Telkkarissa vikaa?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Moi
Ostin digiboxin muutama viikko sitten. Nyt mm. Tv1 ja TV2 näyttää sen aikaisia filmejä. Ainostaan uutiset on uusia, paitti kopsattu nekin maikkarilta. Kait johtuu siitä, että en maksanut TV-lupaa ja nyt rankaistaan tollain.
Missähän muualla vois olla vikaa? Kait on kanavanvaihtajassa, mutta älkää mua syyllistäkö.

Kommentit (6)

Vierailija

Telkkarissa on tosiaan vikaa. Jalkapallo Suomi- Se maa jota en muista peli NÄKYI VAIN YLEN 1:llä RADIOSSA???

Voi juma

Vierailija
mopo
Telkkarissa on tosiaan vikaa. Jalkapallo Suomi- Se maa jota en muista peli NÄKYI VAIN YLEN 1:llä RADIOSSA???

Voi juma

Kyllä se mun tv:ssä näky.Tosin Suomen joukkueen liikkuminen näytettiin ilmeisesti puolella nopudella.

Vierailija
Köppä
mopo

Voi juma

Kyllä se mun tv:ssä näky.Tosin Suomen joukkueen liikkuminen näytettiin ilmeisesti puolella nopudella.

Ai, uutiskuvaa? toimittaja vilautteli valokuvia kameran edessä niiiiin pirun nopeeta.

Vierailija
mopo
Voi juma
Ei Suomi mitään ole vielä hävinnyt. Lähetys tulee vasta kahden viikon kuluttua.
Upea jalkapallo"seura" meillä. Osaa pelata pomppupalloakin kentällä, kuin kentällä.
Jotain huhua olen kuullut, että Suomi kompuroi, mutta TV1 kertoo kyllä totuuden parin viikon kuluttua, ja sitten uusintoina seuraavat puol vuotta.

Vierailija
mopo
[Ai, uutiskuvaa? toimittaja vilautteli valokuvia kameran edessä niiiiin pirun nopeeta.
Kyllä se tuli ihan livenä tosin Suomen puolta oli kai hidastettu tai sitten en ei muuten vaan liikkunu.

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

No vai niin että telkarissa se vika onki ?

Miekö olen ihmetelly niin suomalaisia naiskuuluttajia , ku muitaki
suomalaisija akkoja , että miksikä niilon vanahat navettavaathet päällä ?
Onko ne niin helevetin köyhiä?
Semmoset roikkuvat harmajat ryysyt, joo sekö onki telkarin vika ?

Sitte ne meteroloogit ? On ne olemukselthan kummallista porukkaa, sitä yhtä lukhunottamatta.
Ja kaikki elokuvat tuntuvat tutuilta , melkein ossaan jo sen Bontin vuorosanat ulkoa. No se tietenki heijastuvat ne 70 luvun elokuvat takasi jostaki Oodinin vyöhykhen tuntemattomasta jää möykystä.

Siksi en ostanukhan sitä Digipoxia , tarkotan sitä tallentavvaa.
Rietastastako sillä, alkaa jo olemhan niin että ossaan elävät kuvat ulkomuistista.

Mie kattonki Hot Birtiltä Italialaisia naisia , non Italiaanojen uutistenlukijat
rotuporukkaa. Eipä sillä eikä senvuoksi , en niitten puhetta ymmärrä , mutta en ymmärrä suomen akkojenkhan mutinaa, varsinkhan sitä joka tullee 2 TV;ltä. Hyvä ku kuulee ko ääni on ihan täysillä, mutta annappako mainosmusiikki rävähtää, se tullee jumalaton tohina ja touhu , kahvikupit
kaatuilevat , ja akka huutaa : pane pienemmälle , panisin ku löytäsin kaukosäätimen.
Onneksi joissaki elokuvissa on kirjotukset alhaalla , saapi luke mitä ne porisevat ja äänen saapi vääntää kokonhan pois.

Son 2 TV;ssa naisuutistenlukijain ääni yhtä matalaa murinaa ku
ennenvanahasilla venäläisillä miehillä.
Italiaanojen vaimot visertää ku linnut, niitä on mukavaa kuunnella.

Entäpä sitte Astran Saksalaiset ?
Ne ne vasta rempsejää porrukkaa onki , ne laulavat ja hoilaavat
pannumyssyt päässä , niin että väärtinki akka on kironnu mihin se niiten korea pannumyssy on kavonnu . ( väärti myi se mennäkesänä
saksalaiselle turistilla hyvästä hinnasta).
No on se muualla parempi televisio.
Niin että muumaa hilla mejän maa vareksenmarja.
Mejän televisijo on ihan heitto. ( heitto = huono pois nakattava)

Uusimmat

Suosituimmat