Painovoima on kumottu...

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

..kotikutoisesti. Tsekkaa video ja rakenna oma levitaattori.

http://www.xuol.net/hosted_pages/fb6DA6Y4hjY

Ja tietysti Savorin kommentit tähän ovat ehdotonta kultaa..

Kommentit (10)

Vierailija

Joku viisampikin voisi kommentoida (ja korjata jos olen väärässä...), mutta eikös tuo ole mahdollista sähkömangetismilla

Maalaisjärki
Seuraa 
Viestejä1286
Liittynyt1.9.2006
Tecno~cat
Joku viisampikin voisi kommentoida (ja korjata jos olen väärässä...), mutta eikös tuo ole mahdollista sähkömangetismilla

Sitähän se on.

Savor, Olkoon sielusi kevyt kuin mielesi tuote.
- Maalaisjärki

Vierailija
Maalaisjärki
Tecno~cat

Sitähän se on.

Aivan, vastavoima kumoaa vetovoiman. Mullaki on riipputanko, kumoon painovoiman useaan kertaan viikossa

Vierailija

"Maalaisjärki" kirjoitti:
"Tecno~cat" kirjoitti:

Sitähän se on.

Kiitos

Ja jos oikein muistan niin se kännykä ja paristot siinä levyn päällä tekevät mangeetisen kentän, jokna päällä se kolikko kortissa leijuu

(teimme hyrälle saman tempun fysiikassa, niin automaattisesti yhdistän tämän siihen malliin)

Vierailija

siis tuohon fyrkkaan täytyy indusoitua jonkinlaisia pyörrevirtoja, jota se pystyisi muodostamaan ympärilleen magneettikentän, ja vastustamaan cd-patterihässäkän luomaa vastakkaista kenttää????

Kumman vakaa on tuo kenttä. Koittakaapa saada toisella magneetilla toinen leijumaan. Väistää ohi, tai kiepsahtaa ympäri.

Miksi kolikko ei yritä pyörähtää ympäri?

Eikös se hyrrä pysynyt ilmassa niin kauan, kuin hyrrävoimat piti sitä pystyssä?

Vierailija
PoLe
Obscured evolutionist
..kotikutoisesti. Tsekkaa video ja rakenna oma levitaattori.

http://www.xuol.net/hosted_pages/fb6DA6Y4hjY

Ja tietysti Savorin kommentit tähän ovat ehdotonta kultaa..

tää on feikki!! katsokaapas tarkemmin niin siima yhdistetty leijuvaan kohteeseen ja tölkkiin!!

Olen kanssasi samaa mieltä

koska cd levyn pinta on muovia eikä siten johda sänköä joten aivan turha elementti koko hommassa, sekä että patterit eivät ole mitenkään yhteydessä toisiinsa saati purkkiin joten paristotkin ovat turhia.

muistuu mieleen samankaltainen feikki missä henkilö sai lampun syttymään kun oli liittäny johdot kynttilän pohjaan ja sytytti kynttilän.

Uusimmat

Suosituimmat