Krapulasta taas

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eikö krapulan pitäisi olla hyväksi elimistölle, kun sydän on niin kovalla rasituksella? Sehän pumppasi tänäkin aamuna kuin olisi lenkillä...

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Sairaallinen ylipainokin varmaan on hyväks ku sydän pumppaa ku olis hyväkuntone lenkillä :E eihä täs o mitää pointtia

Vierailija
Lihakirja
Eikö krapulan pitäisi olla hyväksi elimistölle, kun sydän on niin kovalla rasituksella? Sehän pumppasi tänäkin aamuna kuin olisi lenkillä...

Krapulassa tulee helposti rytmihäiriöitä, ei se hyväksi ole ainakaan niiden 3000 ihmisen mielestä, jotka vuosittain kuolevat sen takia.
Onnex alkaa kankkunen helpottamaan jo vähän.

Vierailija

PS. enkä omassa darrassani tänään mitään sydämmen kiihtynyttä pulssia huomannut, verenpaineha siin muutenki olis koholla eikä rasvaakaa hirveesti kuluis

Vierailija

Rohkeesti vaan painostasi riippuen noin

4-6 keppanaa pitsan kera huiviin.

Tosin, jos huomenna aamulla töihin niin alkaa jo olla myöhäistä.
Ehkä pari nappia (esim. treoa) ja pari keppiä naamariin ja
nukkumaan.

Vierailija

Hommautukaa sällit kuumeeseen perjantai-illaksi ja lauantaiksi ja näköjään vielä sunnuntaiaamuksi(…tai iltahan nyt on), niin ei oo krapulasta tietoakaan. Tosin ei tietoa siitäkään että olisi edes ollut eilen hauskaa.

Vierailija

Itse otan krapulassa poweraidia tai muuta urheilujuomaa. Auttaa kummasti. Ja joskus myös batteryn tai jonkun muun energiajuoman. Jos nappeja ottaa niin diapamit, tramalit, panacodit ja muut keskushermostoon vaikuttavat auttaa krapulaan. Tietty on parempi olla ottamatta mitään nappeja. Joskus oon kuullu ettei edes tavallista buranaa tai aspiriinia sais ottaa krapulassa. Huonoa sydämelle tai jotain.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
pointless
Itse otan krapulassa poweraidia tai muuta urheilujuomaa. Auttaa kummasti. Ja joskus myös batteryn tai jonkun muun energiajuoman. Jos nappeja ottaa niin diapamit, tramalit, panacodit ja muut keskushermostoon vaikuttavat auttaa krapulaan. Tietty on parempi olla ottamatta mitään nappeja. Joskus oon kuullu ettei edes tavallista buranaa tai aspiriinia sais ottaa krapulassa. Huonoa sydämelle tai jotain.

Krapula tulee kärsiä.

Vierailija
Lihakirja
En vaan ymmärrä, että millainen rasitus on hyväksi ja millainen haitaksi sydämelle.

Eli et ymmärrä miksi sairaana ei ole hyvä lähteä juoksemaan maratonia?

Vinkki: Krapula on myrkytystila siinä missä humalakin. Myös flunssa on eräänlainen elimistöllinen myrkytystila. Elimistöllä on siis jo aivan tarpeeksi rasitusta itse tilanteen johdosta, lisärasitus mahdollistaa sen, että "kone leikkaa kiinni".

Vierailija

Ei krapulaa kannata kärsiä. Menee aurinkoinen päivä hukkaan. Paikallisesta pitsaa ja muutama nelkku-kelkku jallulla. On meinaan sen verran ikävän tuntuisia ne sydämen tykytykset, että riemulla tulee loivennettua myrkytystilaa...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat