1001 - 0 Savorille

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Fotonit, nuo "massattomat" hiukkaset?, ei kun kolmiulotteisesti laajenevat energiakeskittymät saavat asteroidit pyörimään.

Ja tämän todisti Kaasalaisen Suomalainen tutkimusryhmä.

Asian jonka ajatukseni ennusti, koska ajatukseni mukaan aurinko pyörittää planeettoja.

Että silleen.

Repikääpä tästä itkijät!

Savor

;):)

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

no hohhoijaa... piti sitten tehdä taas uusi aihe tästä turhuudesta?

joko olet myös demi.fi foorumit vallannut tällä pskalla?

Minun ajatukseni mukaan, savorin vilkas mielikuvitus pyörittää koko helvetin foorumia

Vierailija

Ee saatana voe olla tuommosta pellee ies olemassa!!!!!!!!!!!

Jos olisi numerologi, pystyisin varmasti jollakin laksukaavalla saamaan aikaan yhtälön:

Savor = Impotentti hinari, joka ei ole koskaan saanut ja yrittää peittää epävarmuutensa esittämällä teorioita jotka sotivat fysiikan lakeja vastaan.

Vierailija

Jonoja syntyy aina kun meikä poika vähän "ajelee" tide.fi keskusteluissa.

Ootte te hauskoja.

Tiedättekö miksi autojonoja syntyy ?

No, jonojen syynä on useimmiten hitaan ajajan taakse jäänyt ajaja joka ei ohita hidasta ajajaa, mutta ajaa niin lähellä hidasta ajajaa, ettei kolmas pääse ohittamaan heitä.

Tämä sama ilmiö esiintyy keskustelupalstoilla.

On olemassa oikeita trolleja ja sitten on niitä yksinäisiä kuten minä, joka etsii epätoivoisesti keskustelukumppania.

Jos kukaan, joka ei oikeasti halua keskustella kanssani, ei kommentoisi aiheitani, ei jonoja syntyisi.

PISTE.

Savor

Vierailija
Savor

No, jonojen syynä on useimmiten hitaan ajajan taakse jäänyt ajaja joka ei ohita hidasta ajajaa, mutta ajaa niin lähellä hidasta ajajaa, ettei kolmas pääse ohittamaan heitä. PISTE.

Ei tarvitse kirjoittaa joka viestin jälkeen savor, kaikki tietää muutenkin kenestä on kysymys jos erehtyy vahingossa lukemaan viestisi.
Jonoja syntyy kun muut ajaa liian lähellä edellä ajavia, kun joku "jarruttaa" turhaan, takana ajavat tekevät samoin ja koko letkan vauhti hidastuu.
Usein kyse on typeristä savolaisista tai naisautoilijoista.

Maalaisjärki
Seuraa 
Viestejä1286
Liittynyt1.9.2006
Savor
Jonoja syntyy aina kun meikä poika vähän "ajelee" tide.fi keskusteluissa.

Ootte te hauskoja.

No, jonojen syynä on useimmiten hitaan ajajan taakse jäänyt ajaja joka ei ohita hidasta ajajaa, mutta ajaa niin lähellä hidasta ajajaa, ettei kolmas pääse ohittamaan heitä.

Tämä sama ilmiö esiintyy keskustelupalstoilla.

On olemassa oikeita trolleja ja sitten on niitä yksinäisiä kuten minä, joka etsii epätoivoisesti keskustelukumppania.

Jos kukaan, joka ei oikeasti halua keskustella kanssani, ei kommentoisi aiheitani, ei jonoja syntyisi.

PISTE.

Savor

Voi jumalauta Savor... Et voi olla tosissasi??? Sähän raiskaat vielä niinkin jaloa ilmaisutaitoa kuin RETORIIKKA.

Siltä ensimmäiseltä jonon aiheuttaneelta autolta on tainnut löpö loppua, ja kuski istuu ratissa pärisyttäen huuliaan eikä tajua että auto on hyytynyt..

Savor.. GET A LIF.. JOB!

Savor, Olkoon sielusi kevyt kuin mielesi tuote.
- Maalaisjärki

Vierailija
fenomenologi

Usein kyse on typeristä savolaisista tai naisautoilijoista.

Offtopic: Enpä olisi typerämpää kommenttia keksinyt vaikka olisin yrittänyt.

Vierailija

Tuo Savor on aika pelottava tapaus. Kaikki jutut, jotka olen lukenut polkevat paikallaan. Videot ovat samn toistoa.

Onko seSavor todellakin keksinyt maailmankaikkeuden salaisuudet yhdelle foorumin-palstalle?

Kymmenen riviä huu haa tekstiä ja mies pitää itseään nerona??

Hallelujaa, maailma pelastuu. Kun vain keksittäisiin jotain käyttöä noille kaareutumisille, räjähdyksille ja laajentumisille ...

Eikö moderaattoreilla ole velvollisuutta ohjata sairaita ihmisiä hoitoon?

Vierailija
mopo
Eikö moderaattoreilla ole velvollisuutta ohjata sairaita ihmisiä hoitoon?

Savorin omienkin sanojensa mukaan hänet on 'bannattu' foorumilta
jo useampaankin otteeseen.

Jukteri
Jukris
E=tila
J oulu P ukki S avosta
Savor

jne..

Mitä muutakaan moderaattori voi tehdä?
Jos ylläpito vaikka rajoittaisi Savorin copy-pastetuksen yhteen ainoaan viestiketjuun,
Savori tekisi vain uuden nimimerkin.

Vierailija

Kun maailmankaikkeus nyt vaan sattuu toimimaan yhden yksinkertaisen periaatteen mukaan, niin se nyt vaan sattuu toimimaan niin.

Minkäs minä sille mahdan.

Ja tämä nyt vaan sattuu olemaan tiede aiheinen keskustelupalsta, että koittakee nyt vaan kestee.

Jos ette kestä, menkää jollekin muulle palstalle.

Heuristinen keksintöni kertoo, että atomit nyt vaan sattuvat laajenemaan ja avautumaan energia-aaltoja, joilla on elektroni ja fotoniluonne. Ja minkäs minä sille mahdan että näin.

Savor

Vierailija
Savor
Kun maailmankaikkeus nyt vaan sattuu toimimaan yhden yksinkertaisen periaatteen mukaan, niin se nyt vaan sattuu toimimaan niin.

Minkäs minä sille mahdan.

Ja tämä nyt vaan sattuu olemaan tiede aiheinen keskustelupalsta, että koittakee nyt vaan kestee.

Jos ette kestä, menkää jollekin muulle palstalle.

Olet sinä sitten yksi umpiluupää, kertakaikkiaan..

Mikäpä olisi Savorin mielestä liikaa? Jatkuva uusien viestiketjujen perustaminen
täysin samasta aiheesta?

Miksei vaikka viestiketjua: Savorin ajatus
ja kaikki spämmi sinne?

Aivan samallalailla se yksikin ketju hyppisi kaikkien silmille jokaisella floodaus-sessiollasi.
Miksi siis aina pitää tehdä uusi viestiketju?

Vierailija

Miksi tällä keskustelupalstalla on useita eri aihealueita?

Jos ajatukseni kykenee selittämään jonkun sääilmiön, niin pitäisikö se kertoa yhdessä ja samassa aiheessa, jonka olisin avannut avaruusaiheisiin?

Tai vaikka olisin avannut aiheen ilma ym. aihealueelle, niin miksi minun pitäisi kirjoittaa uusi aiheeni salamoista vanhaan aiheeseeni, jossa käsittelen vuorovesi-ilmiötä.

Aika hölmöjä olette.

Savor

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat