Miksi ihmeessä SAK:n mainos poitettiin???

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

SAK:n mainos oli erinomaisen hyvä, mistä kertoo jo siitä keskustelun runsaus, vaan miksi se piti poistaa? Itse ainakin käyn äänestämästä jo pelkästään tämän mainoksen takia ja nimenomaan noita sikaporvareita vastaan. SAK:n valta on todellakin rapautunut kun pelätään mielipiteen ilmaisua. Ääni porvareille tai äänestämättömyys on nimenomaan ääni noille äärisikailijoille eli riistokapitalisteille. Ruotsin porvarihallituksen työttömyysturvaleikkaukset ovat hyvä esimerkki tästä. Me saamme takuulla samoja huono-osaisten turvan leikkauksia ja kasvavaa eriarvoistumista, mikäli porvarit pääsevät valtaan.

Poistiko mode tämän kuvan, jonka laitoin nyt uudelleen? Jos niin moderaattori taitaa olla poliittisesti suuntautunut, sillä toisessa viestiketjussa kuva saa olla. Johtuneeko siitä että siinä haukutaan SAK:ta??? Tasapuolisuuden nimissä myös linkissä olevan kuvan voisi poistaa, jos tälläistä poistopolitiikkaa halutaan harrastaa. Tasapuolisuutta kiitos. Linkki: SDP PITÄÄ SUOMEN KANSAA TYHMÄNÄ (osittain oikeutetusti) http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=15920

Sosiaalidemokratia ja vasemmistolaisuus ovat nykyään suurimalle osalle näitä äänestäville kaikkea muuta kuin kommunismia, joka on/oli yhtä kuollut idea kuin riistokapitalismi. Vasemmistolaisuus on hyvinvointiyhteiskunnan puolustamista ja sitä että jokaisesta yhteiskunnan jäsenestä pidetään huolta. Vasemmistolaisuus on oikeudenmukaisuuden, vapauden ja tasa-arvon ajamista.

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

Itse en äänestä vasemmistolaisia, sosialistia, kommunistia, kuin oikeistoilaisiakaan. Mielestäni nyt olisi aika uusille valtapuolueille, kuten Perussuomalaiset, Vihreät, Liberaalit ja Tietoyhteiskuntapuolue (ei edes rekisterissä vielä). 20 vuoden päästä ei varmaan edes löydy Kokoomusta, Keskustaa tai SDP:a.

Vierailija

Kenelle haluan antaa ääneni, jotta se sika/lumppu saisi ylisuurta palkkaa seuraavan 4 vuotta?

Tony Halmeelle antaisin ääneni. Se jätkä makas, niin kuin petas eli veti viinaa, naisia ja huumeita. Harrasti salakuljetusta, pillerikauppaa ja laittomia aseita. Tuollaisia johtajia tarvitaan lisää Suomeen.

de Selby
Seuraa 
Viestejä1231
Liittynyt16.3.2005

SAK:n mainos oli oikeastaan aika hyvä.

Jotenkin en jaksa uskoa, että poisvedon taustalla olisi ollut vain huoli mainoksen laaduttomuudesta/moraalittomuudesta tai muusta puhtaasti mediaviestintään liittyvästä seikasta.

Luulisin että enemmän tuli kritiikkiä (= meni pupu pöksyyn SAK:lta itseltään) sen vuoksi, että SAK otti niin voimakkaan poliittisen kannan, kun SAK:n asema politiikassa - toisin kuin puolueilla - on kuitenkin jotenkin määrittelemätön.

Jos mainoksen olisi laittanut kehiin vaikka Vasemmistoliitto, ei kukaan olisi haloota nostanut, ainakaan sen enempää kuin mitä vaikkapa "nahkurin orsilla on tavattu"...

Gravity sucks.

Vierailija

Tuskinpa oli kyse sananvapauden rajoituksesta, enemmänkin SAK itse otti pois, koska oli liian itseironinen sävy. ( Kukaan muu kuin SAK ei viitsisi tehdä noin itsestäänselvää mainosta, joka törkeästi aliarvioi ihmisten mediakriittisyyttä. Kertoi paljon SAK:sta itsestään )

de Selby
Seuraa 
Viestejä1231
Liittynyt16.3.2005
vapaa foorumi
Tuskinpa oli kyse sananvapauden rajoituksesta, enemmänkin SAK itse otti pois, koska oli liian itseironinen sävy. ( Kukaan muu kuin SAK ei viitsisi tehdä noin itsestäänselvää mainosta, joka törkeästi aliarvioi ihmisten mediakriittisyyttä )

Millä tavoin se sinusta aliarvioi ihmisten mediakriittisyyttä?
(En muuten kysy mikään vastakritiikin pilke silmäkulmassa, vaan ihan mielenkiinnosta)

Lisäksi: onko nyt meneillään olevissa puolueiden vaalikampanjoissa mainoksia, joissa mainoksen mediakriittisyyden vaatimus olisi sopivalla tasolla vastaanottajan kanssa tai jopa yli?

Gravity sucks.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26991
Liittynyt13.5.2005

Milestäni SAK:n mainos aliarvioi katsojansa ankarasti. Saman ajatuksen olisi voinut toteuttaa myös hyvällä maulla.

Riittoisampi keskustelukumppani.

de Selby
Seuraa 
Viestejä1231
Liittynyt16.3.2005
-:)lauri
Milestäni SAK:n mainos aliarvioi katsojansa ankarasti. Saman ajatuksen olisi voinut toteuttaa myös hyvällä maulla.

vapaa foorumi
Tuskinpa oli kyse sananvapauden rajoituksesta, enemmänkin SAK itse otti pois, koska oli liian itseironinen sävy. ( Kukaan muu kuin SAK ei viitsisi tehdä noin itsestäänselvää mainosta, joka törkeästi aliarvioi ihmisten mediakriittisyyttä )

Pitää kysyä uudelleen...

Millä tavoin mainos teistä aliarvioi ihmisten mediakriittisyyttä?
(En muuten kysy mikään vastakritiikin pilke silmäkulmassa, vaan ihan mielenkiinnosta)

Lisäksi: onko nyt meneillään olevissa puolueiden vaalikampanjoissa mainoksia, joissa mainoksen mediakriittisyyden vaatimus olisi sopivalla tasolla vastaanottajan kanssa tai jopa yli?

Gravity sucks.

Vierailija

Ihme touhua!

Yhtä asiaa vaan en ole punaisessa ajatusmaailmassa koskaan ymmärtänyt. Eli ongelma on tämä: pääoma on jumalattoman paha asia. Jos nyt kuitenkin tämä suuresti vihattu raha tekisi kommarit onnellisiksi ja poistuisi maastamme niin ketähän sitten hymyilyttäisi? Tuikitavallisenkin duunarinkin työpaikka on kuitenkin luotu pääomaa hankkimalla ja sitä tuottavasti käyttämällä. Mahtaisi Suomen Ankarilta Kommunisteiltakin mennä
pasmat sekaisin jos ja kun pääomaa nyt sitten siirretään ulkomaille...

Vierailija

Asiayhteydestään irrotettuna SAK:n mainos oli tosi hyvä ja Oiva Lohdanter on aina mahtava mutta, kun SAK:n ei pitäisi olla poliittinen liike vaan pelkästään jäsenistön etua ajava järjestö.

SAK:n johtavien kommukojen on edelleen vaikeaa ymmärtää, että heidän jäsenistään suurin osa äänestää väärin eli porvareita. Toivottavasti SAK onnistuu toimillaan kaatamaan SDP:n oppositioon ja estämään Heinäluoman läpi menon eduskuntaan. Siinähän sitten rimpuilisivat, kun Heinäluoman tilalle valittaisiin Tuomioja, joka yrittäisi hyökkäillä porvarihallitusta vastaan.

Itse en ole koskaan kuulunut ammattiliittoon ja olen siitä ylpeä.

Vierailija
Poroisäntä
Ihme touhua!

Yhtä asiaa vaan en ole punaisessa ajatusmaailmassa koskaan ymmärtänyt. Eli ongelma on tämä: pääoma on jumalattoman paha asia. Jos nyt kuitenkin tämä suuresti vihattu raha tekisi kommarit onnellisiksi ja poistuisi maastamme niin ketähän sitten hymyilyttäisi? Tuikitavallisenkin duunarinkin työpaikka on kuitenkin luotu pääomaa hankkimalla ja sitä tuottavasti käyttämällä. Mahtaisi Suomen Ankarilta Kommunisteiltakin mennä
pasmat sekaisin jos ja kun pääomaa nyt sitten siirretään ulkomaille...

Pääoma ei ole paha, vaan loputon ahneus, joka eriarvoistaa ihmisiä ja aiheuttaa pahoinvointia. Minun puolestani jokainen voi tienata kuinka paljon tahansa, kunhan maksaa kymmenykset yhteiskunnalle. Yhteiskunta säännöillään mahdollistaa koulutuksen ja yrittämisen sekä omaisuuden turvan, joten osa tuloista maksetaan yhteiskuntavelkana takaisin kanssaihmisille, jotta ne joita tämä yhteiskuntasopimus ei hyödytä niin paljon saavat myös jotain jonka takia noudattaa näitä yhteiskunnan sopimuksia ja säädöksiä.
Hallittu markkinatalous ja hyvinvointiyhteiskunta on aivan hyvä järjestelmä.
Tuikitavallisen yrittäjän työpaikkakin on kuitenkin pystyssä duunarin työllä.

Vierailija

Nuutti kirjoitti:

Itse en ole koskaan kuulunut ammattiliittoon ja olen siitä ylpeä.

Olet siis ylpeä siitä, että olet saanut samat edut kuin muutkin, mutta olet päässyt vapaamatkustajana, toisten kustantamana.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat