SDP PITÄÄ SUOMEN KANSAA TYHMÄNÄ (osittain oikeutetusti)

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

SDP ei halua laskea perintöveroja
Suomalaiset haluavat laskea perintöveroja

Ihmiset silti äänestävät SDP:tä ja keskustaa, jotka ovat jo korruptoituneesti sopineet hallituksen muodostamisesta.

Miksi suomalaiset ylipäänsä äänestävät tällaisia roistoja?

Sivut

Kommentit (102)

Vierailija

Minä en ymmärrä miksi perintövero ylipäätänsä on olemassa?
Kun rahat on ensimmäisen kerran hankittu, yleensä työllä, on verot niistä jo maksettu.
Samoin tavaroista, arvonlisäveron muodossa. Talostakin kiinteistöverona. Miksi siis pitäisi maksaa samoista asioista verot uudelleen??!!

Vierailija

Itse olen aikaisemmin äänestänyt demareita ihan vaan siksi että ne kepun juntit eivät määräisi. Nyt kun olen katsellut demareiden "argumentteja" esim. perustuloa vastaan niin mieleen tulee lähinnä uskis/ID -tason virheargumentointi ja inho valtaa mieleni. En taatusti äänestä SDP:tä. Liberaalit rules!

Vierailija

Kyllähän suomalaiset tyhmiä ovatkin. Todisteena on, että n. 35% äänestää vasureita, jotka estää hyvinvointivaltion kehittämisen parempaan suuntaan. Ruåtsalaiset ovat vieläkin tyhmempiä, kun heillä on ollut niin suuren ajan vasurihallitus. Nyt ovat onneksi pikku hiljaa järkiintymässä. Olisivatkohan suomalaisetkin? No, vaalit näyttää.

Vierailija
Kale
Kyllähän suomalaiset tyhmiä ovatkin. Todisteena on, että n. 35% äänestää vasureita, jotka estää hyvinvointivaltion kehittämisen parempaan suuntaan. Ruåtsalaiset ovat vieläkin tyhmempiä, kun heillä on ollut niin suuren ajan vasurihallitus. Nyt ovat onneksi pikku hiljaa järkiintymässä. Olisivatkohan suomalaisetkin? No, vaalit näyttää.

Nyt puhut vähän mutta asiaa. Oikeistohallituksella tämänkin maan
asiat olisi paljon paremmalla tolalla. Demarien jatkuva hallitusvalta
on näivettänyt ainakin raskaan teollisuuden toiminta edellytykset
Suomesta lähes kokonaan. Sitten vielä ihmetellään, kun työt
karkaavat ulkomaille. On se perkele, että paperiliittoon kuuluvan
siivoojankin on saatava 2500e/kk. Ja vielä täysin tuottamattomasta
työstä! Onneksi se meininki edes saatiin loppumaan, kun paperiliitto
saatiin vihdoin selätettyä.

Vierailija
offender
valtion logiikka ons e että et oo ansainnut niitä rahoja

Valtion logiikka on se, että rahareikiä on massiivisen ja ruosteisen sosiaalikoneiston ansiosta niin paljon, että jostakin rahat on ryöstettävä maalaisjärjekkyydestä riippumatta. Jos yhteiskuntaa pyöritettäisiin puhtaasti ideologiselta ja "tasa-arvoiselta" pohjalta, tuloverotuksen progressiotkin olisivat reilusti tasaisemmat.

muovipussieläin
Itse olen aikaisemmin äänestänyt demareita ihan vaan siksi että ne kepun juntit eivät määräisi. Nyt kun olen katsellut demareiden "argumentteja" esim. perustuloa vastaan niin mieleen tulee lähinnä uskis/ID -tason virheargumentointi ja inho valtaa mieleni. En taatusti äänestä SDP:tä. Liberaalit rules!

Ainakin vaalikoneita pommittamalla nämä "liberaalit" istuvat Kokoomuksen poikien kanssa samoissa riveissä, eivät esimerkiksi Kepun. Noh, liberalismihan on aate oikealta.

Vierailija
elba
Minä en ymmärrä miksi perintövero ylipäätänsä on olemassa?
Kun rahat on ensimmäisen kerran hankittu, yleensä työllä, on verot niistä jo maksettu.
Samoin tavaroista, arvonlisäveron muodossa. Talostakin kiinteistöverona. Miksi siis pitäisi maksaa samoista asioista verot uudelleen??!!

Sitä kutsutaan sosiaalidemokratiaksi ja sen tarkoitus on pitää ihmiset maassa matelemassa. Eihän se nyt käy laatuun, että joku vaurastuisi niin, että olisi demareiden armonpaloista riippumaton eikä siis enää kyykytettävissä...

Vierailija
risat
Suómalainen tyhjäpää tuntee vallan himoa äänestäessään jotain ammattirikollista järjestöä. Luulee pääsevänsä osingolle jostakin elämäänsä suuremmasta asiasta.

Pitää täysin paikkansa. Sitä en kyllä ymmärrä että miksi kerta toisensa jälkeen tosiaan äänestävät samoja "pelastajia" vaikka toivo on tietysti yksi ihmisen hyväksikäytettävimmistä tuntemuksista. Mutta kyllä liika on aina liikaa.

Miksei SDP tehnyt mainoksia, joissa esittävät "syvää katumusta" siitä kuinka ovat kansaa aiemmin kusettaneet? Olisiko vetänyt ääniä? Ehkä joiltakin manipulointialttiilta, mutta ennemmin maa repee ku demari häpee... Saati että edes teeskentelelisi katuvansa .

Vierailija

Vasureiden mainontakin alittaa riman todella pahasti. Vai olenko ymmärtänyt väärin esim. sen tikkataulumainoksen ja siinä tikkaa heittävätkin Ihalainen ja Heinäluoma? Älytön on myös SAK:n (miksi ne muuten tukevat avoimesti vasureita kun jäsenistössä on muidenkin puolueiden kannattajat) kohua nostanut mainos http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1328876
Ja tämä uutisen jäsenpalvelujohtaja Tukiainenhan vasta kypsä aikuinen onkin, viimeksi olen noin älykästä argumentointia kuullut hiekkalaatikolla. Ei kerro hyvää kyseisestä järjestöstä eikä varsinkaan sen johtoportaasta.

Vierailija

[size=150:31qp7vi3]No HYI !!![/size:31qp7vi3]

Pakkohan niiden on siinä itse esiintyä, koska vain heidän joukostaan löytyy possuja jollaisiksi yrittävät muita kuvata???

Vierailija

Sossut,joo,mutta vielä surullisempaa on,että ihmiset,yleensä nuoret,
erehtyvät äänestämään viherkommareita !

Nyt kun lupaavat peräti perustulon niin johan ääniä ropisee laiskoilta prekariaateilta, tosin taitavat muutenkin näitä äänestää !

Kukaan vain ei ole kertonut, mistä nuo rahat ryövätään, "porvarilta" kai,
sen lompakkohan on pohjaton !

Varokaa "lempeän diagonissan äänellä puhuvaa silmälasikäärmettä", ne jotka lukevat Loka Laitista, tietävät ketä tarkoitan !!!

Vierailija
Kuukkeli

Pakkohan niiden on siinä itse esiintyä, koska vain heidän joukostaan löytyy possuja jollaisiksi yrittävät muita kuvata???

Niinkuin näin?

Vierailija

Iiiik!

No, seuraava ei itseasiassa liity SDP:hen muutoin kuin että "ihmisen puolella" se on tämäkin huijari.

IltaSanomat
Poliisi keskeytti Hyssälän vaalitilaisuuden
1.3.2007 08:01
Peruspalveluministeri Liisa Hyssälän (kesk) vaalitilaisuus Loimaan Euromarketin pihalla johti poliisien väliintuloon viime lauantaina. Hyssälä parkkeerasi vaalikiertueensa luvatta Euromarketin tontille.

- Olin itse sairauslomalla. Soitin töihin yhdelle ihmiselle, että hän käy kysymässä, mikä on homman nimi, kun lupaa ei ole kenellekään annettu, kauppias Santeri Södergran kertasi lauantaiaamun tapahtumia.

- Hyssälä väitti, että lupa on. Jälkeenpäin selvisi, että lupaa oli kysytty, mutta sitä ei oltu saatu. Tarkoitus ei ollut antaakaan kenellekään, kun yritys on tehnyt periaatepäätöksen asiasta. Hyssälälle ei vaan tieto ollut jostakin syystä mennyt.

- Kun lupaa ei ole, meidän tiloissa ei silloin vaalityötä saa tehdä, Södergran painotti.

Kielto on sama kaikille puolueesta riippumatta.

- Hänen kanssaan sitten olivat jutelleet ja hän oli luvannut siirtyä tien toiselle puolelle. Sinnekään hän ei siirtynyt, vaikka lupasi. Euromarketista päätettiin soittaa poliisille.

- Poliisille soitettiin ihan neuvoa-antavasti, mitä voidaan tehdä tällaisessa tilanteessa. Heillä oli partio lähellä ja he lupasivat, että se tulee käymään. Partio kävi ja Hyssälä oli siihen mennessä siirtynyt kahvila Helin puolelle, joten homma oli siihen mennessä kunnossa jo, Södergran kertoi.

Södergranin mukaan kaikki puolueet ovat kyselleet, saisiko Euromarketin tontilla pitää vaalitilaisuuksia.- Kenellekään en ole lupaa antanut. Se on ollut kaikille selvää sitä myöden.

Södergrenin mukaan Hyssälä ei ole jälkeenpäin ollut yhteydessä kauppaan eikä ole pahoitellut väärinkäsitystä. Hyssälän omilla internetsivuilla Euromarket mainitaan yhä.

Poliisi: Mentiin,
kun pyydettiin

Komisario Lassi Haralan mukaan poliisipartio kävi paikan päällä, kun pyydettiin.

- Poliisia pyydettiin, kun ei oltu saatu lupaa liikkeen piha-alueella pitää sitä omaa kioskiaan. Ei siinä sen enempää. Vaali-auto oli ihan hyvässä ruudussa, ei siinä ollut poliisilla mitään asiaa. Hyssälä siirtyi sitten toiselle tontille. Ei siinä muusta ollut kysymys, Harala kommentoi.

Haralan mukaan partio tiedusteli Hyssälältä, onko lupaa olla toisen liikkeen pihalla, kun kauppias ei ollut myötämielinen.

- Ilmeisesti ehdokas luuli, että lupa on kysytty ja saatu. Siinä oli joku väärinkäsitys.

Haralan mukaan keskustelu käytiin hyvässä hengessä.

- En ollut itse paikalla, mutta kyllä se korkeintaan nauruksi menee tuollaiset asiat. Onhan se aika tarkkaa noilla poliitikoilla, minkä puolueen jäsenet saavat olla missäkin paikassa. Ei tämä yleistä ole, mutta ei epänormaaliakaan, Harala kommentoi.

Liisa Hyssälä ei eilen vastannut Ilta-Sanomien soittopyyntöön.

IS/ Sari Autio

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1329432

Väärinkäsitys "etuoikeutetusta" asemastaan?

Vierailija
Pohjoinen Zen
Kuukkeli

Niinkuin näin?

Eikä me olla veljeksiä.....

"]

Mestariampuja PiPi
Suomen kansa vallanpitäjien käsissä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat