin.

Otin yhteyttä ehdokkaaseen ja pyysin häntä korjaamaan edellämainitun valheellisen tiedon. Kyse ei ole siitä, että mahdollisesti koraani olisi tulkittu väärin, vaan siitä, että populistit hyödyntävät sitä hyökkäyksessään Islamia vastaan lietsomalla Islam uhkaa ja terrorismia.

Ilmeisesti ehdokas haluaa tehdä Suomesta täysin kristityn maan, missä muilla uskonnoilla tai niiden edustajilla ole sijaa. Kirjoituksessaan hän myös väittää Islamia primitiiviseksi uskonnoksi, joka ei pysty kehittymään ja sopeutumaan Suomessa tai missään muussakaan eurooppalaisessa valtiossa.

Olen itse suvaitsevainen ja minulla on useita ei-muslimeita ystävinä, osaan myös juhlia "suomalaiseen tapaan" ja pitää hauskaa, minä en ole koskaan hyökännyt tai kukaan muukaan muslimi Suomessa muita ei-muslimeita vastaan, tosi asia on, että meitä vastaan on hyökätty myös sanallisesti ja fyysisesti. Ehdokkaan viha meitä muslimeita kohtaan näyttää hallitsemattomalta. Minä pyrin olemaan suvaitsevainen, mutta miten voin suvaita sellaista, joka suunnittelee hyökkäystä minua ja kaikkia kaltaisiani vastaan?

Abdul-Al Sudairy

Jätän kommentoitavaksi...

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija
Vakaa

Milloin joukkoraiskaus on tapahtunut Suomessa muiden kuin muslimien toimesta?
Kysyn vain..

Voisin lyödä vetoa, että jopa me Suomalaiset, Pyhät ja Hurskaat ihmiset olemme tätä tehneet. Vaikka rotubiologispseudo-opillisesti se on mahdotonta kun ei olla saharasta.

En itse ainakaan äänestäisi ketään, joka teksteissään mollaa jotain tiettyä ihmisryhmää (sen enempää ottamatta kantaa nyt mihinkään maahanmuutto / pakolaispolitiikkaan). Se on syyllistymistä stereotypiaan ja armottomaan kapeakatsoisuuteen ja yleisten sosiaalisten taitojen kehittymättömyyteen. Tähän syyllistynyt voidaan nykypäivän tieteellisin termein luokitella ryhmään "Pässit".

Vierailija

Voisin lyödä vetoa, että jopa me Suomalaiset, Pyhät ja Hurskaat ihmiset olemme tätä tehneet. Vaikka rotubiologispseudo-opillisesti se on mahdotonta kun ei olla saharasta.

Puhutko itsestäsi, kun oikeen vetoa haluat lyödä?

Vierailija

Täytyy muistaa, että myös läntisessä sivistyksessä tapahtuu joukkoraiskauksia. Englannissa lauma jalkapalloilijoita raiskasi hotellihuoneessa fanityttöjä.

Osa raiskaajista oli valkoihoisia ja osa mustia. Kristittyjä suurin osa. Vain raiskaukseen yllyttäjä, aloittaja ja huumaaja oli islamisti.

Vierailija

Menn med utenlandsk opprinnelse står bak 65 prosent av voldtektene og voldtektsforsøkene i Oslo. Nå ber Voldtektsutvalget imamene sette voldtekt og norsk kvinnesyn på dagsordenen.
Ber imamer om hjelp mot voldtekt

Kurt Lundgren på Östra Öland talar ut
- Jag är en islamofob !

EDIT 1.
Sama linja tahtoo mennä kaikkialla, oltiin sitten jossakin skandinavian maissa tai muualla. Riippuu tietenkin kuinka paljon rikollisia ulkolaisia on maassa. Norjassa on paljon ulkolaisia, Oslon asukkaista on 25% ulkolaisia. Oslossa on 65% raiskauksista ulkolaisten tekemiä.
Lisäksi siellä on ollut puhetta että imaamien pitäisi auttaa musliminuorisoa, jopa muslimit itse on sitä mieltä siellä. Kaikki muslimit saa huonon maineen eräitten muslimien raiskauksien takia. Siksi se olisi kaikien osapuolten taholta hyvä, jos imaamit puuttuisivat asiaan. Imaameilla on suuri mahti alaiasiinsa, jos he vain haluaa. Ja sitten tärkein asia, maahanmuuttajia on muitakin kuin muslimeja. Mutta niitten raiskaajien joukkoon mahtuu myös monta muslimia.

EDIT 2.
Nyt Mummo menee varmasti kiiruulla tekemään valituksen.
EDIT 3.
Ei kun ilmiantohan sitä täällä nykyään kutsutaan.

Vierailija

Ayla: tiedätkös, että Oslo ei ole Suomessa?

Ja eikos Kautokeinossa ole aitona norjalaissaamelaisena huvina pedofilia?
Ensimmäiset linnatuomiot tuli pari päivää sitten.

Vierailija
suprmies
..Voisin lyödä vetoa, että jopa me Suomalaiset, Pyhät ja Hurskaat ihmiset olemme tätä tehneet. Vaikka rotubiologispseudo-opillisesti se on mahdotonta kun ei olla saharasta.

Poikkeustilan(esim. sota) tapahtumia ei voida verrata tavallisen arkipäivän
tapahtumiin, näissä tapauksissa.

Vierailija
Mummo
Ayla: tiedätkös, että Oslo ei ole Suomessa?

Koko homman juoni onkin siinä, ettei osa suomalaisista halua, että Oslo olisi Suomessa myöskään tulevaisuudessa. Heitä kutsutaan mediassa rasisteiksi.

Vierailija
-- Olen itse suvaitsevainen ja minulla on useita ei-muslimeita ystävinä, osaan myös juhlia "suomalaiseen tapaan" ja pitää hauskaa --
Abdul-Al Sudairy

Miten hän juhlii suomalaiseen tapaan, eikös muslimeilta alkoholi ole kielletty?

Vierailija
Zenon
Asterix; kenestä ehdokkaasta on kysymys ja mitä hän sanonut?

Veikkaisin helsinkiläinen Halla-aho tai oululainen Kortelainen.

Siis lukemani perusteella.

Vierailija
Edu
-- Olen itse suvaitsevainen ja minulla on useita ei-muslimeita ystävinä, osaan myös juhlia "suomalaiseen tapaan" ja pitää hauskaa --
Abdul-Al Sudairy

Miten hän juhlii suomalaiseen tapaan, eikös muslimeilta alkoholi ole kielletty?

Onhan esiaviollinen seksikin kielletty useissa kristillisissä piireissä, mutta kuitenkin sitä tapahtuu. Ei kaikki seuraa uskonnon oheita kirjaimellisesti, mutta silti kuuluvat siihen. Tiedoksi vaan. Olisi muuten aika lailla pienempi prosentti valtauskontoihin kuuluvia jos näin olisi.

Vierailija
Asterix
Zenon

Eikö tämä Abdul-Al Sudairy siis itsekään tiedä?

Vierailija
Zenon
Asterix
Zenon

Tietää, muttei halua tuoda sitä julki. Ihmiset näes lukisivat heidän kirjoituksiaan ja toteaisivat Abdulin olevan totaalisen pihalla jopa omasta uskonnostaan.

Vierailija
Asterix
Zenon
Asterix
Zenon

Tietää, muttei halua tuoda sitä julki. Ihmiset näes lukisivat heidän kirjoituksiaan ja toteaisivat Abdulin olevan totaalisen pihalla jopa omasta uskonnostaan.

Hyvä pointti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat