ihmisoikeus- ja laillisuusaktivistin uudet sivut

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Isän sana ohjaa uskoani. Avioliitto on Jumalan sanan valossa erottamaton. Uskova ei hae eroa, mutta silti SRK ja rauhanyhdistykset hajottavat jäsentensä perheitä. Valtaan on päästetty omavanhurskaita, jotka raatelevat jäsenten perheitä riekaleiksi. Avioliittoa ei puolusteta. Tästä minulla on kammottava omakohtainen kokemus. Jumalan määrittämät synnit - käskyt 1.-10. - eivät olekaan enää SRK:ssa ja rauhanyhdistyksissä syntiä. Nyt siionissa juostaan juoruämmäjuttujen perässä ja vaaditaan uskovaisilta moninkertaista parannusta juorujen mukaisista "synneistä", joita tämä ei ole tehnyt, armottomuus on saavuttanut kuvottavat mittasuhteet. Pahan puhujien ei tarvitse panettelustaan parannusta tehdä.

isän sana ei paina mitään avioeroasioissa. Viranomaiset vihaavat kaikkia isiä. Isät eristetään ja erotetaan lastensa kasvattajina. Heistä tehdään pelkkiä maksumiehiä.

Katson, että kotisivuni ovat siinä määrin valmiit, että voin toivottaa kaikki keskustelijat tervetulleiksi.

Kotisivuni ovat osoitteessa http://www.isansana.com/ . Keskustelusivuille pääsee pääsivulta (pääsivun vasemmassa yläreunassa, siirry keskustelemaan - linkistä painamalla), suora osoite keskustelusivuille on http://www.isansana.com/keskustelu/YaBB.pl .

Tervetuloa

Hannes Ruokokoski.

Kommentit (8)

Vierailija

En ymmärrä

millä tavoin viestisi liittyy avaukseeni?

En kirjoita avauksessani mitään kummastakaan henkilöstä tai nimimerkistä. Eikös keskustelua tulisi käydä avauksen aiheesta?

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005
Hannes
En ymmärrä

millä tavoin viestisi liittyy avaukseeni?

Se oli ensimmäinen mielikuvani avausviestistäsi.

En kirjoita avauksessani mitään kummastakaan henkilöstä tai nimimerkistä. Eikös keskustelua tulisi käydä avauksen aiheesta?

Olisihan se hyvien keskustelutapojen mukaista. Minulla vain ei ole siihen juuri nyt muuta kommentoitavaa kuin ensivaikutelmani. Palaan asiaan, jos keksin jotain sanottavaa itse aiheesta.

Uusimmat

Suosituimmat