Mitä on rakkaus?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mistä tiedät, että juuri se ihminen johon olet törmännyt/josta unelmoit on juuri se sinulle oikea?

Sivut

Kommentit (536)

Vierailija
Fiisas
Mistä tiedät, että juuri se ihminen johon olet törmännyt/josta unelmoit on juuri se sinulle oikea?

Hän ei käytä mua väärin, rakentaa yhdessä, ei pihtaa tussua vaan pikemminkin vaatii, silittää päätä kun oon juro ja ymmärtää jos oon säikky.

Vastapalvelukseks mä oon hellää kun sitä tarvitaan, turvallinen ja voimakas hetkellä jolloinka asiat sitä vatii tai tarvii "tapella" ja luoda henkeä.

Vierailija

Rakkaus on myötätuntoa, mutta kahden ihmisen toisiaan kohtaan tuntema vetovoima on sukupuolista jännitettä, joka aikanaan kasvaa kiintymykseksi, ja yhteisymmärrykseksi.

"Kipinöintiä" voi olla useinkin, yhtä oikeaa on vaikea löytää, siis ei sitä tiedäkään, elämä opettaa.

Vierailija

Taitaa se rakkaus olla sitäkin ettei paneskele paidan silittäjää eikä ketään muitakaan jos on luvannut rakastaa puolisoaan kenen kanssa on mennyt vihille.
Mielestäni pari tai paremminkin aviopari on kuin yksi arvokas kolikko jossa on molemmat puolet.sinä olet se toinen puoli ja avio parisi se kolikon toinen puoli.
Eli yhdessä se täysi kolikko ( sopii myös seteli rahaan )

Vierailija
Fiisas
Taidat kysyä ihan tosissasi, joten vastaan tosissani. Kerron asiat siten kuten näin tällä iällä ja tällä kokemuksella miehenä koen. Tätä kait halusitkin.

Mies ei oikeastaan unelmoi naisista. Meille kaikki on tapauskohtaista. Menee ja tulee. Ainakin tällä iällä, jota edustan tässä, on ihan sama kuka nainen tulee vastaan, tai menee ohi. Ihan sama.
Yleensä naiset ovat tuossa 50 v. paikkeilla enemmän aktiivisia. Miehet linnotautuu, koska kaikki on jo hyvin. Minä ainakin olen erittäin varovainen, koska naiset ovat usein niitä hyväksikäyttäjiä, elämässään epäonnistuneita, eronneita. Tuolla en tarkoita mitään pahaa, mutta kun kysyit, niin perustelen.

Eli miehet kasvattavat paksun kaarnan sielulleen, kun taasen naiset itkevät, kuin haavoittunut koivu keväällä. Vaikea yhtälö.

Vaikeaa on kirjoittaa tätäkin, koska sieluni syvyyksyssä tiedän edelleenkin rakastavani ex-vaimoani. Olen antanut anteeksi. Toivoa ei enää ole, mutta on minun fantasia, että voisimme palata yhteen. Aikaa on jo kuitenkin vierähtänyt jotain 9 vuotta, mutta on edelleen mun unelmien nainen
[size=150:1mxe3ij1]Tätäkö halusit, pönttöpää[/size:1mxe3ij1]

Vierailija
Ryynänen
Taitaa se rakkaus olla sitäkin ettei paneskele paidan silittäjää eikä ketään muitakaan jos on luvannut rakastaa puolisoaan kenen kanssa on mennyt vihille.
Mielestäni pari tai paremminkin aviopari on kuin yksi arvokas kolikko jossa on molemmat puolet.sinä olet se toinen puoli ja avio parisi se kolikon toinen puoli.
Eli yhdessä se täysi kolikko ( sopii myös seteli rahaan )

Maukkaakohan nyt hyökkäsit?
Ei me naimisissa olla, yhdessä tehdään bisnestä ja oikeesti toisiimme rakestetaan. Muut on korvikkeita kun aitoo ei oo paikalla.

Vierailija
Lassi
Fiisas
Taidat kysyä ihan tosissasi, joten vastaan tosissani. Kerron asiat siten kuten näin tällä iällä ja tällä kokemuksella miehenä koen. Tätä kait halusitkin.

Mies ei oikeastaan unelmoi naisista. Meille kaikki on tapauskohtaista. Menee ja tulee. Ainakin tällä iällä, jota edustan tässä, on ihan sama kuka nainen tulee vastaan, tai menee ohi. Ihan sama.
Yleensä naiset ovat tuossa 50 v. paikkeilla enemmän aktiivisia. Miehet linnotautuu, koska kaikki on jo hyvin. Minä ainakin olen erittäin varovainen, koska naiset ovat usein niitä hyväksikäyttäjiä, elämässään epäonnistuneita, eronneita. Tuolla en tarkoita mitään pahaa, mutta kun kysyit, niin perustelen.

Eli miehet kasvattavat paksun kaarnan sielulleen, kun taasen naiset itkevät, kuin haavoittunut koivu keväällä. Vaikea yhtälö.

Vaikeaa on kirjoittaa tätäkin, koska sieluni syvyyksyssä tiedän edelleenkin rakastavani ex-vaimoani. Olen antanut anteeksi. Toivoa ei enää ole, mutta on minun fantasia, että voisimme palata yhteen. Aikaa on jo kuitenkin vierähtänyt jotain 9 vuotta, mutta on edelleen mun unelmien nainen
[size=150:2houdgqj]Tätäkö halusit, pönttöpää[/size:2houdgqj]

Osu näköjään kipeeseen haavaan.

Vierailija
Maukka Perusjatka

Kyllä, ja älä sinä kierrä puukkoa enempää mun sielussani. Onko asia OK. Tai tietenkin on. Ymmärrän, että et tarkoittanut pahalla *läiskäisee kättä kamun kanssa* Saatan ottaa sut eräälle leirille, mutta siitä toiste sitten. Sähköpostiosoitteni on julkinen. Laittele, jos haluat toimintaa.

Vierailija
Lassi
Maukka Perusjatka

Kyllä, ja älä sinä kierrä puukkoa enempää mun sielussani. Onko asia OK. Tai tietenkin on. Ymmärrän, että et tarkoittanut pahalla *läiskäisee kättä kamun kanssa* Saatan ottaa sut eräälle leirille, mutta siitä toiste sitten. Sähköpostiosoitteni on julkinen. Laittele, jos haluat toimintaa.

Laittelen sulle privaa, enkä väännä puukkoa haavassa. Oot tainnu ottaa muutaman kaljan sinäkin tänään?

Vierailija

Alkava viikonloppu näköjään avaa raatilaisten sanallista arkkua eri tavalla kuin keskellä viikkoa kahvin voimalla No ei siinä mitään, kaikenlaisia "tieteenvierestäjuttuja" on välillä mukava seurailla...

babunin kommenttiin "isot tissit ja hyvä perse" ei ole juuri lisättävää. Se mitä korvien välissä liikkuu, on myös tärkeää

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Rakkaus menee kyllä Kemian ja Fysiikan puolelle. Tai sitten Vapaaseen sanaan, minne mode minun pikku juttuni siirsi kohta vuosi sitten.

Lierikki Riikonen

Vierailija

Rakkaus on kuolemaa.
Tauti joka tuhoaa itsesuojeluvaiston.

Ainoa AITO rakkaus on rakkaus Itseensä.
Muihin ei voi ikinä luottaa.
...ei siihen Itseenkään.

Life suck's so fuckin' fuck....

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat