Olen huijannut 2 vuotta palstalaisia

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

2 vuotta olen kaikenlaisia juttuja keksinyt tänne, nyt lopetan kirjoittelun.

Sivut

Kommentit (43)

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs
2 vuotta olen kaikenlaisia juttuja keksinyt tänne, nyt lopetan kirjoittelun.

Et lopeta kummiskaan. Oot ennenkin uhannut, etkä lopettanut. Eipä sillä, ei sinun jutuissasi mitään vikaa ole.

Vierailija

Mitääh? Oleksää Pirkanmaan lahja & Millenium-Jeesus huijannu muakin? Täh? Eiks virvantulia ja uffovaloi ookkaan? Määä en enää ala jos säää lopetat. Mää lähren meneen kans. Mää luule mää vedän ny pari litraa olutta Ohranjyväs jotta pystyn keskittyy paremmin tyähö ku mää olen kans vähän erinlainen tyyppi.

Vierailija
Ananda
Mitääh? Oleksää Pirkanmaan lahja & Millenium-Jeesus huijannu muakin? Täh? Eiks virvantulia ja uffovaloi ookkaan? Määä en enää ala jos säää lopetat. Mää lähren meneen kans. Mää luule mää vedän ny pari litraa olutta Ohranjyväs jotta pystyn keskittyy paremmin tyähö ku mää olen kans vähän erinlainen tyyppi.

MANSELAISIA ...nyt lähden minäkin .. !!!

Vierailija
Hannibal the kannibal
MANSELAISIA ...nyt lähden minäkin .. !!!

Jaa mää manselaine vai? Jaa mää vai? Luaja parakkoon mää mikkää manselaine oo! Mää viimeks nähny manselaise virvantulissa ku opettelin ajaan miästempyäräl kakarana Pyynikin kesäteatterin kassajonon ohi ja isoveikka jäi kotio katteleen telekkuu. Mää oli nuar likka viä sillo. Mää ny täs just sitä vuat muist, mut vuaret o viäriny juu nääs.

Jaa määä manselaine, voi pyhä sylyvi sentää!

Vierailija

Etpäs pääsyt minua huijaamaan. En ole tyhmyydestäni johtuen ymmärtänyt kirjoituksiasi.

Älä kuule lopeta.
Olet palstojen mielenkiintoisimpia persoonia.
Syvästi kaivaten pikaisen jälleennäkemisen toivossa
Sinun jne.
markent

Wolf
Seuraa 
Viestejä820
Liittynyt29.5.2005

Harmi jos lähdet, minä kun aina odotin, että vihdoinkin nappaat sen ufon joita usein lähes kohtasit.

Tuon Anandan kanssa voisin pyöräillä Manseen ensi suvena?

Navigare necesse est, vivere non necesse (Cicero)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat