Maailman kaikkeuden luojako?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eli olen tullut siihen lopputulokseen, että maailman kaikkeudessa on yksi joka hallitsee kaikkea esimerkiksi: painovoimaa, atomejaja pimeää energiaa jota maiilman kaikkeudessa on noin 85%. Sitä kuinka kaikki materia on joutunut meidän maailman kaikeeuteen on mahdotonta kenenkään todistaa mutta olen aivan varma että olen päässyt totuuden jäljille. Tällä hetkellä maailman kaikkeudesta tunnetaan ainoastaan 3%. Joten voi olla mahdollista ,että kuulumme multuniversumiin joka on syntynyt. "sen yhtenäisen tietoisuuden kontrollista". Kaikke se mitä näemme tai emmenäe on tietoisuuden luomaa.

Se yksi tietoisuus koostuu kaikesta mitä voimme havaita: yksittäisestä atomista -> Ihmisen ajatusmaailmaan. Kaikkien meidän ihmisten ajatukset tallentuvat tämän tietoisuuden "muistiin" ja tämä tietoisuus on myös havaittavissa siitä esimerkiksi: kuinka samallaiset ihmisten ajatukset voivat olla samalla hetkellä. Tästä johtuu se että kaikki olemme siis kaikki yksi ja sama (periaatteessa). Ainoastaa tietoisuudessa vieraileminen muuttaa seuraavaa elämää jossa sinun tulee yrittää saavuttaa se mitä maailman kaikkeus tarvitsee= uutta tietoa. Ainoana erona on se että olemme lähtöisin tietoisuudesta ja myöskin palaamme sinne kun kuolemme (5g dmt:tä haituu tällähetkellä ihmisestä) eli tieto kulkee takaisin lähtöpaikkaansa ja voi joutua syntymään uudelleen jos ihminen ei ole saavuttanut tarvittaa älykkyyden tasoa ja ällykkyyskin on tietoisuuden luomaa.

Teoria maailmankaukkeuden syntymisestä: (ei selitä sitä mistä kaikki materia on peräisin)

Tarvitaan vain älyttömän vanha maailmankaikkeus jossa mustia aukkoja on enemmän kuin planettoja (80-95% mustia aukkoja). Mustat aukot alkavat tällöin imemään toisiaan (ovat kyllä tehneet sitä jo tovin). Tämän vaiheen jälkeen jäljelle jää ainoastaa yksi iso joka räjähtää oman painovoimansa takia ja synnyttää maailmankaikkeuden siinä olomuodossa missä me sen tunnemme.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija
AzTeX
Eli olen tullut siihen lopputulokseen, että maailman kaikkeudessa on yksi joka hallitsee kaikkea esimerkiksi: painovoimaa, atomejaja pimeää energiaa jota maiilman kaikkeudessa on noin 85%. Sitä kuinka kaikki materia on joutunut meidän maailman kaikeeuteen on mahdotonta kenenkään todistaa mutta olen aivan varma että olen päässyt totuuden jäljille. Tällä hetkellä maailman kaikkeudesta tunnetaan ainoastaan 3%. Joten voi olla mahdollista ,että kuulumme multuniversumiin joka on syntynyt. "sen yhtenäisen tietoisuuden kontrollista". Kaikke se mitä näemme tai emmenäe on tietoisuuden luomaa.

Se yksi tietoisuus koostuu kaikesta mitä voimme havaita: yksittäisestä atomista -> Ihmisen ajatusmaailmaan. Kaikkien meidän ihmisten ajatukset tallentuvat tämän tietoisuuden "muistiin" ja tämä tietoisuus on myös havaittavissa siitä esimerkiksi: kuinka samallaiset ihmisten ajatukset voivat olla samalla hetkellä. Tästä johtuu se että kaikki olemme siis kaikki yksi ja sama (periaatteessa). Ainoastaa tietoisuudessa vieraileminen muuttaa seuraavaa elämää jossa sinun tulee yrittää saavuttaa se mitä maailman kaikkeus tarvitsee= uutta tietoa. Ainoana erona on se että olemme lähtöisin tietoisuudesta ja myöskin palaamme sinne kun kuolemme (5g dmt:tä haituu tällähetkellä ihmisestä) eli tieto kulkee takaisin lähtöpaikkaansa ja voi joutua syntymään uudelleen jos ihminen ei ole saavuttanut tarvittaa älykkyyden tasoa ja ällykkyyskin on tietoisuuden luomaa.

Teoria maailmankaukkeuden syntymisestä: (ei selitä sitä mistä kaikki materia on peräisin)

Tarvitaan vain älyttömän vanha maailmankaikkeus jossa mustia aukkoja on enemmän kuin planettoja (80-95% mustia aukkoja). Mustat aukot alkavat tällöin imemään toisiaan (ovat kyllä tehneet sitä jo tovin). Tämän vaiheen jälkeen jäljelle jää ainoastaa yksi iso joka räjähtää oman painovoimansa takia ja synnyttää maailmankaikkeuden siinä olomuodossa missä me sen tunnemme.

Olisi mielenkiintoista kuulla miten tuo teoria voitaisiin käytännössä testata. Voin kuvitella kuinka Ockhamilainen jo partaveistään teroittelee.

derz
Seuraa 
Viestejä2431
Liittynyt11.4.2005
AzTeX
-- mutta olen aivan varma että olen päässyt totuuden jäljille.

Tähän lauseeseen kaiken muun ohella kaatuu teoriasi tieteellisyys.
Tieteessä ei ole totuuksia.

Täältä voi laskeskella omia sekopää-pisteitään.

∞ = ω^(1/Ω)

Vierailija

Savor on selittänyt jo kaikenteorian ja kaikki tieteen teokset poltetaan roviolla, kuten tehtiin Saksassa 30-luvun lopulla.

Herra Tohtori
Seuraa 
Viestejä2613
Liittynyt18.3.2005

Jeh, tätä voidaan kuvata kaiken teoriallani:

maailmankaikkeus == kaikki

...sehän on sivuseikka jotta se ei mitenkään kerro miten maailmankaikkeus toimii. Mutta itse itseänsä maailma pyörittää, ei siihen tietoista olentoa tarvita asioita hoitelemaan.

Et muuten ole ensimmäinen joka noin ajattelee. Sitä kutsutaan tietyssä muodossa panteismiksi, mutta itse en näe tarpeelliseksi olettaa että maailmankaikkeudella olisi kollektiivinen tietoisuus. Se ei ole suinkaan mahdotonta, mutta melko epätodennäköistä.

Capito tutto, perchè sono uno
Persona molto, molto intelligente...

-Quidquid latine dictum sit, altum viditur.

If you stare too long into the Screen, the Screen looks back at you.

Vierailija

Minä uskon kaikkivaltiaaseen Jumalaan. Tällä hetkellä kuitenkin epäilen hänen vajonneen koomaan tai autismin vaikeimpaan muotoon.

Kenellä riittää älynrippeitä katsella tämän typerän tivolin toilailuja.

Vierailija
Herra Tohtori
Jeh, tätä voidaan kuvata kaiken teoriallani:

maailmankaikkeus == kaikki

...sehän on sivuseikka jotta se ei mitenkään kerro miten maailmankaikkeus toimii. Mutta itse itseänsä maailma pyörittää, ei siihen tietoista olentoa tarvita asioita hoitelemaan.

Et muuten ole ensimmäinen joka noin ajattelee. Sitä kutsutaan tietyssä muodossa panteismiksi, mutta itse en näe tarpeelliseksi olettaa että maailmankaikkeudella olisi kollektiivinen tietoisuus. Se ei ole suinkaan mahdotonta, mutta melko epätodennäköistä.

Minunkin mielestäni maailmankaikkeus on todellakin kaikki. Se on se kaikkivaltias Jumala. Voitteko kiistää, ettei maailmankaikkeus täytä kaikkia Jumalan tunnusmerkkejä viimeistä piirtoa myöten. Se on ikuisesti ollut ja tulee ikuisesti olemaan. Siellä on olemassa kaikki luonnonlait, geenit ym. Kun sopivat olosuhteet täyttyvät, syntyy esimerkiksi tällaista elämää kuin täällä maapallolla.

Joissakin toisissa olosuhteissa saattaa syntyäkin sitten aivan erilaista elämää.

Vierailija
Armitage
Kumpi oli ensin, maailmankaikkeus vai Jumala?

Jumala ja maailmankaikkeus ovat yksi ja sama. Turha kysyä kumpi oli ensin.

Vierailija
Pouta
Armitage

Turha kysyä kumpi oli ensin.

Vapaa suomennos: Subjektiivinen kysymys, eikä mitään yhteismitallista jumalaa ole olemassakaan vaan jeesustelu on jokaisen hihhulin oman aivotoiminnan (passiivisen sellaisen) tulosta, joten tämän keskustelun voisi päättää tähän.

derz
Seuraa 
Viestejä2431
Liittynyt11.4.2005
Armitage

Hmm, eli kumpi oli ensin: äärellisen aikainen olemassaolo vai äärettömyys...?

Pouta

Joku voisi sanoa, että havaitsemamme maailmankaikkeus on vain yksi äärettömyyden, "Jumalan", heijastus. Itse olen tällä kannalla.

Uskoakseni havaitsemamme maailmankaikkeus vain äärellinen osa tämänkaltaista ääretöntä matemaattisloogista järjestelmää:

Eli mielestäni todellisuus = ääretön fraktaali, "ideoiden maailma".

∞ = ω^(1/Ω)

Vierailija
derz
Armitage

Hmm, eli kumpi oli ensin: äärellisen aikainen olemassaolo vai äärettömyys...?

Pouta

Joku voisi sanoa, että havaitsemamme maailmankaikkeus on vain yksi äärettömyyden, "Jumalan", heijastus. Itse olen tällä kannalla.

Uskoakseni havaitsemamme maailmankaikkeus vain äärellinen osa tämänkaltaista ääretöntä matemaattisloogista järjestelmää:

Eli mielestäni todellisuus = ääretön fraktaali, "ideoiden maailma".

Jumala siis vain suurenee?

Vierailija

Voi sen tietysti noinkin ajatella. Joka tapauksessa olemme kaikki luultavasti väärässä. Tämähän on tätä uteliaisuutta perimmäisiä kysymyksiä kohtaan, jota ihminen niin mielellään tekee ja fundeeraa.

derz
Seuraa 
Viestejä2431
Liittynyt11.4.2005
Pouta
Jumala siis vain suurenee?

Miten äärettömyys voisi suureta?
"Jumala" on huono sana, sillä se tuo mieleen persoonallisen ominpotentin henkiolennon. Sellaista en kuitenkaan tarkoita.

∞ = ω^(1/Ω)

Vierailija

Tarkoitin Jumalan suurenemisella sitä, että käsityskykymme Jumalan suuruudesta suurenee, kun ymmärrämme maailmankaikkeuden mahtavuuden.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat