Seuraa 
Viestejä45973

Kummalla on enemmän uskallusta rikkoa rajoja ja ärsyttää poliittisesti korrekteja. Ja nautin että muut ärsyyntyy.

Sivut

Kommentit (30)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kiittäen ei näe oman verhonsa läpi. Takana olisi muitakin tulkintoja ja näkemyksiä mutta ei...Elitistinen oletus "Minä olen oikeassa, te väärässä" jyllää.
Ei sinua kukaan ota vakavasti.

Anteeksi harhaanjohtava ja kömpelö ilmaukseni "nauttia".

Tarkoitan, että Teapacks ja Lord herättävät kiivastumista, sillä Lord hyökkää Raamattua vastaan popularisoimalla sen Jumalan ylistykseen käytettyjä ilmauksia ilmeisen väärällä sydämen asenteella.

Teapacks herättää sen sijaan närää juutalaisella itseironialla ja tuomalla populaarikulttuurin vakavan sävyn maailman pahuudesta. Euroopan antikristillinen ja antisemitistinen ilmapiiri vihaa Raamattua ja liittää kaiken vihantunteensa erityisesti juutalaisiin ja Israelin maahan. Monelle juutalaisten häviäminen merkitsisi Raamatun profetioiden kumoutumista ja uutta aikakautta maailmassa, jossa Jumala ei sittenkään olisi kansakuntien kohtaloiden taustalla.

Minusta keskustelun herääminen saa aikaan enemmän hyvää kuin pahaa.

kiittäen

Tarkoitan, että Teapacks ja Lord herättävät kiivastumista, sillä Lord hyökkää Raamattua vastaan popularisoimalla sen Jumalan ylistykseen käytettyjä ilmauksia ilmeisen väärällä sydämen asenteella.

Teapacks herättää sen sijaan närää juutalaisella itseironialla ja tuomalla populaarikulttuurin vakavan sävyn maailman pahuudesta. Euroopan antikristillinen ja antisemitistinen ilmapiiri vihaa Raamattua ja liittää kaiken vihantunteensa erityisesti juutalaisiin ja Israelin maahan. Monelle juutalaisten häviäminen merkitsisi Raamatun profetioiden kumoutumista ja uutta aikakautta maailmassa, jossa Jumala ei sittenkään olisi kansakuntien kohtaloiden taustalla.

Pöh pöh humpuukia. Putaansuu on kristitty mies.
Ja lyriikat ovat tulkinnanvaraisia, aivan kuten sinun ristiriitaisuuksien pyhä kirjasi.
En muista missä lähteessä oli (Jos joku jaksaisi kaivella?) Tomi Putaansuun sanoneen kysyttäessä kumman valitsisi, Jumalan vai Saatanan. Tietysti kristittynä miehenä hän valitsi Jumalan!

Mayhem
kiittäen

Pöh pöh humpuukia. Putaansuu on kristitty mies.
Ja lyriikat ovat tulkinnanvaraisia, aivan kuten sinun ristiriitaisuuksien pyhä kirjasi.
En muista missä lähteessä oli (Jos joku jaksaisi kaivella?) Tomi Putaansuun sanoneen kysyttäessä kumman valitsisi, Jumalan vai Saatanan. Tietysti kristittynä miehenä hän valitsi Jumalan!

Jos jumalan seuraajat ovat tuollaisia "kiittäen" tyyppejä, niin sitten minulle saatana ja helvetti, kiitos.

En vihaa "Raamattua ja liittää kaiken vihantunteensa erityisesti juutalaisiin ja Israelin maahan". Vihaan tuollaista paskanjauhajaa ja "kristittyä" raamatunkumartajaa. Pyyhin perseeni pyhällä kirjallasi, eipähän ole vielä jumala lyönyt salamaa päähän? Toisaalta jos pyyhin myös tooralla ja koraanilla, niin kuka lyö?

Kristitty putaansuu ja paskaa musiikkia, kuten "jessus-gospel-sonta" yleensäkin on.

1. Kor. 6:9 9. Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet, 10. eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät. 11. Tällaisia jotkut teistä olivat ennen, mutta nyt teidät on pesty puhtaiksi ja tehty pyhiksi ja vanhurskaiksi Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Jumalamme Hengen voimasta.

On hyvä, että on tuollaisia tyyppejä kuin kiittäen. Pitävät huolen siitä, että taivasosuus ei kiinnosta.
Tuollaisten kanssa taivaissa koko loppuikuisuuden.
Kiitos ei

kiittäen
1. Kor. 6:9 9. Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet, 10. eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät. 11. Tällaisia jotkut teistä olivat ennen, mutta nyt teidät on pesty puhtaiksi ja tehty pyhiksi ja vanhurskaiksi Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Jumalamme Hengen voimasta.

Aivan sama. Olen pilkkaajan lisäksi myös armoton juomari, innokas siveettömyyden harjoittaja, varastanutkin olen joskus jotakin pientä, ahne olen viimeisen päälle, riistääkkin voin. Avioliitossa olevan naisen olen maannut, en tiedä tuliko heille ero, enkä edes ole kiinnostunut tietämään. Epäjumalnkuvia en sinänsä palvo, kannan kyllä thorin vasaraa ja joskus nuorempana on tullut pirulta asioita pyydettyä, siis silloin kun vielä uskoin siihen. Miesten kanssa en ole maannut, mutta melkeen tekisi mieli v*ttuillaksenikin kokeilla.

Eli se siitä. Alakerta kutsuu. Tervemenoa. Kuinka synnitön olet itse? Minua ei olematon helvetti pelota, sinua pelottaa jo pääsysi olemattomaan taivasten valtakuntaan. Kumpi meistä on siis säälittävä? Kumman meistä pitäisi sääliä toista?

Ei taitaisi tuo kiittäjäkään pärjätä sitä jesuiittapappia paremmin jonka kultaisen Ordan kaani asetti väittelyyn buddhalaista ja islamilaista oppinutta vastaan. Perusongelmahan on tuo nurkkakuntainen "vain me"-fundamentalismi, jota ei buddhalaisella ja islamilaisella väittelijällä tuolloin ollut mutta jesuiitalla oli ja kiittäjällä taas on. "Valitut kansat" ja ainoat oikeat opit ovat merkki sivistymättömyydestä kosmopoliittisessa ympäristössä. Sitä ei näennäinen demokratiakotkotus pysty peittämään.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat