Örveltäminen humalassa

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Tutkimusten mukaan örveltämistä ei tapahdu kun juodaan runsaasti alkoholia, ainoastaan ne örveltää kenenkä pää ja taidot ei kestä juoda runsaasti alkoholia.

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Tutk ... 10?ref=rss

Kommentit (7)

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Jos otan vähän kossua maanantaisin kun kirjottelen tiedepalstalle, niin viikonloppuna otan korkentaan 2 tuoppia olutta, koska alitajunta kertoo että ei kannata myrkyttää itteensä liuotimillä, tulee morkkis kun alkoholi on epäterveellistä.

Ei myöskään pysty örveltämään ja tappelamaan portsareitten kanssa kun ei raja kuitenkaan ylity.

Nämä mitkä ottaa kerran vaikka 3 kuukaudessa niin että menee sekasin, on erittäin vaarallisia, saattavat lähteä jopa ajamaan autollakin. kun ei ole heillä kokemuksia vaikutteista.

Vierailija
tiäremiäs

Nämä mitkä ottaa kerran vaikka 3 kuukaudessa niin että menee sekasin, on erittäin vaarallisia, saattavat lähteä jopa ajamaan autollakin. kun ei ole heillä kokemuksia vaikutteista.

Siis whot?

Vierailija
JohnDoe

Siis whot?

Kunhan vaan perustellaan omaa alkoholinkäyttöä.
Ei, ei minulla(kaan) mitään ongelmaa ole...

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Toi nyt oli vain esimerkki tuo minun perustelu, itse en ainakaan juo paljoakaan alkoholia kerralla, kun on huono tapa juoda välillä pitkin viikkoa.

Tästä on kysymys, eli en pysty kännissä örisemaan kun ei tule sitä känniä.

Jos joisin harvoin, ehkä joisin niin että olisin kännissä.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
JohnDoe
tiäremiäs

Siis whot?

kerralla otta enempi, ei ota kerran.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
tiäremiäs

Olen samaa mieltä. Joskus otin itsekin vähemmän ja tapeltua tuli. Ei pienempien vaan isompien kanssa. Kokemuksen kautta saatu kylmä tieto ja mimenomaan rutiini tekevät asioista turvallisia. On muuten hieno tunne vääntää itseään sata kiloa painavamman kaljuääliöagressiivisen portsarin kanssa. Lopputulos on selvä, mutta voittajana lähdetään. Edesmenneen pikajunan portsarit ilivat kivoja. Myös nykyisen nite trainin, joka taisi olla hyvien portsarien aikoina honky tonk cafe, vartiomiehet olivat maiminnan arvoisia. Menin sinne aina pelkästään ärsyttämään tasapäisiä discoperseääliöitä jotka eivät ole ymmärtäneet ottaa selvää paremmasta. Pääasia näytti olevan, että vaate on kallis ja vähintään yhtä hieno kuin kavereilla. Ja että naamasta lima paistaa kataisittain, jos saan armitagea hiukan lainailla/mukailla.

Vierailija

Kyllä Tiäremiähen jutussa on ainakin jonkin verran asiaa. Pikkujoulujen aikaan ei tavallisen baarikärpäsen huvita mennä ulos, koska silloin siellä örveltää amatöörit.

Uusimmat

Suosituimmat