Vanhat vanpyyrit ja rlunkarlit

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

On tärkeätä saada lukea niiden kirjoituksia, joilla on asiat kunnossa ja kädet taskussa!

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Heikko on oloni. Voi tätä ruikutusta!

Koirani kompastui omaan paskaansa, se daniel uno poente, voi väärää sääliäni!

Tapan itseni, minä shankari!

Vierailija

Sunnuntaisin on aina viikon tiivistelmäpäivä. lierik joskus asian ilmaisikin hienosti, että hävettää niin että ei kehtaa enää elää.

Kun olemme kaikki häpäisseet itsemme, meillä ei ole enää mitään menetettävää.

Vierailija

Urantia urantia. kaikenteoria ja evoluutio. 69 eyesin uusin, juhannus. tahdoin vain tehdä vastoja ja kuunnella iskelmiä.

Ja hallita muurahaisia

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Tiedätkö Lettu, et tietenkään, mutta kun Köpösen piti hiihtoloman viimeisenä päivänä tehdä kotiläksynä sarjakuva Aleksanteri Suuresta, ja kyseli minkälaiset vaatteet sillä olisi ollut, eikä hän itse viitsinyt nettiin tulla, niin hakusanalla "aleksanteri suuri" kuvat, oli sinun avattaresi kanssa. Taidat olla aika velho.

Lierikki Riikonen

Vierailija
lierik
Tiedätkö Lettu, et tietenkään, mutta kun Köpösen piti hiihtoloman viimeisenä päivänä tehdä kotiläksynä sarjakuva Aleksanteri Suuresta, ja kyseli minkälaiset vaatteet sillä olisi ollut, eikä hän itse viitsinyt nettiin tulla, niin hakusanalla "aleksanteri suuri" kuvat, oli sinun avattaresi kanssa. Taidat olla aika velho.

Aika mieletöntä, ellen sanoisi.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005
Lettu Haimakainen
lierik

Aika mieletöntä, ellen sanoisi.

Siinä oli vielä alla teksti: Lettu Haimakainen, Tiede .fi.

Aleksanteri valloitti maailman, Lettu minut, mutta nyt olen rinnallasi pikku hiirulainen. Hiirikin voi hädissään purra niskaasi, nuolla korviasi jne.. jne... henkeä alkoi ahdistaan.

Lierikki Riikonen

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat