Vendiili

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mitään kokemuksia? Joku töissä Vendiilillä? Joskus täytin avoimen hakemusken heidän sivuillaan ja tänään tuli sitten soitto. Tällä hetkellä ei ollut mahdollisuutta rueta töihin mutta jatkossa ehkä. Siksi kiinnostaisikin vendiilillä töissä olevien kokemukset kyseisetä firmasta.

edit: kysymysmerkki lisätty

Kommentit (4)

Vierailija

Markkinointipaskaa. Opetetaan myymään paskaa ja kehumaan se maasta taivaisiin. Tehokkaampien pölynimurikauppiaiden koulutusfirma, jossa tod. näk. maksaa itse koulutuksen ja sitten ne ottaa provikat jos meet niitten järjestämään orjatyöhön. En tiedä, 5 sekuntia vilkaisin niitten sivuja ja näytti tuolta. Siis mun mielestä...

Vierailija
A. Ankka
Huiman tieteellinen aihe. Tsemppiä.
Ajattelin että tämä liittyy yhteiskuntaan. Ovatko nuo poliittiset aiheet tai monet muutkaan sen "tieteellisempiä"?

Vierailija
Armitage
Markkinointipaskaa. Opetetaan myymään paskaa ja kehumaan se maasta taivaisiin. Tehokkaampien pölynimurikauppiaiden koulutusfirma, jossa tod. näk. maksaa itse koulutuksen ja sitten ne ottaa provikat jos meet niitten järjestämään orjatyöhön. En tiedä, 5 sekuntia vilkaisin niitten sivuja ja näytti tuolta. Siis mun mielestä...
Ihan mahdollista että on juurikin noin. Itsekin aika varauksella suhtaudun tuohon..

Uusimmat

Suosituimmat