Salaliitto

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Jätkillä on salaliitto mua vastaan. Jätkät vaan lähettelee yyveitä toisilleen ja mulle ei kerrota mitään ja sitten esittää että ei tässä mitään ja kulissiksi keskustelee niitä näitä. Ikävää olla niin tärkeä henkilö, että koko maailmalla on salaliitto mua vastaan.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Mitä niillä yksityisviesteillä on väliä?

Tuolla on sata ihmistä seuraamassa palstaa ilman tunnusta,
kykenemättä edes lukemaan yksityisviestejä.

Vierailija
sitakin
Kuka laverteli? Vuotaja astukoon esiin! (Tippuu kyllä ringistä aattannaa)

Paskarinkiin on helppo päästä, kuten Raamattukerhoonkin.

..mutta kuka haluaa?

Vierailija
CE-hyväksytty
Minä

Salaliitto sinua vastaan on hyvin perusteltua.

Palstan vaikutusvaltaisimmat henkilöt ovat nähneet erittäin paljon vaivaa sen
eteen ja nyt tieto siitä on jonkun petturin takia päässyt vuotamaan sinulle.

Ihan vain omaa parastasi ajatellen, pyydän sinua unohtamaan koko asian.
Sulkemaan sen pois mielestäsi, niinkuin tätäkään keskustelua ei olisi
koskaan käyty.

Vierailija
CE-hyväksytty
Ei sitä ole minulle vuodettu. Itse olen sen saanut selville havainnoimalla.

Tämä on kieltämättä kova isku, sillä nimenomaan se on ollut päätarkoitus,
ettet sinä huomaisi koko liiton olemassaoloa..

Vierailija

The Ring. On kokoontunut.
Tehtäväkseni annettin tiedottaa asiasta. Huomioimme ylivoimaisen älykkyytesi tiede.fi keskustelupalstalla. Harkisimme pitkään ns. "aurinkolasimiesten" lähettämistä luoksesi. Tulimme kuitenkin tulokseen, että käytämme tähän sinun tapaukseen käänteispsygologiaa. Tarkoittaa että tätä viestiketjua ei poisteta, vaan jätämme sen tähän. Tämän takia tämä viestiketju näkyy vain The Ring:in jäsenille ja sinulle. Ja vain nämä voivat kommentoida tähän. Luonnollisesti myös sinäkin.

Antaisin kuitenkin yhden neuvon. Unohda koko salaliitto. Sitä ei ole olemassa.

Vierailija
sitakin
The Ring ... klips...
Antaisin kuitenkin yhden neuvon. Unohda koko salaliitto. Sitä ei ole olemassa.

Sullakin on siis phpBB hiden käytössä. Hyvä. Jossain aikaisemmassa viestiketjussa oli juttua FireFoxin lisä-ominaisuuksista, joilla jokainen voi itse "säätää" kenen viestit haluaa lukea. Testasin toimivaksi.

Tein sivunkin, jossa on ohjeet ja latauslinkki. Löytyy täältä http://www.jokilaakso.com/phpbb/

Homma toimii loistavasti FireFoxilla ja kaikilla phpBB forumeilla. IE:n puolelle en ole löytänyt vastaavaa.

Ajattelin vaan laittaa tuon, koska keskustelut eräitten nikkien käyttäytymisestä velloo aktiivisesti.
En ole kaikilta osin testannut, että pysyykö asetukset uudelleen käynnistyksen jälkeekin. Asiaan vaikuttaa tietenkin Cache muistin (kiintolevylle tallennettujen tietojen) käyttö-ominaisuudet.
Toivotaan, että tämä osaltaan rauhoittaa tilannetta, vaikka ei minua häiritse ollenkaan (valikoiva näkö)

ps. On salain (nikki täältäkin) kääntämä suomeksi ja toimii...

Vierailija
Fiisas
Lassilla on varmasti esto tähänkin viestiin..
CE-hyväksytty, EI ole salaliittoa, jos et pelleile, niin mene viimeistään huomenna käymään vaikka terveysasemalla ja kerro, jos ahdistaa ja tästäkin harhakokemuksesta.

En käytä FireFoxia. Johan kerroin tuossa, että ei mua haittaa noi jutut, ihan OK. Jotkut vaan jaksaa jankuttaa ja lietsoa joukkohöykytyksen henkeä täällä.

Vierailija
Tero Tekojärki
Ihan vain omaa parastasi ajatellen, pyydän sinua unohtamaan koko asian.
Sulkemaan sen pois mielestäsi, niinkuin tätäkään keskustelua ei olisi
koskaan käyty.

Yleensä tällainen kehotus vain lisää mielenkiinnon asiaa kohtaan huippuunsa.

Se on kuin se kuuluisa punainen nappi,
jonka yläpuolella lukee DO NOT PUSH THIS BUTTON!

Vierailija

Se sarkasmista.

Mitään sisärengasta ei ole, CE-hyväksytty, muuta kuin näiden itseään täysin
suotta imartelevien palstan kuninkaallisten sairaalloisen narsistisien päiden sisällä.

Tälle ylimielisyydelle ei ole edes mitään syytä. Sitä ei ole "ansaittu" mitenkään.

Heillä on jo palstalle saapuessaan ollut valmiiksi pää niin syvällä omassa perseessään,
ettei sinne umpiluuhun saada järjen ääntä kuulumaan, ellei sitä
vaseliinin avulla sujauteta persposken ja niskan välistä
varovasti lepertelemällä.

(anteeksi puuttuvat kiertoilmaisuni..)

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
Lassi
En käytä FireFoxia. Johan kerroin tuossa, että ei mua haittaa noi jutut, ihan OK. Jotkut vaan jaksaa jankuttaa ja lietsoa joukkohöykytyksen henkeä täällä.

Siis et osaa kirjoittaa Firefoxin nimeä oikein, et käytä sitä, et tiedä miten laajennuksia asennetaan, etkä osaa hakea edes tietoa asioista.

Kuitenkin katsot olevasi niin saatananmoinen ATK-nero, että laitat kahteen ketjuun linkin kotisivullesi, jossa on päin persettä oleva ohje muualta kopioimastasi laajennuksesta, jolle et anna mitään lähdetietoja.

Vastaaja on saanut arvoisensa vastustajan nörttisarjan pudotuseriin.

Ai niin: (anteeksi puuttuvat kiertoilmaisuni..)

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat