Kuuma teepussi

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Jos heittää kuuman teepussin roskikseen, niin voiko se syttyä palamaan. Jos roskiksen pohjalla on vaikka jotain vanhaa orgaanista jätettä?

Sivut

Kommentit (48)

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

No jestas, mitä kaasupommiviljelyksiä sä siellä roskiksessas oikein sitten kasvatat?

Jos kovin epäilyttää, ni kraanasta tulee kylmää vettä, millä saat pussukkasi jäähdyteltyä jos ei siis aika anna periksi odotella muutamaa minuuttia.

Taatusti toiseks tyhmin topikki ikinä
Mutta saapas näkee tuleeko hauska...

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Teepussihan on märkä, vaikkakin kuuma eli ei siitä pitäisi minkään palon syttyä...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija

Taitaa jätteetkin vaatia sen verran suuren lämmön palaakseen että ei sellainen pieni max. 100´C teepussi paljoa saa aikaan.

Se on muuten jännä kuinka pienestä kipinästä voi vahingossa syttyä metsäpalo, mutta annas olla kun erätaidottoman pitäisi sytyttää nuotio niin haaskaa hyvinkin askillisen tikkuja eikä mitään tapahdu.

Vierailija

Oliko se teepussi kantikas?
Tuo asia olisi syytä ensin selvittää ennen kuin tässä asiassa päästään mitenkään etiinpäin.

Vierailija
markent
Oliko se teepussi kantikas?
Tuo asia olisi syytä ensin selvittää ennen kuin tässä asiassa päästään mitenkään etiinpäin.

Mikä on vampyyrin teepussi?

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
Maukka Perusjatka
Ehe ehe...

Mies käveli apteekkiin ja ihmetteli käytäviä edestakaisin... myyjätyttö huomasi hänet ja kysyi, että jos hän voisi olla avuksi. Mies vastasi, että hän etsi tampoonilaatikkoa vaimolleen. Tyttö ohjasi miehen oikealle käytävälle. Muutamaa minuuttia myöhemmin hän asetti valtavan paketin pumpulihahtuvia ja narukerän tiskille. Tyttö sanoi, "Herra, luulin että te etsitte tampooneja vaimollenne?" Mies vastasi, "Katsohan, se on kuten tämä. Eilen lähetin vaimoni kauppaan hakemaan minulle kartongin savukkeita ja hän tuli kotiin mukanaan tölkillinen tupakkaa ja sätkäpaperia. Joten minä ajattelin, että jos minun täytyy kääriä omani, NIIN TÄYTYY HÄNENKIN!"

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

kytoann
Seuraa 
Viestejä1906
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty
Jos heittää kuuman teepussin roskikseen, niin voiko se syttyä palamaan. Jos roskiksen pohjalla on vaikka jotain vanhaa orgaanista jätettä?

Jos sattuu roskiksen pohjalla olemaan vaikka ylijäänyt natriummetallimöykky, niin märkä teepussi voi syttyä.

Tyhmyydelle minä olen vihainen kuin rakkikoira; mutta viisaus ei ole kaikille suotu.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Taitas metallinen natrium aiheuttaa melkosen tussahuksen - vois mennä miekkosen roskiskaappi vallan uuteen uskoon moisesta.

Säilökää nyt hyvät ihmiset ne nurkissa lojuvat metalliset natriuminne siellä parafiinissa jatkossakin. Ja saa muuten tilata palokuntaakin paikalle, jos niinku hävittää haluaa. Vai oikein armeijan ukotko ne tekee vaarattomaksi, nyt en muista?

Joku vuosi sitten noita metallisia alkuaineita oli millon missäkin ja niitä sitten häviteltiin oikein lehtien palstoilla...

Vierailija

Tässä kun nyt mietin sitä teepusiongelmaa, niin kysyn Maukalta.
Tiedätkö mikä on jakopään tiiviste.
- Etkö?
- Ensimmäinen vihje. Niitä käyttävät myös armeijassa asevelvolliset pitkillä marsseilla saappaissaan.

Hemmetti. Vielä tuo vampyyrin teepussi.
Panitpa pahan.

Vierailija
markent
Tässä kun nyt mietin sitä teepusiongelmaa, niin kysyn Maukalta.
Tiedätkö mikä on jakopään tiiviste.
- Etkö?
- Ensimmäinen vihje. Niitä käyttävät myös armeijassa asevelvolliset pitkillä marsseilla saappaissaan.

Hemmetti. Vielä tuo vampyyrin teepussi.
Panitpa pahan.

Mistä mä jakopään tiivisteet tietäisin? En oo käyny armeijaa....

Usko pois.

Mutta kyllä sä sen teepussin jo hoksasist, kuhan vedätät.
Tunnen kultaisen trullini kööpelinvuorelta.

Vierailija
DedMoroz
Maukka Perusjatka
Ehe ehe...

Mies käveli apteekkiin ja ihmetteli käytäviä edestakaisin... myyjätyttö huomasi hänet ja kysyi, että jos hän voisi olla avuksi. Mies vastasi, että hän etsi tampoonilaatikkoa vaimolleen. Tyttö ohjasi miehen oikealle käytävälle. Muutamaa minuuttia myöhemmin hän asetti valtavan paketin pumpulihahtuvia ja narukerän tiskille. Tyttö sanoi, "Herra, luulin että te etsitte tampooneja vaimollenne?" Mies vastasi, "Katsohan, se on kuten tämä. Eilen lähetin vaimoni kauppaan hakemaan minulle kartongin savukkeita ja hän tuli kotiin mukanaan tölkillinen tupakkaa ja sätkäpaperia. Joten minä ajattelin, että jos minun täytyy kääriä omani, NIIN TÄYTYY HÄNENKIN!"

HAHAAA:::.

Vierailija

Nii-in. Meillä trollimuijillahan ja muillakin trulleilla on kohtakkoin kovat pippalot Kööpelinvuorella. Minullakin on tarkoitus mennä Maukan kanssa niihin kokoontumisajoihin.
Maukka on lupautunut esiintyä Köpiksessä stripparina.
Muita miehiä ei sinne hyväksytäkkään.

Jakopään tiiviste
Toinen vihje
On usein kaiken varalta mukana naisten käsilaukussa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat