Maailman tiedostavin "Bändi"

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mikäs olisi raadin mieli tiedostavimmasta "bändistä"? Itselläni soi tässä An American Prayer, et vastaus on The Doors..

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija
iisti
Mikäs olisi raadin mieli tiedostavimmasta "bändistä"?
Raati on käsitellyt em. aihetta toisessa säikeessä. Se kelvannee sinullekin.

"Aikatokuemmätiänny" Käytä hakua ennen kuin avaat uusia ketjuja samasta aiheesta.

http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtop ... iedostavin

iisti
Itselläni soi tässä An American Prayer

Hieno juttu. Nyt voimme elää tämän tiedon kanssa. Ehkä moderaattorit siirtävät tämän tiedon tuonne säikeeseen.. vuonna 2013.

Vierailija
Volitans
Haitanneeko tuo mittään

Ei haitanne. Nettietiketistä ja hyvistä keskustelutavoista puhuminen palstalaisille kun taitaa olla kuin opettaisi portugalin kielioppia porsaille ja suuremmille sorkkaeläimille.
Volitans
Itse kuuntelen juuri Bachia: Togata and Fugue in D minor.

Josh Groban & Lara Fabian - For always

Vierailija
Ananda
iisti
Mikäs olisi raadin mieli tiedostavimmasta "bändistä"?
Raati on käsitellyt em. aihetta toisessa säikeessä.

Mä vaadin uuden valamiehistön.

Ismo Alanko, Volitans, SAMAEL, Mummo, Lierik, Maija Vilkkumaa valamiehistöks. Tolla miehistöllä voitais naulata monta juupa-jaapa-keskusteluu umpeen.

Ehdotan Janis Jopliinia... vaikkei hän oo bändi.

(Abba on kyll ottanu kantaa Waterloohon...)

Edit: Lisäsin juupa-jaapan ja Joplinin lisäksi mulle tulee mieleen Bob Dylan ja John Lennon.

Vierailija

Miten tarkalleen määritellä käsite "tiedostava", saati sitten "tiedostavin"?
Sanoisinpa että GG Allin proggiksineen, mies ristimänimeltään Jesus Christ Allin joka keskittyi koko 39-vuotiaan elämänsä aikana aiheuttamaan mahdollisimman paljon yleistä pahennusta, olemaan mahdollisimman mauton ja suorastaan typerys sekä tulemaan "mauttomuus-imagollaan" lähes legendaksi joidenkin keskuudessa.
Jos taas tuolla "tiedostava"-käsitteellä viitataan esim. johonkin helvetin "parannetaanmaailmaayhdessäpaavinkanssajaollaanniinmaailmanparantajia. maailmanparantajia" U2:een tahi "syvällisin, painokkain lähiötarinasanoituksin varustettuun nerokkaaseen, suorastaan oivaltavaan älykköpoppiin/taiderockiin[käyttäkää mieleistänne termiä, kumpi kuvottaa enemmän]" niin voisi tämä sivistymätön törkiö viettää parin päivän hiljaisuuden sen johdosta, jos joku edes mainitsee pari riviä ylempänä käyttämiäni termejä;vielä Keltaisen Pörssin senssipalstailmoitus nimimerkillä "Minä poljen, sinä ohjaat" niin olen jo aika lähellä omatoimisen ling chi'n toimittamista...
(Ei, aamuhepulilla ei mitään asiaa viestini sävyyn )

Vierailija

Max Sweinberg ja Max Sweinberg Seven. Siinä on bändissä kaikki kohdallaan. Tulee joka päivä ja ilta subbarilta Conan O`Brian "Suomen munaajan" -showssa.

P.S Se idolsin Ari oli muuten aivan oikeassa: Remu ei ole osannut ikinä soittaa rumpuja, saati laulaa. Remu ei osannut edes lukea muusikko aikanaan. Eikä osaa muuten vieläkään.

Rumpuja äijä tako miten sattui, koskaan ei osunut samalla lailla kahta kertaa peräkkäin. Remu on oikeasti vain huume-hörhö ja entinen-stara, toisin kuin Idols-Ari.

Vierailija
iisti
Mikäs olisi raadin mieli tiedostavimmasta "bändistä"? Itselläni soi tässä An American Prayer, et vastaus on The Doors..

Elvis kuuluu doorsin kanssa samaan kastiin. Tiedostivat maailmaa huumeiden ja viinan kautta. hyi hävetkää mitä kakkamahaisia esikuvia jälkipolville.

Vierailija
mopo
Max Sweinberg ja Max Sweinberg Seven.

Tarkoitat varmaan Max Weinbergia ja The Max Weinberg Seveniä.

Heidän tiedostavuudestaan voi sitten kukin olla mitä mieltä vaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat