Seksi vs. masturboiminen

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Täällä on monta enemmän tai vähemmän asiallista threadia seksistä ja masturboinnista. Koitetaan luoda nyt luoda asiallinen thread.

Minua kiinnostaa tietää, miten nautinnollisena koette seksin vs. masturboimisen. Minä olen pitkässä suhteessa elävä mies ja koen joskus seksin nautinnollisempana, joskus masturboinnin.

Kommentit (13)

Vierailija

Vastasin vaihtoehto A:n.

Minusta kyllä pääsääntöisesti seksi on nautinnollisempaa, vaikkakin joskus tekee mieli tehdä sitä itsekseen. Minusta se ei silloinkaan silti ole välttämättä nautinnollisempaa, mukavaa toki ja vaihtelu virkistää..

Toisaalta kyllä hyvä masturbointi voi olla parempaa kuin huono seksi. Kuitenkin jos on ns. horny, niin silloin kyllä seksi voittaa. Ja minusta nyt oli kyse juuri tästä.

Vierailija

Eiköhän naisporukan masturboimaksi tuleminen olisi niinkun aika todella kivaa. Olen itse kokenut vain noita yksilötason juttuja. Yleensä kun sitä seurustelee niin tyttöystävän kaverit ovat jostain syystä myös kiinnostuneita kaverinsa miehestä. Riittävän railakas porukka kun olisi niin tuotahan voisi kokeilla. Sopivasti arjesta poikkeavaa ja erilaista ainakin tuo olisi. Kokeneemmat voivat nyt tietenkin alkaa brassailla...

Vierailija
BR3K
... mutta kaikkein parasta on masturbaatio, jonka sopivan sukupuolinen henkilö tekee itsesi puolesta.

Just tää on sitä mistä mä oon yrittäny kirjottaa.

Aihe" tuputukseen oli jono" poistettiin.

Eräällä aasian lentokentällä voit mennä Massage & SPA paikkaan.
Siellä on jalkahierontaaa ja hierontaa. Hieronnan lomassa saa tytöltä kivan tumputuksen jos pyytää ja maksaa erikseen. Sen jälkeen vielä rentouttava päähieronta ja hartiahieronta. Miks näitä juttuja ei saa kertoo?

EDIT: Saa näitä palveluita muuallaki, mutta että lentokentälläki. Se on todella hienoa. Varsinki krapulassa olo pehmenee ja matka sujuu mukavammin.

Toope
Seuraa 
Viestejä23135
Liittynyt23.7.2006
Jonkku
...Koitetaan luoda nyt luoda asiallinen thread.

Taidat olla aika uusi palstalla. Tällaisesta aiheesta ei saa asiallista keskustelua tällä palstalla, sen tulet huomaamaan.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija
Toope
Jonkku
...Koitetaan luoda nyt luoda asiallinen thread.

Taidat olla aika uusi palstalla. Tällaisesta aiheesta ei saa asiallista keskustelua tällä palstalla, sen tulet huomaamaan.

Kuninka nii...?

Vierailija

Ei masturboinnilla voi korvata seksiä. Omassa kädessä ei ole sitten mitään jännittävää ja kiihottavaa. Väliaikainen panetus esim. kumppanin reissaamisen vuoksi hoituu omin keinoin, mutta pitkä seksittömyys aiheuttaa kroonisen puutetilan, johon masturbointikaan ei auta. Se katoaa vasta, kun pääsee toisen ihmisen iholle.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Scylla
Ei masturboinnilla voi korvata seksiä. Omassa kädessä ei ole sitten mitään jännittävää ja kiihottavaa.

Se siis ei ole selvinnyt sinulle? Juttu on omassa päässä, ei kädessä.

"Mitä vikaa on masturboinnissa? Sehän on seksiä sen ainoan ihmisen kanssa, jota todella rakastan" - Woody Allen (kulunut, kulunut siteeraus, ja vain sinne päin...)

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Juottoloiden vanhat parittelurituaalit tahtovat laskea nautintoa, näin epäsosiaaliselle ihmiselle. Tosin itse aktikin on hyvin yksilökohtaista, ties minkälaista tuheroa sitä aina vastaan tulee. Ehkä vakio ois paras vaihtoehto...

Vierailija
Aweb
Scylla
Ei masturboinnilla voi korvata seksiä. Omassa kädessä ei ole sitten mitään jännittävää ja kiihottavaa.

Se siis ei ole selvinnyt sinulle? Juttu on omassa päässä, ei kädessä.

"Mitä vikaa on masturboinnissa? Sehän on seksiä sen ainoan ihmisen kanssa, jota todella rakastan" - Woody Allen (kulunut, kulunut siteeraus, ja vain sinne päin...)

Scylla toi nyt ehdottoman totuuden esille. Usko reissumiehen sanaa.

Uusimmat

Suosituimmat