Savor..

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Savor pois?

Kommentit (7)

Vierailija

Ei kaikkea pidä niin tosissaan ottaa vaikka Savor/Jukteri joskus minuakin ärsyttää mutta onneksi se menee aina ohi.

Ajatellaanpa, että tälläkin palstalla käytäisiin vain tarkanseulan läpi käynyttä ja tarkasti lähdeviitteistä keskustelua niin en minä ainakaan täällä viihtyisi. Hörhelöt tuovat monesti väriä keskusteluun vaikka joskus tuppaavat ärsyttämään ja kyllä aika ajoin esiin kuoriutavat kreationistit ovat paljon rasittavampia kuin Savor.

Vierailija
Tietämätön hölmö
Savor pois?

Tämä on yksi parhaista avauksista tiedefoorumin historiassa.
Savorin kirjoitukset pitäisi estää tiedefoorumeissa ja kaikki viestit ohjata vapaa-sanaosioon, eikös tiedefoorumit ole kuitenkin tarkoitettu tiedeaiheille?

Vierailija

Oikeastaan Savorin jutut pitäisi ohjata lasten leikkipalstalle jotta lapset saisivat jotain kysyttävää äideiltään..

Vierailija
Nuutti
Ei kaikkea pidä niin tosissaan ottaa vaikka Savor/Jukteri joskus minuakin ärsyttää mutta onneksi se menee aina ohi.

Ajatellaanpa, että tälläkin palstalla käytäisiin vain tarkanseulan läpi käynyttä ja tarkasti lähdeviitteistä keskustelua niin en minä ainakaan täällä viihtyisi. Hörhelöt tuovat monesti väriä keskusteluun vaikka joskus tuppaavat ärsyttämään ja kyllä aika ajoin esiin kuoriutavat kreationistit ovat paljon rasittavampia kuin Savor.

Kyse on saman typerän asian jankuttamisesta vuodesta toiseen ja huuhaalässytysten tunkemisesta kiinnostaviin keskusteluihin.
Katsotaan parin vuoden päästä alkaako sinullekin riittämään.
Minua ei häiritse kressujen jorinat koska he eivät tunge niitä tähtitiedefoorumiin.

Uusimmat

Suosituimmat