Seuraa 
Viestejä45973

Kävinpä Hesarin vaalikoneella, ihan huvikseni, ehdokkaani olen valinnut jo ajat sitten.Ja huh: Lähimmäksi omia mielipiteitäni osui SKP:n ehdokas, se räppäri Steen1

Ovatko muut palstalaiset saaneet omituisia osumia vaalikoneista?

Sivut

Kommentit (31)

Oma "top10" samasta koneesta:
1 47 Siirilä Mika Perussuomalaiset 430
2 38 Kivimaa Mika Perussuomalaiset 402
3 49 Väli-Torala Kai Perussuomalaiset 388
4 48 Vistbacka Raimo Perussuomalaiset 377
5 88 Ahonen Esko Keskusta 374
6 9 Peräaho Martti Kristillisdemokraatit 348
7 128 Tastula Seppo Vasemmistoliitto 341
8 2 Axell May-Gret Kristillisdemokraatit 334
9 8 Lahtinen Helena Kristillisdemokraatit 319
10 103 Vihriälä Jukka Keskusta 293

Ykkösehdokkaani näyttää olevan mies, jolla on niin paha lukihäriö, että vaimo joutuu lukemaan hänelle kaikki paperit ääneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toope
Seuraa 
Viestejä28114
Mummo
Kävinpä Hesarin vaalikoneella, ihan huvikseni, ehdokkaani olen valinnut jo ajat sitten.Ja huh: Lähimmäksi omia mielipiteitäni osui SKP:n ehdokas, se räppäri Steen1

Ovatko muut palstalaiset saaneet omituisia osumia vaalikoneista?

SKP:n ehdokas? Toi oli jo aika paha.

Ehdokkaat toki valitsevat omat vastauksensa pitkälti sen mukaan, miten he odottavat ihmisten testissä vastaavan. Veikkaisin, että tuo Steenmikäliejulkkisehdokas on valinnut vastauksensa niin, että varmasti nousee esille, vastaa äänestäjä mitä tahansa.

Mikään ei estä kansanedustajaehdokasta valehtelemasta vaalikoneessa. En väitä, että kukaan ehdokas tekisi niin, mutta teoriassa se on mahdollista. (:lol: )

Mummo kirjoitustensa perusteella on sen verran fiksu ihminen, ettei varmasti äänestä SKP:n kaltaisia järjestöjä, niin ainakin toivon.

"Ruotsikin oli pirullinen maa ennen kuin tajusivat tuon monikulttuurin. Peppit ja Lindgrenit ovat niin eilispäivää." Pommit ja etnojengit? Uusi normaaliko?
"Ei ole tärkeää, kuka tai mikä hallitus lopettaa huonon maahanmuuton Suomeen. Pääasia on se, että joku sen lopettaa."
"Minä kun tyhmänä luulin, että median moniarvoisuus olisi arvokasta, eikä valtamedian samanmielisyys?"

Toope
Seuraa 
Viestejä28114

Ou nou! Tein hesarin testin ja ehdokkaani on insinööri (kok).

Mummo, mitä teen, vai onko mitään tehtävissä?

"Ruotsikin oli pirullinen maa ennen kuin tajusivat tuon monikulttuurin. Peppit ja Lindgrenit ovat niin eilispäivää." Pommit ja etnojengit? Uusi normaaliko?
"Ei ole tärkeää, kuka tai mikä hallitus lopettaa huonon maahanmuuton Suomeen. Pääasia on se, että joku sen lopettaa."
"Minä kun tyhmänä luulin, että median moniarvoisuus olisi arvokasta, eikä valtamedian samanmielisyys?"

Pokasaha
Seuraa 
Viestejä1473

Tässäpä kolmen kärki, vaalikone kehotti äänestämään Perussuomalaista, Kokoomuslaista tai Perussuomalaista. Perkele, onkohan minusta tullut kypäräpääpappi lahtari.

Kansakunta joka kieltää historiansa, häviää maailmankartalta.
Pokasaha

Olen tehnyt kohta kaikki vaalikoneet ja mitään yhtä ehdokasta ei ole löytynyt. Kaikki riippuu siitä mitä kysytään milloinkin ja kysymyksen asettelusta. Lisäksi nuo loiset pyrkivät tietenkin vastaamaan tavalla, joka miellyttäisi mahdollisimman suuria kyselyntekijäryhmiä.

Jätän varmaankin edelleen sen tyhjän lapun. En edelleenkään sotke siihen mitään kirkkoveneitä, vaan ainoastaan koskematon lappu olkoon sitten ok. Olenpahan kuitenkin äänestänyt.

En muuten meinaa maksaa opintotuen (väärin)perittyä takaisinmaksua, koska jos nuo lupaukset pitävät vähänkään paikkansa niin saan vaalien jälkeen postilaatikkooni kirjekuoren täynnä satasen seteleitä... Saas taas nähdä kuinka käy.

Syfilis
Itse vaihdoin sekä puoluetta että ehdokasta IRC gallerian vaalikoneen perusteella. Sielä löytyy paljon arvo kysmyksiä, joilla erottaa hyvin konservatiiviset ja liberaalit ehdokkaat toisistaan.

http://irc-galleria.net/vaalikone.php

Onneksi olkoon! Olet juuri kusettanut itsesi. Miltä nyt tuntuu?

Mä tein IRC-gallerian vaalikoneella kaksi erillistä testiä, noin viikon aikana toisistaan, ja ekalla kerralla mulle tarjottiin SKP:tä, PS:ää ja Vasemmistoliittoa. Seuraavalla kerralla galleria iski pöytään Kokoomusta, Vihreitä ja PS:ää. Ei kovin luotettava vaalikone, jos multa kysytään. Tosin ei kai niistä mikään ole. En muuten äänestänyt perussuomalaisia, enkä mitään muutakaan ehdokasta/puoluetta mitä IRC-gallerian VAALIkone suositteli.

Älkää ihmiset oikeasti luottako vaalikoneiden antamiin vastauksiin. Tuskin ne ehdokkaatkaan löytävät sieltä itseään vaikka kuinka omienarvojensa mukaan yrittävät vastailla. [size=59:19tg74f3]Tosin en tiedä kumpi kusettaa enemmän, kone vaiko ehdokas.[/size:19tg74f3]

Toope
Seuraa 
Viestejä28114
Peksu
Olen tehnyt kohta kaikki vaalikoneet ja mitään yhtä ehdokasta ei ole löytynyt. Kaikki riippuu siitä mitä kysytään milloinkin ja kysymyksen asettelusta. Lisäksi nuo loiset pyrkivät tietenkin vastaamaan tavalla, joka miellyttäisi mahdollisimman suuria kyselyntekijäryhmiä.

Jätän varmaankin edelleen sen tyhjän lapun. En edelleenkään sotke siihen mitään kirkkoveneitä, vaan ainoastaan koskematon lappu olkoon sitten ok. Olenpahan kuitenkin äänestänyt.

En muuten meinaa maksaa opintotuen (väärin)perittyä takaisinmaksua, koska jos nuo lupaukset pitävät vähänkään paikkansa niin saan vaalien jälkeen postilaatikkooni kirjekuoren täynnä satasen seteleitä... Saas taas nähdä kuinka käy.

Pahoin pelkään, että maksat valtiolle, tavalla tai toisella. kuitenkin. En minäkään halunnut maksaa opintotukien ylimääräisiä maksuja, mutta haloo: taistelepa valtiota vastaan. Arvaa kuka voittaa?

Nykyään voin valtiolle kostaa varastamalla valtion tavaraa, olenhan valtion työntekijä. Jotain hyviä puolia tässäkin firmassa???

No enhän minä ehdokasta minkään koneen perusteella valitse. Tulos riippuu ennen kaikkea vaalikoneen kysymysten asettelusta, joka taasen on tarkoitushakuista.

Oikeasti olen seurannut ikäni politiikkaa ja valinnut ehdokkaani sen perusteella.

Täytyy varmaan varata sunnuntai-iltana sekä nitrot että pamit telkkarin viereen. Viime vaaleissa piti äänetenlaskun aikaan välillä sulkeutua keittiöön rauhottumaan.

Toope
Veikkaisin, että tuo Steenmikäliejulkkisehdokas on valinnut vastauksensa niin, että varmasti nousee esille, vastaa äänestäjä mitä tahansa.

Epäilen kyllä että Steen1 tuollaista tekisi, sen verran fiksulta tyypiltä vaikuttaa (muutamia haastatteluja lukeneena). Muistaakseni on SKP:n listoillakin "protestisyistä" tms.

pc = potential criminal
Syfilis
Itse vaihdoin sekä puoluetta että ehdokasta IRC gallerian vaalikoneen perusteella. Sielä löytyy paljon arvo kysmyksiä, joilla erottaa hyvin konservatiiviset ja liberaalit ehdokkaat toisistaan.

http://irc-galleria.net/vaalikone.php

Mä tein IRC-gallerian vaalikoneella kaksi erillistä testiä, noin viikon aikana toisistaan, ja ekalla kerralla mulle tarjottiin SKP:tä, PS:ää ja Vasemmistoliittoa. Seuraavalla kerralla galleria iski pöytään Kokoomusta, Vihreitä ja PS:ää. Ei kovin luotettava vaalikone, jos multa kysytään. Tosin ei kai niistä mikään ole. En muuten äänestänyt perussuomalaisia, enkä mitään muutakaan ehdokasta/puoluetta mitä IRC-gallerian VAALIkone suositteli.

Älkää ihmiset oikeasti luottako vaalikoneiden antamiin vastauksiin. Tuskin ne ehdokkaatkaan löytävät sieltä itseään vaikka kuinka omienarvojensa mukaan yrittävät vastailla. [size=59:dv1fu5mr]Tosin en tiedä kumpi kusettaa enemmän, kone vaiko ehdokas.[/size:dv1fu5mr]

IRC-Gallerian vaalikone tuputtaa minulle aina Liberaaleja muka parhaaksi puolueeksi, vaikka hyvinvointivaltion tuhoamista vastustan. Yksi niiden ehdokkaista (toivottavasti sellaiseksi jääkin) oli jopa vastannut opintotukikysymykseen että sen määrää pitää laskea. Voi helvetti.

pc = potential criminal

Minulla kolme tärkeää kynnyskysymystä, jotka kaikki liittyvät arvoliberalismiin , sekä tasa-arvoon ja kyllä kaikki vaalikoneet ovat aina antaneet saman suuntaisen tuloksen. Jos sinulla on tulokset heitelleet niin todennäköisesti sinulle tärkeät kysymykset eivät ole sellaisia joista puolueilla olisi voimakkaita näkemyseroja.

Toope
Seuraa 
Viestejä28114
pc = potential criminal
Älkää ihmiset oikeasti luottako vaalikoneiden antamiin vastauksiin...

Eli: Älkää tehkö niinkuin minä sanon, vaan niinkuin minä opetan.

Viisas vanha mies neuvoo: Äänestäkää miten haluatte, mutta kunhan ette äänestä kommareita.

Toope
Peksu

Pahoin pelkään, että maksat valtiolle, tavalla tai toisella. kuitenkin. En minäkään halunnut maksaa opintotukien ylimääräisiä maksuja, mutta haloo: taistelepa valtiota vastaan. Arvaa kuka voittaa?

Nykyään voin valtiolle kostaa varastamalla valtion tavaraa, olenhan valtion työntekijä. Jotain hyviä puolia tässäkin firmassa???

Vie minunkin puolestani. Jos joskus törmätään, niin varastetaan sitten yhdessä. Maksan varmasti, toisaalta kiitän koulutuksesta ja häivyn ulkomaille. Maksu ehkä tuokin, toinen voisi olla, että en käytä koulutustani?

Offtopic: perkele, että rautaneito iskee pitkän tauon jälkeen taas lujaa!

aquamarineOnion

IRC-Gallerian vaalikone tuputtaa minulle aina Liberaaleja muka parhaaksi puolueeksi, vaikka hyvinvointivaltion tuhoamista vastustan. Yksi niiden ehdokkaista (toivottavasti sellaiseksi jääkin) oli jopa vastannut opintotukikysymykseen että sen määrää pitää laskea. Voi helvetti.

Tämä tarkoittanee sitä että olet vaalikoneen kysymyksissä samoilla linjoilla liberaalien kanssa. Suomen kaikki isot puolueet ovat melkoisen konservatiivisia vaikka toisenlaista kuvaa haluavat antaakkin.

Liberaalien sisällä on käsittääkseni eroavaisuuksia talouspolitiikan suhteen. Sielä on myöskin ns sosiaaliliberalismin kannattajia.

tli
Seuraa 
Viestejä1177
Mummo
Ja huh: Lähimmäksi omia mielipiteitäni osui SKP:n ehdokas, se räppäri Steen1

No jaa, ilmeisesti kysymys on siitä, että et oikein kaikin osin hyväksy niitä asioita, joita yhteiskunnassa tällä hetkellä tapahtuu eli olet hieman oppositiossa kuten Steen1:kin. Suosittelisinkin, että hyväksyisit vaalikoneen tuloksen ja muuttaisit valintaasi, jollet jo ole äänestänyt.

Perustelisin sitä maan tämän hetkisellä poliittisella tilanteella, sillä kaikki suuret puolueet ovat jo linjansa näyttäneet ollessaan hallituksissa 1990-luvun laman alun jälkeen, joten ne ovat kaikilta osin vastuussa maan asioiden nykyisestä tilasta, mukaan lukien vihreät ja vasemmistoliitto. Lisäksi on selvää, että poliittinen linja ei miksikään muutu muodostetaanpa hallitus mille pohjalle tahansa. Korkeintaan eläkkeisiin voidaan saada jokin parin euron korotus kuukaudessa tai jokin muu vastaava merkityksetön ele.

Ainoa toivo saada edes jollakin aikavälillä muutoksia asioihin olisikin saada eduskuntaan uusia, aidosti kriittisiä voimia, joiden painostusarvo olisikin suurempi kuin edustajien määrä, sillä ihmisille tarjoutuisi tilaisuus nähdä, että asioita voitaisiin hoitaa muillakin kuin vain sillä yhdellä tavalla eli kansaa kurjistamalla, kuten vallassaolijat ovat väittäneet.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat