Levytila täynnä

Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Mitä voi poistaa wanhasta 2K koneesta turvallisesti? Ovatko esimerkiksi kaikki .zip-muotoiset päivityspaketit sellaisia? Vai kaivaako käyttis noista zipeistä jotain? Onko jotain ohjelma-apua, joka kertoisi turhista tiedostoista?

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Kommentit (4)

Vierailija

Nämä temporary internet filesit ovat turhia, mutta vaikka levyn siivouksen tekisi, ne eivät siltikään koneelta kokonaan poistu. Itse teen aika ajoin siten että menen Windowsin Etsi-kohtaan ja jätän hakusanan laittamatta. Kone näyttää levyaseman kaikki tiedostot, ja sieltä sitten vain skollailen kohtaan jossa on aivan julmetun pitkä lista temp. internet filesit ovat ja poistan kaikki. Levytilaa vapautuu toisinaan ihan mukavasti. Eilen kun tuon tein niin vapautui 100 kilotavua C-asemalta.

Pahoittelen jos selitin väärästä asiasta.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Ainakin XP:ssä CCleanerilla saa aika paljon tilaa levylle, kun ruksaa poistoon kohdan "Hotfix-päivitysten poistotiedot". Ei niitä kuitenkaan koskaan tarvitse palauttaa, eikä se palautus kuitenkaan onnistuisi vuosien jälkeen.

EDIT: Esimerkiksi tuolla on ohje Ccleaner, Nefernetti. Tosin siinä ei ole tuota minun ehdottamaani kohtaa ruksattuna, mutta niin olen tehnyt ilman ongelmia.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Uusimmat

Suosituimmat