Tapaaminen?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Miten olisi jonkinlainen foorumin tapaaminen? Mielestäni tällä foorumilla on yllättävän hyvä ilmapiiri ja mielelläni tapaisin joitain kiinnostavia henkilöitä ihan livenäkin. Vois vaikka järjestää vaikka Tampereen (väestöön nähden suht keskellä Suomea) seudulle jonkunlaista miittiä.

Onko tiede foorumin kirjoittajat aikaisemmin järjästäny miittejä?

Sivut

Kommentit (105)

Vierailija

Minä tulen kyllä, jos sattuu sellaiselle päivälle, että olen tamperskeleessä. On muuten yksi suomen parhaimmista kaupungeista.

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005

Minusta tähän mennessä paras tapaamisehdotus on tullut Bomt Knederiltä, joka ehdotti tapaamista Sodankylän elokuvajuhlille. Sinne lähtisin mielelläni, jos ehtisin, mut ku en ehi.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
Syfilis
Jep
Viime vuonna Helsingissä olutkarnevaaleissa meitä tapasi jonkinmoinen joukkio.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija
Syfilis
Miten olisi jonkinlainen foorumin tapaaminen? Mielestäni tällä foorumilla on yllättävän hyvä ilmapiiri ja mielelläni tapaisin joitain kiinnostavia henkilöitä ihan livenäkin. Vois vaikka järjestää vaikka Tampereen (väestöön nähden suht keskellä Suomea) seudulle jonkunlaista miittiä.

Pari vuotta sitten joku ehdotti tapaamista, asia ei kuitenkaan edistynyt.
Tampere on aika hyvä vaihtoehto ainakin tamperelaisten mielestä.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Mä en ainakaan mihinkään helsinkiin lähde kun entinen muija asuu siä ja sitten sitä pitäis yrittää käydä panemassa ja sitten vituttais taas. Mutta jos tänne tuutte...

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Järjestetään tapaaminen Marsiin. Ennalta sovittu teehetken päivämäärä ja kellon aika ja palstalaisten ahkerat ponnistukset voivat avittaa ihmiskunnan ulkoavaruuteen siirtymistä suuresti. Sopisko ens viikon keskiviikkona klo 14.00?

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Aweb
Järjestetään tapaaminen Marsiin. Ennalta sovittu teehetken päivämäärä ja kellon aika ja palstalaisten ahkerat ponnistukset voivat avittaa ihmiskunnan ulkoavaruuteen siirtymistä suuresti. Sopisko ens viikon keskiviikkona klo 14.00?

Vastustan!!!

Pakkoko sitä on lähteä Marsia roskaan, kun hyvin voidaan bilettää Porvoossa?

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Kuinka palstalaiset saapuvat tapaamiseen Marsiin ens viikon keskiviikkona:

Savor laajenee sinne
Norppa räjäyttää itsensä sinne käynnistäessään fissiovoimalan, jonka ei pitänyt räjähtää
Koshilla on suuri Olkinukke-generaattori
Minä pääsen Koshin siivellä, koska toimin polttoaineena
Vastaaja jää roikkumaan tuulivoimalansa kanssa ilmakehän ulkopuolelle
Kaneli ja DedMoroz matkaavat sinne unessa
ArKos on jo siellä
Aslak tyytyy katselemaan sinne päin tunturin harjalta
Bushman yrittää monilla eri nimimerkeillä, mutta hänet bannataan jokaisesta lähtevästä aluksesta
Bomt Kneder on liian fiksu osallistuakseen tällaiseen
Ayla tekee diilin Allahin kanssa
Volitans valitsee miellyttävimmän seurueen ja tarjoutuu kokiksi
Tiäremiähen mielestä paras tapa mennä Marsiin on mennä sinne raketilla tai sitten jotenkin muuten
asdf ei tule, koska pitää koko juttua vitsinä
Ding Ding pyytää apua älykkäimmältä rodulta
mummo pääsee Koshin ja mun kaa, jos vaihtaa takaisin Sophia Loreniin
totinen ei tule, koska jalat ovat maassa
liittynyt vakuuttaa, ettei ole liittynyt, mutta häntä ei silti oteta
Pubi on sillä välin Porvoossa

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Aweb unohti minut listastaan, onkohan freudilainen lipslapsus vai mitä mahtaa olla.

No, minä tulen omin avuin. Nappaan pullon terästettyä kuohuvaa ja pompsautan sen voimalla vaikka Marsiin. Otan teillekin pullon mukaan kullekin, paluumatkaa varten!

http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=17238

Onneksi eilen oli netti pimeenä sen sähkökatkoksen takia ja oli aikaa kynttilänvalossa väsätä postikortteja monella eri nimellä ja osoitteella, että varmasti varmistaisin iloisen ja säteilevän vapun.

Kai tekin muistitte tilata?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat