Paljonko kulutat parturiin

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kuinka paljon kulutat vuodessa parturissa käyntiin? Itsellä ei mene euroakaan kun ajan ite melkein kaikki pois aina sillon tällön. Kone makso joitakin euroja ja on kestäny kohta lähemmäs 10 vuotta. 8 ainaki. Siitä ei paljoo tule yhelle leikkauskerralle. Jos kävisin parturissa niin pitäs ties kuinka monta kakskymppistä maksaa.

Sivut

Kommentit (48)

Wolf
Seuraa 
Viestejä820
Liittynyt29.5.2005

Teilläpä on edullista

Minun tulee olla siisti näissä hommissani joten käyn kerran kuussa siliyttämässä turkkiani joka on tuuhea, ja se tekee vuodessa noin 300 euroa.

Navigare necesse est, vivere non necesse (Cicero)

Vierailija

Upeeta Mummo!
Oletko menossa "Vielä virtaa" naisten teehetkeen kun on noin komeata.

En käy vielä parturissa. Kampaajalla usein ja se maksaa paljon.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Koneella kaikki pois.

Ja Mummon pitää palauttaa se Sophia Loren. Ihan oikeasti mummo, siitä ei lipsuta!

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

En tierä, mitä Pappa tykkäis, jos häntä pulipäärouva oottais kotona. Mutisisi ehkä, ettei se posliini tuota päätä tarkoita

Loreenskan aika on nyt väistynyt ja uusi, hirmuisempi Mummo on astunut areenalle!

Vierailija

Vähän vaihtelee.
On vuosia jolloin tulee nipsastua vaan pari senttiä latvoista silloin tällöin, joten vuoden kampaamolasku ei viittäkymppiä ylitä. Joskus taas tulee laitettua raitoja ja se maksaa jo vähän enemmän ja viime vuonna tuli tehtyä ennätys kun otin permanentin hiuksiini. Se vei summan yli sataseen.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Mummo

Loreenskan aika on nyt väistynyt ja uusi, hirmuisempi Mummo on astunut areenalle!

Vääryys.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

2-3 kertaa vuodessa taidampi käydä parturissa, elikkäs semmoiset 200-300 euroa menee vuodessa. tai en tiedä..ehkä varmaan pitää mennä parin kuukauden päästä taas parturiin koska juuret alkaa tulemaan sitten liikaa esille. voipi olla että menee enemmänkin parturiin rahaa mutta sen tiedän että yhteen parturi kertaan menee 100euroa.

Olen fiksu ja älykäs!

Vierailija

En ole käynyt parturissa ainakaan 25 vuoteen. Kun olin lapsi, niin isävainaa rupesi kännissä minua parturoimaan, ja huonolla menestyksellä, siinä oli korvat ja posket ruvella. Vissiin siitä jäi traumat? Nykyään tyttöystävä sillontällöin latvat napsii.

terv. Pitkätukkarisupartaradikaali

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

Kohta parin päivän päästä käyn parturissa. Mietin vain että miten pitäs pyytää tukan leikkuuta..ääh..joutuu miettiin liikaa..

Olen fiksu ja älykäs!

Vierailija
NallePuh
Kohta parin päivän päästä käyn parturissa. Mietin vain että miten pitäs pyytää tukan leikkuuta..ääh..joutuu miettiin liikaa..

Osta leikkuukone. Pari kymppiä hintaa, ei tarvi enää koskaan käydä parturissa. Leikkaus sujuu kätevästi itsekin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat