Räväkkä valomainos

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Piti oikein palata tänä ilana valokuvaamaan oheinen valomainos Helsingin kauppatorin laidalta.

Suomessa tuo tuskin aiheuttanee mitään mellakointia, mutta laittakaapa Bagdadin laidalle vastaava

Tässä muutama kuva mainoksesta

Kommentit (11)

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Toi näyttää ihan ok työpaikalta, mutta harmiksi olen kyllä ufoihin erikoistunut.

Varmaan olisi hyvät mahdollisuudet heittää jeesusjuttuja vakavalla naamalla, kun en normaalisti naura kun omille vitseille.

harmi vaan kun olen vähän sosiaalisesti rajottunut, niin takapakkia tulisi tuossakin jobissa.

Vierailija
tiäremiäs
Toi näyttää ihan ok työpaikalta, mutta harmiksi olen kyllä ufoihin erikoistunut.

Varmaan olisi hyvät mahdollisuudet heittää jeesusjuttuja vakavalla naamalla, kun en normaalisti naura kun omille vitseille.

harmi vaan kun olen vähän sosiaalisesti rajottunut, niin takapakkia tulisi tuossakin jobissa.

IT firma taitaa olla.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Sanoisin, että firmalla on aika epärealistinen rekrykampanja. Jeesuksia löytyisi tietenkin suljetuilta osastoilta, mutta heidän työllistäminen ei taida lain mukaan onnistua.

No, eipä ole ainoa firma, joka ei oikein tiedä, mitä tekevät.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Maukka Perusjatka
tiäremiäs

IT firma taitaa olla.

Niin huomasin pettymykseksi samaa

Vierailija
Volitans
Sanoisin, että firmalla on aika epärealistinen rekrykampanja. Jeesuksia löytyisi tietenkin suljetuilta osastoilta, mutta heidän työllistäminen ei taida lain mukaan onnistua.

No, eipä ole ainoa firma, joka ei oikein tiedä, mitä tekevät.

Ei ainakaan sivusto vakuuttanut väitetystä ammattitaidosta.

Vierailija
Maukka Perusjatka
tiäremiäs

IT firma taitaa olla.

Joo on. IT=ItseTyydytys. Ettei vaan Markku&Borkku ja Poika LTD hakisi alan ammattilaista? Ote MBP:n markkinointimateriaalista:
M&B ja P toimii tavarantarkastajana ympäri maailman. Tehtävänämme on tarkastaa tavara, esim. ennen naimisiinmenoa tms. Käytössämme on hyvinkin herkät, pitkät ja paksut syvyysmitat. Olemme erikoistuneet aasian ja venäjän alueelle. Tunnemme kulttuurin ja siihen liittyvät asiat hyvin. Toimintamme on vaitiolovelvollisuuden alaista. 100% luottamus. Pulimetriä emme käytä.

Vierailija
sitakin
Maukka Perusjatka
tiäremiäs

IT firma taitaa olla.

Joo on. IT=ItseTyydytys. Ettei vaan Markku&Borkku ja Poika LTD hakisi alan ammattilaista? Ote MBP:n markkinointimateriaalista:
M&B ja P toimii tavarantarkastajana ympäri maailman. Tehtävänämme on tarkastaa tavara, esim. ennen naimisiinmenoa tms. Käytössämme on hyvinkin herkät, pitkät ja paksut syvyysmitat. Olemme erikoistuneet aasian ja venäjän alueelle. Tunnemme kulttuurin ja siihen liittyvät asiat hyvin. Toimintamme on vaitiolovelvollisuuden alaista. 100% luottamus. Pulimetriä emme käytä.

Pulimetrinkin nyt taas muistit.

Uusimmat

Suosituimmat