Armeijalla mainoskampanja käynnissä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

http://www.mil.fi/ajankohtaista/tiedott ... 1400_1.dsp

"" Puolustusvoimille uusia mainoksia
25.02.2002

Puolustusvoimat jatkaa helmikuussa viime vuonna aloitettua työnantajakuvakampanjaa. Sillä pyritään parantamaan mielikuvaa puolustusvoimista ja kertomaan puolustusvoimien tarjoamista vaihtoehdoista työnantajana. Kohderyhmänä ovat ensisijaisesti nuoret.

- Viime vuonna kampanja hätkähdytti ja herätti runsaasti keskustelua, myös puolustusvoimien sisällä. Tämän kevään tavoitteena on edelleen erottautua yllättävällä tavalla. Sen lisäksi avaamme tunnuslauseen "Tee työtä, jolla on tarkoitus" eli esittelemme puolustusvoimien tarjoamia uravaihtoehtoja upseerista erikoisasiantuntijaan, Tiina Laisi Pääesikunnan henkilöstöosastosta sanoo.

Tee työtä, jolla on tarkoitus -kampanja näkyy maaliskuun loppuun saakka valtakunnallisesti televisiossa, radiossa, sanomalehdissä ja internetissä. Puolustusvoimien avoimet työpaikat löytyvät osoitteesta http://www.mil.fi. Kampanja on toteutettu yhteistyössä mainostoimisto Sek & Grey Oy:n kanssa.

Puolustusvoimissa on yli tuhat tehtävänimikettä ja lähes 17000 työntekijää, joista noin puolet on siviilejä. Sotilaita eli upseereita, opistoupseereita, erikoisupseereita ja sotilasammattihenkilöitä on noin 8 400. Heidän lisäkseen puolustusvoimissa työskentelee määräaikaisia kouluttajia ja sopimussotilaita. Henkilöstöstä arvioidaan vaihtuvan vuoteen 2010 mennessä yli 40 prosenttia muun muassa eläkkeelle siirtymisten johdosta.

Uutta kampanja-aineistoa:
- televisio
- radio
- lehti ""

Seinäjoen alueella jo huomasi mainokset bussipysäkeissä ja katukuvassa, näyttävät sivua http://www.teetyotajollaontarkoitus.fi/

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat