KUKA TUNTEE KUULUISUUDEN?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olen kätellyt Andreij Gretshckoa (Varsovan liitto), joka johti voitolliset turkulaisten kokoomuslaisten, suuren johtajansa, Ilkka Kanervan (teiniliitto), järkkymättömään solidaarisuuteen kaikissa perskivuissa ja perseennuoluissa pitävään sopimukseen, jotta Prahaankin saataisiIn oikea suomalainen teiniliito ja sen vahvat persnuolubroilerit.

Olin Prahassa silloin kun Suomen teiniliiton pojut kasvoivat vastuulliseksi ytimeenpyrkiväksi iskujoukoksi, joka on valmis myymään mitä tahansa, ettei heitä luultaisi halvoiksi huoriksi.

Se tapahtui 1968, jolloin Kuopion Minna Canth lukiosta muutama vuosi aiemmin valmiiksitulleet teiniliiton kaksi tärkeintä henkilöä alkoivat hengittää kahta kautta ja heidän haisevaan huoruuteensa täytyi liittyä tai kuolla: Kun Lipponen ja Liikanen, ja samassa koulussa ollut nero Lasse Lehtinen alkoivat vyöryttää kielen pituutta. Minut oli erotettu tästä Klingeläisyydestä jo viisi vuotta aimmin. Kieleni kadehtii poikien ruskeaa rintaa! Ai niin, demokratian takaajana oli puudeli Keminmaasta.

Olen kätellyt Andreij Gretshkoa.

Oletko sinäkin oma poliittinen johtajasi, vai haluatko antaa reilusti kättä oikeille johtajille, joilla on kieli syvällä turvallisessa ruskeassa?

Ketä olet kätellyt?

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat