Tietokoneen hitaus?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Avautuvatko nämä tiede-sivut teillä hitaasti? Minulla nimittäin avautuu. Viruksia ja haittaohjelmia ei XP:ssäni pitäisi olla. Missä vika? Saa leikkiä lääkäriä, vastailen kyllä.

Miten paljon tietokalastelun torjuntasuodin hidastaa sivujen latautumista?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Kyllähän nää hieman hidastellut on. Oon ollut huomaavinani jotain operan sekoiluakin joten jos sulla on sama selain niin sitä kannattaa myös pitää silmällä.

Vierailija
babun
Kyllähän nää hieman hidastellut on. Oon ollut huomaavinani jotain operan sekoiluakin joten jos sulla on sama selain niin sitä kannattaa myös pitää silmällä.

Selain on IE7 (pitäisi vaihtaa taas firefoxiin)

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Mitä mahdetaan tarkoittaa "hitaalla" tässä? Onko kyse usean sekunnin viiveestä? Missä vaiheessa viive tulee? Kestääkö aluksi pitkään ja sitten sivu latautuu nopeasti, vai onko koko ajan hidas?

Vierailija

En kyl itse ole pannut merkille ainakaan mitään huomattavaa hidastumista, millään käyttiksellä tai selaimella jota olen käyttänyt/joutunut käyttämään.

Vierailija

Niin jotkut muutkin sivut vähän takkuaa. Pitää ilmeisesti tehdä tuo yhteysnopeuden tarkistus, mistä Lithium antoi vinkin (kiitos siitä ).

Vierailija

Itse olin kerran tallentanut liikaa kuvia kovalevylle. Kone hidastui ja alkoi tökkiä. Kaverini toi rinnakkaiskovalevyn ja siirsi grafiikat piuhalla sinne. Nykyisin toimii taas normaalisti.

Vierailija

itse siis huomasin kyllä että pingit olivat korkeita pari päivää sitten, ihan tähän oman operaattorin lähimmälle reitittimelle asti. Huomasin sitten että explorer vei kaikki prosessoritehot, ja että kun operan tappoi niin exploreri ei enää jumittanut. Sitten pingitkin olivat taas normaaleja. Mene ja tiedä, olisi pitänyt omaa reititintä vielä pingata kun oli vika päällä. Mutta todennäköisesti oli kyllä omalla koneella.

Vierailija
Tarkkailija
Itse olin kerran tallentanut liikaa kuvia kovalevylle. Kone hidastui ja alkoi tökkiä. Kaverini toi rinnakkaiskovalevyn ja siirsi grafiikat piuhalla sinne. Nykyisin toimii taas normaalisti.

Muistaakseni ntfs:ssä oli sellainen "ominaisuus" että kun on liian monta tiedostoa niin kone alkaa tökkimään, vaikkei niihin koskettaisiinkaan. Suositten siten ntfs:ää suur teho palvelimille

Vierailija
w00x

Muistaakseni ntfs:ssä oli sellainen "ominaisuus" että kun on liian monta tiedostoa niin kone alkaa tökkimään, vaikkei niihin koskettaisiinkaan. Suositten siten ntfs:ää suur teho palvelimille :lol:

Muistaakseni kuu on juustoa, Europalla on alieneja joita monoliitti suojelee ja aurinko kiertää maata...

(Huvittavaa miten näitä "joku kumminkaimanserkunpojan nettituttu joskus sano jotain ja tottahan se on!"-tyyppejä riittää...)

Vierailija

w00x kirjoitti m.m: "Tyhmästä päästä kärsii myös koko ruumis."

Niin se on, mutta sitten on myös meitä, jotka emme välttämättä ole tyhmiä;
olemme vain tietämättömiä joissakin asioissa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat