Rasististen ympäristöFASISTIEN juoni paljastettu!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eli taaskin ollaan tuputtamassa kehitysmaille ns "hyödyllisiä neuvoja" joihin itse ei koskettaisi edes pitkällä tikulla

http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/oikea/id56311.html

Kommentit (3)

Vierailija

Nähdäkseni tuo The Great Global Warming Swindle ei sitten ollutkaan aivan niin hakoteillä kun se lopussa omisti ohjelma-ajastaan melko paljon aiheen käsittelylle. No olen kyllä sen verran kyyninen että en usko että muutama hiilivoimala tulee muutoinkaan Afrikkaa köyhyydestä pelastamaan.

Vierailija
Valkoinen
Nähdäkseni tuo The Great Global Warming Swindle ei sitten ollutkaan aivan niin hakoteillä kun se lopussa omisti ohjelma-ajastaan melko paljon aiheen käsittelylle. No olen kyllä sen verran kyyninen että en usko että muutama hiilivoimala tulee muutoinkaan Afrikkaa köyhyydestä pelastamaan.

Mutta tuhouako Afrikkalainen hiilivoima sitten lopulta maailman? Hassua, että Aasian mahtien noustessa alkoi länsimaissa tämä suuri kiljunta;Kiina lämmittää meidät kaikki vielä HELVETIIN !" Näen kyynisesti tällä tiettyjä yhteyksiä tuomiopäivän ennustajien kanssa, jotka 30-vuotta sitten olivat varmoja, että puolet ihmiskunnasta kuolisi ydinsodassa, ja että maapalloa piinaisivat tämän jälkeen vuosisatojen ajan radioaktiiviset myrskyt ja ydintalvi. Eli sama hysteerinen tuomiopäivän manaajien porukka on nyt taaskin liikkeellä Toivottavasti kaikkille riittää luoteja lopullisessa välienselvittelyssä!

Uusimmat

Suosituimmat