KÄNKKÄRÄNKKÄ tulee, känkkäränkkä menee ...

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Paavo Väyriäinen on sanonut, että vain Sauli Niinistön paikka
Eduskunnan puhemiehenä kelpaa, muuten palaan Brysseliin !
Iltalehden kyselyjen mukaan valtaenemmistö oli sitä mieltä, että
menköön Brusseliin ja pian, on jo monta päivää liikaa nähty ufo-
naamaansa täällä ! EU:ssa, Paavohan vastusti EU:a henkeen
ja vereen ( tai niin kauan kun sillä tuli lappalaisen ääniä ), mutta
Brusselin lihapadat kyllä kelpasivat. Siellä miehestä on vähiten
harmia maalle. eihän olla kuultu yhdestäkään asiasta, josta Paavo
siellä olisi puhumut. shoppailu vienee kaiken aikansa ?
Ja lentoemäntiä on niin mukava nipistellä viikolla mennen tullen !

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija
Mestariampuja PiPi
Niin ja LUXUS jalasmökissä! Mennen tullen!

HÄ... minä ymmärsin, että sinä olit kepulainen ???

Vierailija

Toimittaja vai lentoemo?

Ei, olen Työväen Akatemian aivopesemä, Lipposen perhetutun eli tulevan Päivi Lipposen eduskunta-avustajan yritykseen valtion ja Espoon kaupungin tuella minimipalkalla määräaikaiseen työsuhteeseen palkattu toimistoapulainen!

Vierailija

OHO...olipas monimutkaista !

ETTÄ noin ne hommat menee... tutun tutun kautta .. ?

Siitähän se johtuu, etten minä saanut ministerin tai eduskunta-
avustajan paikkaa...ei tutun tuttua ja nekin jotka ennen tunsivat,
kiertävät tien toiselta laitaa ... !!!

Vierailija
Hannibal the kannibal

Voi raasua .

Vierailija

Hannibal, suhteillahan sitä täällä, mutta olen helvetin onnellinen, että sdp koki murska tappion.

Jo on aika lopettaa diktaattoreitten palvominen, antaa arvo ihmiselle, vauvasta vaariin, tukea biologista vanhemmuutta, tunnustaa työtätekevän arvo ja auttaa syrjäytetyt yhteiskuntaan takaisin.

Vierailija

Hannibal!

Olen todella surullinen äitini puolesta, joka on sairaalassa hoidossa toipuakseen leikkauksesta. Sairaalassa, jossa vuoteenpääty oli laskettu alas, ettei tukehdu oksennukseensa ja äitini ei ole saanut viikkoon ruokaa eikä juomaa.

Onneksi veljeni lensi Ruotsista huolehtimaan äidistä. Että jos aika on jättää tämä maanpäällinen helvetti, niin ainakin ei nälissään tarvi lähteä. Onhan äitini ollut rakentamassa tätä yhteiskuntaa, jonka Lipponen ja Halonen on perseennuolijoineen ryövännyt. Puolue, jossa pedofilia on jyllännyt kaikessa suvaitsevaisuudessaan jo ennen Halosen valtaanpääsyä! Siis huhujen mukaan.

Näin vielä kun sdp:läinen politiikka jyllää Suomessa!

Vierailija
Hannibal the kannibal

"Hänellä on valtakirjan tarkistamisen jälkeen kolme päivää aikaa ilmoittaa ottaako hän tehtävän vastaan. Jos ei ota, tulee tilalle varajäsen, kertoo vihreiden kansanedustaja ja eduskunnan lakivaliokunnan puheenjohtaja Tuija Brax". IL.

Ei niitä salkkuja ole vielä jaettu, jatka siis metelöintiä!

Mm Kalevi Hemilä toimi hallituksessa ammattiministerinä vaikka ei eduskunnan jäsen, Cronbergia kiinnostaa ministeriys vaikka ei tullut valituksi. Miksi et sinäkin..?

Vierailija

Luulin jo nähneeni palstan pohjanoteerauksen mutta aina joku
jaksaa yllättää.

Mestariampuja PiPi
Hannibal!
Onhan äitini ollut rakentamassa tätä yhteiskuntaa, jonka Lipponen ja Halonen on perseennuolijoineen ryövännyt.

Puolue, jossa pedofilia on jyllännyt kaikessa suvaitsevaisuudessaan jo ennen Halosen valtaanpääsyä! Siis huhujen mukaan.

Jos joku luulee, että tänne voi kirjoittaa mitä tahansa, niin erehtyy
suuresti. IP-osoitteen ja operaattorin avustuksella häiriköiden
henkilöllisyys voidaan selvittää myös ilman poliisin vaivaamista.

Kun henkilöllisyys saadaan selville ei asianosaisen tarvitse enää
ihmetellä miksi esimerkiksi seuraavanlainenkaan

Lipposen perhetutun eli tulevan Päivi Lipposen eduskunta-avustajan yritykseen valtion ja Espoon kaupungin tuella minimipalkalla määräaikaiseen työsuhteeseen palkattu toimistoapulainen

työmahdollisuus ei tule toistumaan tai jopa meneillään oleva pätkä
voidaan keskeyttää. Keinoja löytyy varmasti.

Mutta hyvää jatkoa kuitenkin kaikille häiriköillekin ja
onnea&menestystä valitsemallanne tiellä.

Vierailija

Ihan totta!

Silloin kun lapseni otettiin minulta pois, vuonna 1997, opiskelin Työväen Akatemiassa. Lasteni huostaan ottanut sosiaalityöntekijä kertoi olevansa Työväen Akatemian rehtorin erittäin hyvä ystävä.

Kun äitini oli soittanut Espoon perhehoidon johtavalle sosiaalityöntekijälle, sieltä oli äidilleni sanottu, että olen astunut jonkun varpaille. Ja lasteni saama kohtelu sijoituspaikassa oli myös sen mukaista.

Minuun syytettiin huumeiden käytöstä, skitsofreniassa ja ties mistä. Kuitenkaan kellään ei ollut todisteita näistä. Päinvastoin huumepoliisi olisi tullut puolustamaan minua, jos sosiaalitoimistossa olisi järjestetty palaveri. Sosiaalitoimisto ei tietenkään suostunut tähän.

Olen joutunut todella erittäin pahan kiusauksen ja ihmisoikeuksien polkemisen kohteeksi. Enkä jaksa olla kiitollinen edes tästä pätkätyöstä, jonka sain näin vaalien alla.

Olkoon pohjanoteeraus tai ei, minulle on ihan sama. Mutta pääasia, että diktaattorien valta loppuu!

Vierailija
Rehtori
Luulin jo nähneeni palstan pohjanoteerauksen mutta aina joku
jaksaa yllättää.

Mestariampuja PiPi
Hannibal!
Onhan äitini ollut rakentamassa tätä yhteiskuntaa, jonka Lipponen ja Halonen on perseennuolijoineen ryövännyt.

Puolue, jossa pedofilia on jyllännyt kaikessa suvaitsevaisuudessaan jo ennen Halosen valtaanpääsyä! Siis huhujen mukaan.

Jos joku luulee, että tänne voi kirjoittaa mitä tahansa, niin erehtyy
suuresti. IP-osoitteen ja operaattorin avustuksella häiriköiden
henkilöllisyys voidaan selvittää myös ilman poliisin vaivaamista.

Kun henkilöllisyys saadaan selville ei asianosaisen tarvitse enää
ihmetellä miksi esimerkiksi seuraavanlainenkaan

Lipposen perhetutun eli tulevan Päivi Lipposen eduskunta-avustajan yritykseen valtion ja Espoon kaupungin tuella minimipalkalla määräaikaiseen työsuhteeseen palkattu toimistoapulainen

työmahdollisuus ei tule toistumaan tai jopa meneillään oleva pätkä
voidaan keskeyttää. Keinoja löytyy varmasti.

Haista perse ja painu Rehtori helvettiin moralisoimasta, palstalle miinoittelee venäläinen virushäirikkö, kukaan ei tee mitään.

Ongipa Ip-osoitteeni jos tekstit eivät miellytä, kantele poliisille ja sosiaalivirastoille jos näet aihetta sellaiseen.

Röyhkeästi haistattelen silti ja selvitän sinun vastaavat tiedot. Kutsu kansliaan niin saat korvapuustin!

Mestariampuja PiPin tarina on arkipäiväistä sossujen touhua, sosialistien sairautta jossa virkamiehet sortavat yksilön oikeuksia ja nousevat lain yläpuolelle.

Bushman menee toisinaan riman ali ja häiriköi, mutta se on hänen kansalaisoikeutensa. Eikä tule unohtaa hänen kommari-sosialistisia vihollisiaan jotka toimivat ihan samoin...

Rehtori nyt nielee vaan sen vaalitappion ja totuttelee siihen, että muutos on pysyvä olotila...

Vierailija
Rehtori

Hyvää jatkoa sinullekin, sillä kaikki edellä kirjoittamasi on myös eräänlaista häiriköintiä ja mielipiteiden tukahduttamistoiveiseen liittyvää, uhkailunomaiseen muotoon raapustettua tekstiä.
Mitä noita henkilökohtaisesti ottamaan. Eiköhän moderaattorit hoida asiattomaksi katsomansa viestit pois, täällä taisi olla jossakin myös Vasikka-thread, laita linkki sinne.

Nagarjuna
Haista perse ja painu Rehtori helvettiin moralisoimasta,

Eipä sitten muuta lisättävää tähän aiheeseen.

Vierailija

Kuukkeli:

"Hyvää jatkoa sinullekin, sillä kaikki edellä kirjoittamasi on myös eräänlaista häiriköintiä ja mielipiteiden tukahduttamistoiveiseen liittyvää, uhkailunomaiseen muotoon raapustettua tekstiä."

Sähän olet fiksu plikka analysoimaan tekstiä...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat