Idiootit tutkii

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eikö perrkele eikö tälläset asiat ole isestäänselvyyksiä? Ainakin kaikille muille paitsi tutkijoille.

VIDDU mitä einareita!

Miehille tiedoksi

KANADASSA julkaistun tutkimuksen mukaan seksi saa naiset tuntemaan itsensä seksikkäämmiksi ja panee heidät kaipaamaan lisää seksiä. Tutkimus ei kerro piileekö tässä vakavan addiktion vaara, mutta sietääpä varoa. Lisäksi seksi helpottaa jatkossa naisten mahdollisuuksiaan orgasmiin. Tutkijat uskovat näiden vekkuleiden ilmiöiden johtuvan siitä, että seksi lisää naisten testosteronitasoa.

Kommentit (9)

Vierailija
Vääräuskoinen
Älkää ruokkiko tätä tiedefoorumin idioottia..

Haista sinä ite.
Ota yhtettä mun vastaanotolle niin voin auttaa vaikkapa yksityisviestillä.

Vierailija
Maukka Perusjatka
Eikö perrkele eikö tälläset asiat ole isestäänselvyyksiä? Ainakin kaikille muille paitsi tutkijoille.

VIDDU mitä einareita!

Miehille tiedoksi

KANADASSA julkaistun tutkimuksen mukaan seksi saa naiset tuntemaan itsensä seksikkäämmiksi ja panee heidät kaipaamaan lisää seksiä. Tutkimus ei kerro piileekö tässä vakavan addiktion vaara, mutta sietääpä varoa. Lisäksi seksi helpottaa jatkossa naisten mahdollisuuksiaan orgasmiin. Tutkijat uskovat näiden vekkuleiden ilmiöiden johtuvan siitä, että seksi lisää naisten testosteronitasoa.

Kenelle tämä oli uusi juttu noin maalaisjärjellä ajatellen? Kenelle?

Vierailija

Se itsestään selvää, että jos se on hyvää niin sitä kaipaa lisää. Olisipa aikoinaan päässyt koehenkilöksi.
tiäremiäs on voimaton byrokratian kaikkivoipaisuuden edessä. No, tarvitsevathan ne arkistomestaritkin töitä

Vierailija
Aslak
Maukka mistä olet lainannu tuon termin " mitä Einareita" ?
Saakeli son minullekki tuttu , ja ihan arkipäiväsestä elämästä vuosikymmenien takkaa.

Se oli varsin yleinen sanonta aikaansaamattomista minun nuoruudessanani. Itse olen syntynyt 1965. Kero lisää Aslak.

Vierailija
Maukka Perusjatka
Se oli varsin yleinen sanonta aikaansaamattomista minun nuoruudessanani. Itse olen syntynyt 1965. Kero lisää Aslak.

HAHAHAHA!

"Itse olen syntynyt 1965"

Jopas, teini, niin murian vitsit lohkaisit, että olin pudota penkiltäni.

Vierailija
Vääräuskoinen
Maukka Perusjatka

HAHAHAHA!

"Itse olen syntynyt 1965"

Jopas, teini, niin murian vitsit lohkaisit, että olin pudota penkiltäni.

Mikä meni vikaan?
Kaikki muut varmasti tajuu paitsi sinä.

Uusimmat

Suosituimmat