Masturbaatio laittomaksi!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eikö olisi ottaa jo kissa pöydälle ja kieltää masturbaatio? Moni eduskuntaehdokas ei tietenkään uskalla siitä puhua, ettei ura mene pilalle. Jokainen varmaan tietää tieteellisesti todistetut haitatkin. Masturbaatio ei tapa, vaan se tuhoaa! Masturbaationhan aiheuttaa aivojen tuhoutumista, käsien karvoittumista ja ties mitä. On se kumma jos viina ei riitä! 1/4 suomalaisesta tuntee runkkarin! Toivottavasti tämä rappiollinen toiminta saadaan tuhottua, ennen kuin on myöhäistä. Toivottavasti poliisit saisivat lisää rahaa runkkareiden kotietsintään. Itsekin epäilin naapurini runkkaavan ja soitin poliisit.

Sivut

Kommentit (80)

Vierailija

Ennen kieltoa pitäisi perustaa kansallinen Anonyymit Masturboijat ry, jotta ahdingossa olevat pääsisivät kokoontumaan ja puhumaan asioista vertaisryhmässä. AM-kerhon ovet olisivat auki 24 tuntia vuorokaudessa, sillä runkkaamisen himo voi iskeä milloin vain ja missä vain.

Vapaaksi runkkaamisesta: "kurssi pitää sisällään 6 askelta, joiden tarkoituksena on tuksea runkkaria vapautumaan runkkaamisesta."

1. Askel: Tunnusta sairautesi vertaisryhmässä, että olet runkkaaja.

2. askel: Pyydä tyttöystävältä/vaimolta/äitiltä anteeksi käytöstäsi.

3. askel: Kerro kaikille sukulaisille ja tutuille kuuluvasi Anonyymeihin Runkkaajiin, jotta voit vapautua salailun kahleista.

4. askel: Pyri auttamaan muita runkkareita pääsemään tavotteisiinsa vapautumisessa runkkauksesta.

5. askel: Opettele nauttimaan vain oikeasta seksistä ja läheisyydestä, vaikka runkkaaminen olisikin mielessä pyri tyydyttämään itsesi toisen ihmisen avulla.

6. askel: Mikäli 5 askel lipsuu, soita vertaisryhmään ja pyydä sieltä joku kohtalotoveri itsellesi naitavaksi.

Ei kun parempaan päin ja paranemaan tuosta sairaudesta. Tervettä kevättä kaikille runkkareille.

Terveisin: Runkkarit ry:n PJ Unto Tuhnu

Vierailija

Heitäppä tuohon vähän varteenotettavia todisteita. En minä ainakaan kovin useasti ole nähnyt karvaisia kämmeniä missään, joten ei taida olla tuo homma kovin yleistä oikeasti. Ettet vaan itsekkin harrastaisi tuota ja piilottelisi karvaisia kämmeniäsi näppylähanskojen sisällä? Tai en oikeastaan halua edes tietää.

Minä en tunne yhtään "runkkaria". Olenkohan siis häiriintynyt? Siunaako kirkko minut? Pääsenkö taivaaseen vai alakertaan vai kenties suljetulle osastolle?

Vierailija

Älkääs nyt pojat, kaikki sitä tekee. Niin parisuhteessa elävät kuin munkitkin jossain luostarin sopukoissa. Naisetkin sitä jopa harrastavat mutta silloin on kyseessä onanointi. Eli onania kunniaan!

Vierailija
Peksu
Heitäppä tuohon vähän varteenotettavia todisteita. En minä ainakaan kovin useasti ole nähnyt karvaisia kämmeniä missään, joten ei taida olla tuo homma kovin yleistä oikeasti. Ettet vaan itsekkin harrastaisi tuota ja piilottelisi karvaisia kämmeniäsi näppylähanskojen sisällä? Tai en oikeastaan halua edes tietää.

Minä en tunne yhtään "runkkaria". Olenkohan siis häiriintynyt? Siunaako kirkko minut? Pääsenkö taivaaseen vai alakertaan vai kenties suljetulle osastolle?

Vieläkö väität haitattomaksi!

Vierailija

Kyllä veti hiljaiseksi. Cellog, joka loi kuuluisat riisimurot, oli pedofiili. Tykkäsi vieläpä pikku-pojista.

Aina kun mä syön muroja mun tekee miel päästä painaa jotai poikaa

Vierailija

Ei perkel... Kaikki oireet täsmäävät! En ole kuitenkaan ikinä masturboinut tai "kosketellut hekumallisesti sukuelimiäni". Mistä tässä voi nyt olla kyse?

Onko "sooloseksi" sama kuin nuo kauheat itsesaastutus, runkkaaminen, onania ja mastusbaatio? Eikat sentään? Eihän...?

Vierailija

Sooloseksi on itserakkautta ja hyväksi ihmisen sielulle. Alkää Runkkarit sotkeko sooloseksiä teidän likaisiin puuhiin

Vierailija

Masturbaatio tulee sallia ainostaan tietyllä, valtion hyväksymällä tavalla.
Tämä pitää saada verolle. Tavan tulee olla sellainen, että vielä seuraavana päivänäkin on paikat kipeenä, eikä ole toivoakaan päästä sängystä.

Poliisin tulee valvoa muuta masturbaatiokäyttäytymistä. Jos jää kiinni jollain muulla tavalla suoritetusta masturbaatiosta tulee häiriintynyt runkkari toimittaa kolmeksi päiväksi putkaan, jona aikana poliisin tulee penkoa koko talo ja takavarikoida mm. näppylähanskat, rannettuet ja käsirasvat.

Oikeuden määrämän nimellisen sakon lisäksi pitää huomioida, että runkkari ei voi mitenkään olla yhteiskuntakelpoinen, joten hänen on menetettävä työnsä /opiskelupaikkansa. Tietenkään masturbaatioon syyllistynyt ei voi jatkossa toimia virassa, jossa on tekemisissä lasten kanssa tai missään nuhteettomuutta vaativassa toimessa. Lisäksi hänen ajolupansa tulee perua sillä olettamalla, että runkkari ei voi ajaa autoa ilman, että masturboi samalla tai on vielä edellisen masturbaation vaikutuksen alainen. Ajoluvan voi säilyttää, jos suostuu masturbaatiotarkkailuun, joka tosin on itse kustannettava.

Vierailija

Miten kauan menee että voi mennä rattiin kun on masturboinut. Etsin googlella mutta ilmeisesti on sen verran salaista tietoa ettei löytynyt.

nimimerkki: bussillako töihin?

Vierailija
Vaahtis
Miten kauan menee että voi mennä rattiin kun on masturboinut. Etsin googlella mutta ilmeisesti on sen verran salaista tietoa ettei löytynyt.

nimimerkki: bussillako töihin?

Riippuu aivan siitä, että miten olet runkannut ja kuinka paljon. Jos olet tehnyt sitä lempeimmällä mahdollisella tavalla, niin voit jäädä kiinni vielä useiden viikkojenkin päästä itse teosta. Onneksi testi on vielä niin hidas, että normaali ratsioissa sitä ei suoriteta, mutta jos näytät siltä, että olet runkannut, niin eiköhän nakki napsahda...

Vierailija

Ennen vanhaa lapsille laitettiin ranteisiin pienet kellot, jotta peiton alla ei voinut runkata jäämättä kiinni.

Nykytekniikalla ihmisten ranteisiin voisi istuttaa bio-runkkauspaljastimet, jolloin biotunnistin alkaisi huutamaan kuin palosireeni.

Runkkaamisen esto voitaisiin aloittaa afriikkalaisten keskuudessa Ambomaalla, jotta heidän seksikulttuuri saataisiin normalisoitua.

Raiskaajille heppiin asennettaisiin sähköiskuvempain: Aina kun neekeri yrittää suomalaista naista ilman lupaa, jysähtäisi kiveksille 20 000 volttia raakaa jännitettä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat