Seuraa 
Viestejä45973

Täällä on usein pohdittu millaisen miehen naiset haluaa ja miksi.
Kysyn nyt sitten toisinpäin, millaisen seurustelukumppanin
palstan miespuoliset kirjoittajat haluaisivat ja miksi? Tai mihin
ihastuitte nykyisessä kumppanissanne? Ja ei pliis mitään
näsäviisastelua..

Sivut

Kommentit (109)

Toope
Seuraa 
Viestejä28643

viksu

"Ruotsikin oli pirullinen maa ennen kuin tajusivat tuon monikulttuurin. Peppit ja Lindgrenit ovat niin eilispäivää." Pommit ja etnojengit? Uusi normaaliko?
"Ei ole tärkeää, kuka tai mikä hallitus lopettaa huonon maahanmuuton Suomeen. Pääasia on se, että joku sen lopettaa."
"Minä kun tyhmänä luulin, että median moniarvoisuus olisi arvokasta, eikä valtamedian samanmielisyys?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
väläys
Täällä on usein pohdittu millaisen miehen naiset haluaa ja miksi.
Kysyn nyt sitten toisinpäin, millaisen seurustelukumppanin
palstan miespuoliset kirjoittajat haluaisivat ja miksi? Tai mihin
ihastuitte nykyisessä kumppanissanne? Ja ei pliis mitään
näsäviisastelua..

Ei yhtään linkkiä kauniisiin blondeihin.

Pringles
Sellainen joka miellyttää minua mutta ei muita.

Eiks ennemmin sellainen, joka miellyttää myös kaikkia muitakin tämän lisäksi, mutta nainen on vain sinusta kiinnostunut?

Hah, arvasin että vastaukset on yksittäisiä sanoja, eli miehillä ei näytä
olevan selkeätä kuvaa mitä he haluavat ja sitten päätyvät naimisiin
kenen tahansa kanssa. Kuitenkin mitä vaativampi on, sen paremman
saa.

väläys
saa.

No kyllähän sitä vaatia saa. Nuo olivat tuollaisia vähimmäisvaatimuksia. Toisaalta vanhoja viisauksia kaverini sanoin: Rumassakin repussa voi olla hyvät eväät ja nirsoilija jää ilman.

väläys
saa.

Se on makuasia joista ei voi kiistellä.
Naisen valintaan vaikuttavat jopa sellaisetkin seikat joita ei sillä hetkellä tule ajatelleeksikaan, vaan alitajunta/0 evoluution tulos suvussa vaikuttaa sopivan lisääntymiskumppanin valintoihin.
Itse valitsin 20:n naisen porukasta viimeisen jonka tapasin aikoinaan.

Edell iset20 oli valkattu jo suuremmasta massasta.
10 heistä oli hulluna perääni.
Kaunis sopusuhtainen nainen Jolla on älyä ja temperamenttia pitää mies jonkunlaisessa ojennuksessa. Siinä se.
Kaikki kohtalo oli kiinni yhdestä puhelinsoitosta. ja 2 perillistä on .

No minä vastaan vaikka nainen olenkin. Ei kannata miettiä etukäteen minkälaisen naisen/miehen haluaisi. Unelmien kaltaisia naisia/miehiä löytää aniharva ihminen.

Täytyy uskaltaa , katsella, tutustua kokeilla ja ehkä rakastua. Niin sitä sitten huomaakin että on tyydyttävä todelliseen naiseen/mieheen. Että niitä unelmien naisia/miehiä ei kasvakkaan joka puun oksilla.

Unelmien nainen:

Vaalea, en jostain syystä innostu tummatukkaisita tai bruneteista.

Noin 160-173 cm. Ei mikään mallityylinen tikku, vaan samanoloinen kuin Marilyn tms oli aikoinaan... sopivaa naisellista pyöreyttä. lantiota ja puserontäytettä sopivasti.

Luonteeltaan kotonaviihtyvä, tunteikas "naapurintyttö"- lookia edustava. Bilettävistä pintaliitäjistä en innostu. Kiltin ja sievän oloiset kasvot. Kotoisa. Uskollinen. Fiksu, pitää monipuolisista keskusteluista. Pitää omata omia vahvoja mielipiteitä asioista, en halua kuitenkaan tahdotonta kyökkipiikaa vaan tasaveroisen ihmisen.

Opiiarvolla ei merkitystä, kunhan on toimeentuleva nuori nainen joka on mukana tässä yhteiskunnan taloudellisessa ja sosiaalisessa karusellissa.

Jep. Näillä mun kriteereilläni löysin tytön helposti, muilla lienee vaatimukset pilvissä.

Ayla: Kun on jonkinlainen seula, tietää paremmin mistä etsiä. Minä ainakin tiedän mitkä paikat jätän väliin, jos seuraa hakisin. Valitseminen
on helpompaa pienemmästä joukosta. Ja joitain kriteereitä kannattaa
laatia ihan itsensä suojelemiseksi, en esim. seurustelisi henkilön
kanssa jolla on rikosrekisteri, paitsi ehkä jos se on tullut teininä
näpistelystä ja totaalikieltäytyjä OK. En mielelläni myöskään tapailisi
tupakoitsijaa, enkä moneen kertaan avioliitosta eronnutta.

taiteilijatyyppi: Sinun kriteerisi kuulostivat siltä että tiedät mitä
juuri sinä haluat. Hyvä juttu!

Minulla oli unelmien nainen 21 vuotta. Vertaan muita naisia aina häneen. Ei löydy enää vastaavaa, joten mulle ihan sama, koska en enää haluakaan sitoutua.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat