Hyvä suomenkielinen tiedefoorumi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Löytyykö hyvää suomenkielistä tiedefoorumia jossa ei joka viestiketjussa alkais paskanjauhanta vaan pysyttäis asiassa? Huumoriakin saa olla mutta sellasta joka ei naurattais säälistä vaan aidosti.

Toisin sanoen hakusessa on foorumi josta puuttuu kokonaan Savor, Hannibaali, Bushmani, Armitage ja kaikki noiden sivupersoonat.

Ehkä on liikaa pyydetty ja kevätkiikku odottaa.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

SE kevätkiikku... SUOSITTELEN lämpimästi !

MUISTA, että väärällä solmulla voi tulla irtopää kuten "Chemical Alille" !

Vierailija

Heh, voi piru. Userhide mokkulallahan tästä foorumista tulee hyvä. Jatkossa hannibaalin, armitagen ja savorin tiedemaailmaa mullistavat teoriat kompostoidaan automaattisesti.

Vierailija
tiäremiäs
Armitage on ainoo suomen kieltä puhuva avaruusolio, muut puhuu huonoon englantii, saksaa tai ranskaa jännällä aksentilla.
Ihme kun en koskaan ymmärtänytkään trollien todellista tekstiä.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Mä en oikein ymmärrä, että mitä vikaa on armitagessa. Sitäkään en ymmärrä, että miksi minä en ole poistettavien listalla. Taas joku sisäpiirin salajuoni?

Vierailija
tiäremiäs
Armitage on ainoo suomen kieltä puhuva avaruusolio, muut puhuu huonoon englantii, saksaa tai ranskaa jännällä aksentilla.

Armitage on niitä harvoja täällä kellon ajatusmaailmassa mitää järkee. Miten hemmetissä te ees niputatte buskaryssän ja savorin kans samaan

Vierailija

Jaaha, täytyy kattoo tarkemmin toi porukka. Mä teen luokkajakoa nyt. Evaluoin Armitagenin ja muiden tekstisisällön luokka-algoritmilla illalla.
CE-Hyväksytty ja muut, ilmoittautukaa tässä threadissa jos haluatte pelleryhmään.

Vierailija

Ainakaan se ei pidä paikkaansa, että olisin liikkeellä sivupersoonineni, tämä on ainokaiseni nimimerkki. Muuhun olen jäävi sanomaan mitään.

EDIT: Paitsi että en kyllä kertoisi sinulle sellaista foorumia, mitä etsit, koska et muuta tee kuin kopioit uutisia ja spämmäät niitä tänne. Ymmärrän aihetta tukevan osion lainaamisen uutisesta aloitusviestiin, en tuota "Nyt on maailma kallellaan!" + linkki - matskua. Sinänsä tein jo väärin kun tähänkään mitään vastasin.

Vierailija

Julkinen anteeksipyyntö Armitage. Jos et ole paskaa heittänyt foorumilla niin hyvä niin.

Olenko minä hurja uutiskopioija?

Vierailija
crusaron uusi tuleminen

Toisin sanoen hakusessa on foorumi josta puuttuu kokonaan Savor, Hannibaali, Bushmani, Armitage ja kaikki noiden sivupersoonat.

Armitage on kyllä yksi foorumin asiallisimmista nimimerkeistä, nyt varmaan sekoitat johonkin toiseen a:lla alkavaan nickkiin.

Vierailija
Syfilis
crusaron uusi tuleminen

Armitage on kyllä yksi foorumin asiallisimmista nimimerkeistä, nyt varmaan sekoitat johonkin toiseen a:lla alkavaan nickkiin.

Juu taitanee sekottua tuohon Lännen Lieskaan

Vierailija

Perhana...Suurimmat anteeksipyynnöt Armitage. Hittolainen, erehdyin pahasti.

Nuo palstan oikeat pelleilijät saivat kuvani vääristymään.

Vierailija
skOh
tiäremiäs

Armitage on niitä harvoja täällä kellon ajatusmaailmassa mitää järkee. Miten hemmetissä te ees niputatte buskaryssän ja savorin kans samaan

"kellon ajatusmaailmassa.." ... mitä se KELLO fundeeraa ?

Kuulostaa kyllä armilta, harvoin tikittää ...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat