Herätys UUTEEN SUOMEEN :) !!!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

"Oi nouse, Suomi, näytit maailmalle,
sä että karkoitit orjuuden.

Ja ettet taipunut sä sorron alle,
yön uhka karkoitettu on jo pois..."

:lol

PORVARIHALLITUS.... sossut oppositioon, puna-Eki suurlähettilääksi
Ulko-Mongooliaan ...

BUSH kutsutaan Suomeen, Bush kutsuu Sauli Niinistön Valkoiseen
taloon ...

Suomi liittyy NATO:oon ....

MIKSIKÖHÄN olen näin iloinen tänä ihanana maaliskuun 19. aamuna

HEEEH..... !!!

ja vielä kerran:

HEEEH .....

Huomenta, UUSI SUOMI !!!

Sivut

Kommentit (62)

Vierailija

Katotaan, eiköhän ala porvarin puntit tutisee, jos alkaa yleislakko.

Kokoomuksen voitto on nykyisen periporvarillisen oikeistosuuntauksen lopun alku.

Vierailija
Wolfram
Jos Suomi liittyy natoon niin muutan Hollantiin.

Hah Hollannissa onkin nykyään - mielenkiintoista - asua.

Vierailija
Wolfram
Jos Suomi liittyy natoon niin muutan Hollantiin.

Siitä vaan, siellähän nuo vasemmiston arvot ovat toteutumassa... maan huumeongelma on yksi maailman suurimmista, samoin kuin muslimiongelma...

Vierailija
meikämie
Katotaan, eiköhän ala porvarin puntit tutisee, jos alkaa yleislakko.

MIKSI HITOSSA ???

Kokoomuksen voitto on nykyisen periporvarillisen oikeistosuuntauksen lopun alku.

SOSSUT OLIVAT OIKEISTOLAISIA ???

Vierailija
meikämie

Johan tuo on Ruotsissa nähty.Kaikki riippuu toki mahdollisen porvarihallituksen käytännön toimista.Jos "työhön kannustaminen" tarkoittaa mm.alempaa työttömyysturvaa niin "turpiin tulee" ensi vaaleissa veikkaan ma.

Vierailija

OK, ok, kundit, painetaan jarrua...ptruuu..... !

NYT ei ole repimisen vaan YHTEISTYÖN aika, sanovat Niinistö ja
Katainen.

NÄIN on !

Voitonriemussa me porvarit helposti lyömme liikaa, siksi poistin
rauhanlipuksi "komukan" otsikostani !

Vasurit puolestaan katkeroituneena uhkailevat vaikka yleislakolla ..

EI , ei ja vielä kerran ei !!!

NYT puhalletaan yhteen hiileen KAIKKI suomalaiset, tehdään
tästä maasta malli maailmalle ja "köyhistä rikkaita eikä rikkaista
köyhiä ( Arne Berner ).

Ilo on YHTEINEN !!!

Ojennan sovinnon kättä hävinneille, kestäkää se kuin mies !

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Kestämme miehekkäästi. Odotellaan nyt hieman että nähdään politiikan suunta. Kansa on puhunut ja minä en voi muuta kuin miettiä mistä johtui tämä lopputulos.

Vierailija
CE-hyväksytty
Kestämme miehekkäästi. Odotellaan nyt hieman että nähdään politiikan suunta. Kansa on puhunut ja minä en voi muuta kuin miettiä mistä johtui tämä lopputulos.

Samaa minäkin ihmettelen. Ehkä turvallisuudenhakuisuutta tämä nat(s)ioalismin kasvu. Terroristit, epämeikäläiset, saattavat räjäyttää minkä tahansa lentokoneen tai pommin torilla joten turvaudutaan nationalismiin ja rasismiin ja tulos on sitten tämä. Terroristit kostavat huonon kohtelunsa, eivät hyökkäile. Syy on "meissä".

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Asimov

Samaa minäkin ihmettelen. Ehkä turvallisuudenhakuisuutta tämä nat(s)ioalismin kasvu. Terroristit, epämeikäläiset, saattavat räjäyttää minkä tahansa lentokoneen tai pommin torilla joten turvaudutaan nationalismiin ja rasismiin ja tulos on sitten tämä. Terroristit kostavat huonon kohtelunsa, eivät hyökkäile. Syy on "meissä".

Meinaatko että suomalaisia pelottaa niin paljon, että turvautuvat sinisiin?

Itse luulisin, että porvarit ovat muuttaneet linjaansa(ehkä vain puheissaan) lähemmäksi tavallista kengän kuluttajaa. Mielenkiintoista nähdä mitä tulee tapahtumaan.

Vierailija

TV1 uutisikkunassa todettiin, että vaalilupåaukset olivat tärkein äänetysperuste.

Jo selvisi kokoomuksen voiton salaisuus: sehän lupasi vaikka kuun taivaalta.

Miten toteutetaan käytännössä yhtä aikaa työllistäminen, terveydenhoidon parantaminen, vanhusten aseman parantaminen ja VERONALENNUKSET?

Onkohan Niinistöllä iso säästöpossu jossain?

Miksä siinä yhteistyössä, jos sen yhteistyön- ja hengen hedelmät jaetaan oikeudenmukaisesti. Siihen en oikein oikeiston usko taipuvan ilman helvetillistä painostusta.

Vierailija
Johtuu demarien huonosta vaalikampanjasta. Siitä, että kokoomus onnistui antamaan itsestään nuorekkaan ja dynaamisen kuvan, puheenjohtajaa myöten ja aktivoi nuoret äänestäjät.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat