Kumman valitset? Puhdas luonto vai paljon rahaa?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jos saat valita, kumman otat mielummin: ison tukun rahaa vai puhtaan luonnon?

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Olen optimisti. Uskon että rahalla saa puhdasta luontoa. Kun perustarpeet on tyydytetty on aikaa murehtia luonnon kauneudesta.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Valkoinen
Olen optimisti. Uskon että rahalla saa puhdasta luontoa. Kun perustarpeet on tyydytetty on aikaa murehtia luonnon kauneudesta.

Rahaa ei saa saastuttamatta luontoa.

Eikä kyse ole kauneudesta.

Etkä tuolla asenteellasi ole optimisti vaan idiootti.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Intiaanien sananlasku

"Kun viimeinen eläin on tapettu, viimeinen järvi saastutettu ja viimeinen puu kaadettu. Silloin ihminen toteaa, ettei hän voi syödä rahaa."

Vierailija
ergaster
Intiaanien sananlasku

"Kun viimeinen eläin on tapettu, viimeinen järvi saastutettu ja viimeinen puu kaadettu. Silloin ihminen toteaa, ettei hän voi syödä rahaa."

Sitten ihminen varmaankin toteaa, että voi syödä toisia ihmisiä.

Vierailija
Valkoinen

Sun kaltasilla se taitaa vaan mennä niin, että kun on perustarpeet tyydytetty hommataan lisää ja lisää.

Vierailija

Rahaa minulla on paljon ylimääräistä, ja kyllä täällä Lapissa näyttää luontokin olevan melko puhdas. Varsinkin kesäaikaan voin löytää paljon ihmisen koskemattomia paikkoja, joihin voi jokamiehen oikeudella mennä ja tehdä tulet.

Taidan jättää toivomiset tällä kertaa väliin.

Vierailija
fmiles
Rahaa minulla on paljon ylimääräistä, ja kyllä täällä Lapissa näyttää luontokin olevan melko puhdas. Varsinkin kesäaikaan voin löytää paljon ihmisen koskemattomia paikkoja, joihin voi jokamiehen oikeudella mennä ja tehdä tulet.

no mutta entäs nämä lumettomat/vähälumiset talvet?

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26835
Liittynyt16.3.2005

Kyllä ihmisellä pitää olla kohtuullisesti rahaa, että alkaa miettiä luonnon hyvinvointia. Jos pitää repiä elanto selkänahasta tuntien epävarmuutta huomisesta leivästä, ei siinä varmasti tule piitanneeksi tekemistensä ympäristövaikutuksista.

Vierailija
MVLT
no mutta entäs nämä lumettomat/vähälumiset talvet?

Kyllä sitä lunta riittää, kunhan vaan saa itsensä penkistä ylös ja sukset voideltua. Hiihtää voi lämpimänäkin kesänä.

bosoni
Seuraa 
Viestejä2704
Liittynyt16.3.2005

Omasta puolestani kaipaan enemmän rahaa, kuin puhdasta luontoa, mutta jos tuollaisella valinnalla saisi merkittävän määrän luontoa puhdistettua, niin tietenkin sen valitsisin. Olisihan se hieman yleishyödyllisempää, kuin minun elintason nostaminen. (vaikka lompakko kyllä parkuu tyhjyyttään ja kohentamisen varaa riittää)

Jos sorruin (taas) virheeseen, niin tukka varmaan vain oli silmillä, kuten kuva osoittaa...

Vierailija
Neutroni
Kyllä ihmisellä pitää olla kohtuullisesti rahaa, että alkaa miettiä luonnon hyvinvointia. Jos pitää repiä elanto selkänahasta tuntien epävarmuutta huomisesta leivästä, ei siinä varmasti tule piitanneeksi tekemistensä ympäristövaikutuksista.

Tohon auttaa moiset seikat ku positiivisuus, optimismi, toivo ja tahto kyllä Suomessa on usein tilanne se, että aivan oman onnen nojaan harvoin jää. Tietty yksin asuvana perheettömänä ja lainattomana mun tilanne on kovin erilainen ku monilla muilla.

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

No paljon rahaa tietty. Kyl mä niillä rahoilla voisin itelleni rakentaa hienon puhtaan tontin itselleni missä on paljon puita,pensaita ja mansikkamaa. Puhtaalta luonnolta mä en sais iloa, mutta rahalla saisin kaikkea, voisin ostella elokuviakin niin ei kuolis koskaan tylsyyteen. Ja mikä parasta, niin naisetkin alkais pörräämään ympärillä kun tuohtakin kerran löytyy.

Olen fiksu ja älykäs!

Vierailija
ergaster
Intiaanien sananlasku

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat