Mummolle iloisia terveisä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kohta tulee kevät
jokipuro solisee
ja rallatus soi.

Iloisin terveisin markent

Kommentit (9)

Vierailija

Tämä ei ole yksityisviestiketjuksi tarkoitettu.

Minulla tulee Mummoa sääli kun se niin alla päin.
Tarkoitukseni olisi, että palauttaisimme Mummolle entisen aurinkoisen mielenlaadun ja uskon parempaan huomiseen.

Annettaisiin vähän niin kuin empatiaa takamuksille!

Vierailija

Joka ikinen joskus on kiukkuinen tai surullinen, aikanaan taas sitten leppyy, surut ja huolet jää taakse päin ja elämä alkaa taas hymyillä. Kaikkea hyvää Mummo'lle tulevaisuudessa.
MVh Ayla

Vierailija

Kiitokset toivotuksista, mutta en mä ole mitenkään surullinen tai huonolla tuulella

Perjantai-illan rauhaa täällä vietetään. Pappa on syötetty pulleaksi ja tuolla se torkuskelee sohvalla ja siemailee lupsadusten välissä hyvää punaviiniä. Kyllä se siitä piristyy, kunhan saa olla vähän rauhassa. minä surffaan ja pelaan pasianssia. Kuulokkeissa soi Inessa Galante.

Vai peljästyitkös markent mun uutta avatartani? Aika magee, eikös?

Se on suurella ähräyksellä ja laajojen tukipalveluvammaisavustajanikkien avulla sinne laitettu. Uusi, terhakkaampi kevätlook ja kukkahattu tiätysti.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
Mummo
Kiitokset toivotuksista, mutta en mä ole mitenkään surullinen tai huonolla tuulella

Perjantai-illan rauhaa täällä vietetään. Pappa on syötetty pulleaksi ja tuolla se torkuskelee sohvalla ja siemailee lupsadusten välissä hyvää punaviiniä. Kyllä se siitä piristyy, kunhan saa olla vähän rauhassa. minä surffaan ja pelaan pasianssia. Kuulokkeissa soi Inessa Galante.

Vai peljästyitkös markent mun uutta avatartani? Aika magee, eikös?

Se on suurella ähräyksellä ja laajojen tukipalveluvammaisavustajanikkien avulla sinne laitettu. Uusi, terhakkaampi kevätlook ja kukkahattu tiätysti.

Minä ihastuin jo ensin tuohon allekirjoitukseen ja sitten vielä tuo siihen sopiva look...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija

No kun rupesi kammottamaan se pullantuoksu, joka meikän nikkiin liimattiin. Minä mitään pullia, betoniklinkkereitä niistä vaan tulee.

Edit: Laitoin tuonne Carpe diem -säikeeseen justiinsa tunnelmaan sopivan runon

Vierailija

Mummo kirjoitti:
"Vai peljästyitkös markent mun uutta avatartani? Aika magee, eikös? Se on suurella ähräyksellä ja laajojen tukipalveluvammaisavustajanikkien avulla sinne laitettu. Uusi, terhakkaampi kevätlook ja kukkahattu tiätysti."

No vähän kyllä, mutta kieltämättä hieno, sellainen pikantti...silvuplee.
Saitko idean koko koreudelle Vielä virtaa -sarjasta?
Tuli tuo sarja mieleeni tuota mageeta katsellessa.
Iloista perjantai-iltaa sinulle ja papallesi.

Uusimmat

Suosituimmat