Uskotko seksuaaliterapiaan?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

http://www.sexpo.fi/

Kurkatkaapa tuonne. Täynä pelkkää paskaa.
Rahan tekoa koko saitti, koulutukset ym. Ei jumalauta ku sieppaa.

Jos kusirakko on täys niin ei paljo jhelppaa persreikää ja lantiopohjan lihasta jännitellä. EI JUMALAUTA MITÄ SONTAA! Lukekaa ajatuksella ja uskokoon ken haluaa.

Orgasmin pidätys...jumankeikka mitä soopaa....

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

Juu ei sitä orkkua paljoa pidätellä jos on tarpeeksi hemaiseva naikkonen kyseessä. Ei auta, vaikka ajattelisi miten mennyttä päivää ja tylsiä asioita. Kun Nalli palaa niin se palaa.

Vierailija

Kattokaa ny mitä ympäripyöreetä paskaa.
Ei jumankeikka voiko tota oksentamatta lukea.

heippa ja anteeks kun nyt häiritten tälläsellä pienellä asialle,mutta mä haluaisin kysyä kahta asiaa : 1.millä mä voin kertoa ystävilleni ja läheisilleni et oon mitä luultavimmin homoseksuaali?
2.onko se mahdollista,ku mä oon tyttö,ja tunnen todella suurta vetoo yhteen toiseen tyttöön,että mun suurimmat tunteet voi joskus kymmenenkin vuoden päästä kohdistua enimmäkseen samaan sukupuoleen? lähinnä siis tarkotan että onko mun mitenkään mahdollista varmistua,et onko nää mun kaikki ajatukset ja tunteet vaan ohimenevää “kokeilua”?

Hei!

Ihmisen seksuaalinen identiteetti ja suuntautuminen on koko elämänkaaren ajan muuttuva ja elävä ominaisuus. On mahdotonta sanoa tarkkaan, miten itse todella elää ja tuntee kymmenen tai kolmenkymmenen vuoden kuluttua ja millainen seksuaalinen olento silloin on. Se jää siis nähtäväksi.
Se, että tunnet ja ajattelet nyt niin kuin kerroit, on nyt todellisuuttasi ja elämääsi. Elä siis tätä hetkeä tilanteen ja omien tuntemuksiesi mukaisesti. Sinun ei ole tietenkään pakko kertoa kenellekään intiimeistä ajatuksistasi ja tuntemuksistasi, jos et halua.

Mutta mikäli haluat kertoa, yksi tapa kertoa homoseksuaalisuudestaan, mikäli ei kasvotusten ole valmis sitä tekemään, on kirjoittaa kirje, jossa voi selkeämmin ja jäsennellymmin ilmaista omia tunteitaan, toiveitaan, pelkojaan ja omaa inhimillisyyttään.
Kirjettä ei ole pakko antaa omaksi jos ei halua. Sen voi antaa esim. vain luettavaksi. Tämän jälkeen voi keskustella läheisten ihmisten kanssa siitä, mitä he ajattelevat asiasta ja muuttuuko heidän suhtautumisensa sinuun asian tiimoilta vai vahvistuuko jokin välillänne.

Elämällä on se mielenkiintoinen ominaisuus, että huominen ja tulevaisuus on tavoittamattomissa ja siten erilaisia mahdollisuuksia täynnä. Elä ja nauti joka hetkestä!

Ystävällisin terveisin, Antti Ryynänen, Sexpo säätiö, 9.1.2007

Jos ottaa itseltään suihin, niin voiko siitä tulla jotain tauteja?

Hei!

Jos ottaa itseltään suihin, niin ei voi saada sukupuolitautia. Tämä edellyttää sitä, ettei ole saanut sukupuolitautia jostain muualta aikaisemmin.
Ystävällisin terveisin, Antti Ryynänen, Sexpo säätiö, 9.1.2007

Hei! Olen 17-vuotias tyttö ja olen nyt seurustellut vuoden 23-vuotiaan miehen kanssa. Meillä menee muuten hyvin, mutta miestäni vaivaa joskus haluttomuus. Hän ei itse osaa selittää, mistä se johtuu. Itse olen seksuaalisesti hyvinkin aktiivinen (en tiedä johtuuko e- pillereistä, Yasminia syönyt nyt n. 7kk)Onko mitään keinoa, millä halukkuutta pystyisi lisäämään? Joskus syyllistyn ajattelemaan, että vika on minussa; etten ole haluttava.
Loukkaannun joka kerta, kun saan pakit. Pystyykö tähän vaikuttamaan mitenkään?

Hei!

Seksuaalinen halukkuus on ihmisen henkilökohtainen, elävä ja muuttuva ominaisuus, johon vaikuttavat ihmisen omat sisäiset tunnelmat, fysiologia sekä ulkoiset olosuhteet. Seksuaalinen halukkuus voi joillakin ihmisillä lisääntyä sellaisissa olosuhteissa, joissa kiire, stressi, murheet, väsymys on saatu minimoitua ja parisuhteelle ja rennolle, paineettomalle yhdessäololle on saatu varattua aikaa.

Siitä huolimatta, että parisuhteessa elävillä on yhteistä aikaa eikä ole kiire minnekään on täysin normaalia ja luonnollista, että ihmisen elämässä on välillä jaksoja, jolloin seksi ei syystä tai toisesta ole etualalla. Aina ei tarvitse haluta, vaikka seksi toimisikin ja olisi molemmin puolin tyydyttävää. Joillekin ihmisille seksistä voi tulla ”yliannostusta” jos sitä on jatkuvasti.

Ihmiset ovat erilaisia ja toimivat seksuaalisesti eri aktiviteetti/vireystasoilla. Sinun kohdallasi on kysymys normaalista, aktiivisesta seksuaalisesta vireystasosta. Kumppanisi ei välttämättä ole yhtä aktiivinen kuin sinä, mutta siitä ei tarvitse tehdä ongelmaa. Lyhyemmissä ja pidemmissä parisuhteissa molempien osapuolten halut eivät muutenkaan aina kohtaa samanaikaisesti. Sen kanssa on opittava elämään ja tekemään tarvittaessa kompromisseja, esim. voiko aktiivisempi osapuoli harrastaa sooloseksiä silloin kun toista ei haluta erilaisista syistä johtuen.

Se, että jos kumppani ilmoittaa eri syistä johtuen, ettei haluta, ei ole viesti toiselle osapuolelle hänen viehätysvoimansa puutteesta tai hänen seksuaalisesta sytyttävyydestään. Sukupuolesta huolimatta ajoittaisia vähemmän vireyden jaksoja voi ilmetä, vaikka toinen olisi maailman seksikkäimmän näköinen ja oloinen. Kun tämän ymmärtää, ei myöskään pakkien saaminen tunnu loukkaukselta naisellisuutta ja haluttavuutta kohtaan.

Miehen näkökulmasta kumppanin loukkaantuminen aina pakkien antamisen yhteydessä voi johtaa ajan mittaan kiusalliseen tilanteeseen, esim. suorituspaineisiin, mahdolliseen ”erektiohäiriöön”, selittelyyn ja ”haluttomuuteen”. Mies voi ajatella, että eikö hänellä ole oikeutta sanoa tyttöystävälleen ei, jos hänestä oikeasti sillä hetkellä tuntuu siltä. Eikö ole parempi olla rehellinen kuin harrastaa seksiä ”puoliväkisin tai väkisin”?

Ehdotan, että annat miesystävällesi luvan olla haluamatta aina kun sinua haluttaa. Näin voidaan välttää ja ennaltaehkäistä suorituspaineisiin liittyvän ilmapiirin kehittyminen välillänne. Ehdotan myös, että keskustelette mahdollisista vaihtoehdoista purkaa seksuaalisia tarpeitanne, esim. itsetyydytyksen avulla silloin kun halunne eivät kohtaa samanaikaisesti.

Vierailija
Antero
Juu ei sitä orkkua paljoa pidätellä jos on tarpeeksi hemaiseva naikkonen kyseessä. Ei auta, vaikka ajattelisi miten mennyttä päivää ja tylsiä asioita. Kun Nalli palaa niin se palaa.

On muita keinoja (vakisuhteessa), mun mielestä noi palstan ohjeet runkaamisine sun muine "harjotteineen" on perseestä.

Vierailija

Toinen esimerkki täyttä paskaa...
Mistä vitusta nää ihmiset puhuu.

Hei! Olen 17-vuotias tyttö ja olen nyt seurustellut vuoden 23-vuotiaan miehen kanssa. Meillä menee muuten hyvin, mutta miestäni vaivaa joskus haluttomuus. Hän ei itse osaa selittää, mistä se johtuu. Itse olen seksuaalisesti hyvinkin aktiivinen (en tiedä johtuuko e- pillereistä, Yasminia syönyt nyt n. 7kk)Onko mitään keinoa, millä halukkuutta pystyisi lisäämään? Joskus syyllistyn ajattelemaan, että vika on minussa; etten ole haluttava.
Loukkaannun joka kerta, kun saan pakit. Pystyykö tähän vaikuttamaan mitenkään?

Hei!

Seksuaalinen halukkuus on ihmisen henkilökohtainen, elävä ja muuttuva ominaisuus, johon vaikuttavat ihmisen omat sisäiset tunnelmat, fysiologia sekä ulkoiset olosuhteet. Seksuaalinen halukkuus voi joillakin ihmisillä lisääntyä sellaisissa olosuhteissa, joissa kiire, stressi, murheet, väsymys on saatu minimoitua ja parisuhteelle ja rennolle, paineettomalle yhdessäololle on saatu varattua aikaa.

Siitä huolimatta, että parisuhteessa elävillä on yhteistä aikaa eikä ole kiire minnekään on täysin normaalia ja luonnollista, että ihmisen elämässä on välillä jaksoja, jolloin seksi ei syystä tai toisesta ole etualalla. Aina ei tarvitse haluta, vaikka seksi toimisikin ja olisi molemmin puolin tyydyttävää. Joillekin ihmisille seksistä voi tulla ”yliannostusta” jos sitä on jatkuvasti.

Ihmiset ovat erilaisia ja toimivat seksuaalisesti eri aktiviteetti/vireystasoilla. Sinun kohdallasi on kysymys normaalista, aktiivisesta seksuaalisesta vireystasosta. Kumppanisi ei välttämättä ole yhtä aktiivinen kuin sinä, mutta siitä ei tarvitse tehdä ongelmaa. Lyhyemmissä ja pidemmissä parisuhteissa molempien osapuolten halut eivät muutenkaan aina kohtaa samanaikaisesti. Sen kanssa on opittava elämään ja tekemään tarvittaessa kompromisseja, esim. voiko aktiivisempi osapuoli harrastaa sooloseksiä silloin kun toista ei haluta erilaisista syistä johtuen.

Se, että jos kumppani ilmoittaa eri syistä johtuen, ettei haluta, ei ole viesti toiselle osapuolelle hänen viehätysvoimansa puutteesta tai hänen seksuaalisesta sytyttävyydestään. Sukupuolesta huolimatta ajoittaisia vähemmän vireyden jaksoja voi ilmetä, vaikka toinen olisi maailman seksikkäimmän näköinen ja oloinen. Kun tämän ymmärtää, ei myöskään pakkien saaminen tunnu loukkaukselta naisellisuutta ja haluttavuutta kohtaan.

Miehen näkökulmasta kumppanin loukkaantuminen aina pakkien antamisen yhteydessä voi johtaa ajan mittaan kiusalliseen tilanteeseen, esim. suorituspaineisiin, mahdolliseen ”erektiohäiriöön”, selittelyyn ja ”haluttomuuteen”. Mies voi ajatella, että eikö hänellä ole oikeutta sanoa tyttöystävälleen ei, jos hänestä oikeasti sillä hetkellä tuntuu siltä. Eikö ole parempi olla rehellinen kuin harrastaa seksiä ”puoliväkisin tai väkisin”?

Ehdotan, että annat miesystävällesi luvan olla haluamatta aina kun sinua haluttaa. Näin voidaan välttää ja ennaltaehkäistä suorituspaineisiin liittyvän ilmapiirin kehittyminen välillänne. Ehdotan myös, että keskustelette mahdollisista vaihtoehdoista purkaa seksuaalisia tarpeitanne, esim. itsetyydytyksen avulla silloin kun halunne eivät kohtaa samanaikaisesti.

Vierailija

Maukka-parka se kaiket päivät vaan heppiänsä heiluttelee tiedepalstalla
ja uhoaa olevansa mahtisonni, kaikkien naisten unelma adonis, mutta totuus
taitaakin olla aivan toinen.. Sen huomaa näin rivien välistä lukemalla.

Että minä olen vahingoniloinen, kun tuosta idiootista on kyse.

Vierailija

Nin vakisuhteessa on. Ja sitä on periaatteessa jo tottunut siihen toiseen osapuoleen. Mut ns. yhden illan jutuissa on eri meininki. Uutuuden viehätys ja kaunis nainen on paha yhdistelmä jos ei alkohoolia ole veressä.

Vierailija

Jos Maukka Perusfloodaaja olisi se mainostamansa panomies, ei hän kerkeäsi
kaiket päivät ja perjantai-illatkin olla Tiedelehden keskustelupalstalla
ulostamassa rasvaisia teinitason munajuttujaan..

Hän olisi panemassa, tottakai.

Vierailija
Antero
Nin vakisuhteessa on. Ja sitä on periaatteessa jo tottunut siihen toiseen osapuoleen. Mut ns. yhden illan jutuissa on eri meininki. Uutuuden viehätys ja kaunis nainen on paha yhdistelmä jos ei alkohoolia ole veressä.

Totta, mutta ootko kokeillu naida vaan vaikka nalli on jo palanut?
Kyllä siihen useimmat miehet pystyy vaikka aluks tuntuu vähän ilkeeltä jos vaan kokeilevat. Jos kortsu on ehäisykeino niin se tietysti rajottaa.

Vierailija
Tero Tekojärki
Jos Maukka Perusfloodaaja olisi se mainostamansa panomies, ei hän kerkeäsi
kaiket päivät ja perjantai-illatkin olla Tiedelehden keskustelupalstalla
ulostamassa rasvaisia teinitason munajuttujaan..

Hän olisi panemassa, tottakai.

JEP!

Tarkkaan oot lukenu, hienoa!

Tarviitko apua pienen peniksen pulmaan?

Vierailija

Joo, välillä seisoo vaikka onkin lauennut. Ja jos ei, niin 5-10 min tauko ja taas mennään. Ettei sinänsä ole tullut (suurempia) valituksia. Ja ainahan voi nuolla.

Vierailija
Antero
Joo, välillä seisoo vaikka onkin lauennut. Ja jos ei, niin 5-10 min tauko ja taas mennään. Ettei sinänsä ole tullut (suurempia) valituksia. Ja ainahan voi nuolla.

Oikee periaate,

Mutta jos et ota ulos kun nalli lähtee ja jatkat liikuttelua ensin hitaasti niin erektio säilyy koko ajan. Vähitellen voi rytmiä taas lisätä ja tokalla kerralla kestääkin tosi kauan, melkeen "syndänkotauksen" partaalle.

Vierailija

Vakavasti puhuen, tuosta videopätkästä on varmasti Maukka-paralle hyötyä.

Kaikille on selvää, että ihminen joka jatkuvalla syötöllä suoltaa seksifantasioitaan
paikkaan, jonne ne viimeisenä kuuluisivat, täytyy olla vakavia ongelmia
seksuaalisuutensa kanssa.

Jokainen tiedepalstan vakiokäyttäjä on varmasti tämän jo oivaltanut
meidän pikku 'Maukkiksesta'..

Vierailija
Tero Tekojärki
Vakavasti puhuen, tuosta videopätkästä on varmasti Maukka-paralle hyötyä.

Kaikille on selvää, että ihminen joka jatkuvalla syötöllä suoltaa seksifantasioitaan
paikkaan, jonne ne viimeisenä kuuluisivat, täytyy olla vakavia ongelmia
seksuaalisuutensa kanssa.

Jokainen tiedepalstan vakiokäyttäjä on varmasti tämän jo oivaltanut
meidän pikku 'Maukkiksesta'..

Booooo....huono video!
Ei pätkääkään Maukan tyylinen tai mitään muutakaan yhteistä.
Löysitkö siitä ittes?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat