Pään ampuminen hajalle

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Väitän, että kuva vietnamilaisen teloituksesta on tärkeämpi kuin symboli jumalan uhrautumisesta.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija
Kauko
Väitän, että kuva vietnamilaisen teloituksesta on tärkeämpi kuin symboli jumalan uhrautumisesta.

Mä muistan ton.

Mä väitän, että palohaavaisen alastoman vietnamilaistytön juoksu Knom Penhin tiellä on tärkeämpi kuin symboli Marian neitsyydestä.

Vierailija
Pubi
Kauko

Mä muistan ton.

Mä väitän, että palohaavaisen alastoman vietnamilaistytön juoksu Knom Penhin tiellä on tärkeämpi kuin symboli Marian neitsyydestä.

Kuinka hauskasti sanoivatkaan älymystön jäsenet, että Vietnamin sota oli ensimmäinen sota, missä me olimme itse läsnä. Älymystö vaihtuu onneksi myös kotipitäjässäni Halikossa.

Vierailija

Milloin yhteiskuntaa muuttava, murtava, uudistava ja oikeuden(?)mukaisempi fraseologia muuttui Staus Quon siunaamista edellyttämäksi muutosmyönteisyykeksi?

Years in the army now.

Vierailija
Kauko
Milloin yhteiskuntaa muuttava, murtava, uudistava ja oikeuden(?)mukaisempi fraseologia muuttui Staus Quon siunaamista edellyttämäksi muutosmyönteisyykeksi?

Years in the army now.

Status Quon kieli ei koskaan muutu.

Se siunaa itse itsensä; täsmentää itse itseään ja tulee itsestään kylläiseksi.

Vierailija
Pubi
Kauko

Years in the army now.

Status Quon kieli ei koskaan muutu.

Se siunaa itse itsensä; täsmentää itse itseään ja tulee itsestään kylläiseksi.

Merci.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
borri317
tiäremiäs
Siitä päähän ampumisesta on videokin.

Ei kannata kattoo.

Mistä se voi nähä?

En tiedä löytyykö netistä, mutta joskus dokumentissä tuli pätkä oli joku uutiskuvaaja sen kuvannut, en muista kaverin tai kuvan nimee. Internetistä löytyy. Kuitenkin ihan kai kuuluisista kuvista on kysymys.

Joku vinosilmä ampuu revolverillä päähän toista ja sieltä veri kaaressa suihkuaa.

Vierailija
borri317
tiäremiäs
Siitä päähän ampumisesta on videokin.

Ei kannata kattoo.

Mistä se voi nähä?

pörri kolmi-yks-seiska / äinstäin varmasti masturboi videon nähdessään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat