Seuraa 
Viestejä45973

Onko meissä ns. ajattelivissa ja tämmöisiä tavan ihmiselle utopistisia ajatuksia ja teorioita pohtivissa esimerkiksi lesboja tai homoja tai muuten vaan ihmisen luoman normaalin seksuaalisuuden käsitteen ulkopuolella olevia ihmisiä? Tämä olisi hauska tietää, koska itse en ole hetero ja tiedän mm. että monet maailman suurmiehet ovat olleet homoja. Kiinnostaisi tietää vain, että miten nämä kaksi asiaa korreloituvat keskenään, eli älykkyys ja seksuaalinen käyttäytyminen.

Sivut

Kommentit (36)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Rebadow
Onko meissä ns. ajattelivissa ja tämmöisiä tavan ihmiselle utopistisia ajatuksia ja teorioita pohtivissa esimerkiksi lesboja tai homoja tai muuten vaan ihmisen luoman normaalin seksuaalisuuden käsitteen ulkopuolella olevia ihmisiä? Tämä olisi hauska tietää, koska itse en ole hetero ja tiedän mm. että monet maailman suurmiehet ovat olleet homoja. Kiinnostaisi tietää vain, että miten nämä kaksi asiaa korreloituvat keskenään, eli älykkyys ja seksuaalinen käyttäytyminen.

Kehoitan esittämään kysymyksesi suoraan nimimerkille
hannibal the kannibal, mieluiten privana.

beever
Vihjaako kirkonmies, että hannibal von itse tietää ketkä täällä ovat homoja?

En vihjaa vaan faktana totean.

Hannibalilla on paljon tietoutta palstalaisten homoseksuaalisuudesta.
Hän on sen lukuisissa asiaa koskevissa viesteissään osoittanut.
Lähes yhtähyvin hän tuntee palstan kommunistit.

Minä ainakin olen homo. Meinaan homo sapiens. Samaa lajia ovat myös kissani sekä eräs lammas tuolla ulkona kadun varrella. Myöhemmin illalla en pystynyt enää nauttimaan kuin teetä.

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14249
Rebadow

1. Hyvä aihe, mutta ehkä väärällä alueella asiallisempien vastausten saannin kannalta.

2. Olisiko esimerkkejä näistä ei-heteroseksuaaleista suurmiehistä?

3. On hyvä muistaa, ettei pakkoheteroseksuaalisuus ole kovin vanha konstruktio. Ennen wanhaan jos sattui panemaan tallipoikaa tallitytön puutteessa, se oli lähinnä "pikku vahinko".

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

henkiset
Rebadow

HÄ.... ???

RUPEETKO sinä gibboni solvaamaan minua ???

TAIDAT olla saunasolmussa ?

HOO-HO-HOH-HOH-HOOO.... Kjääh-kjääh-kjäh-jää !!!

Hannibal the kannibal
henkiset
Rebadow

HÄ.... ???

RUPEETKO sinä gibboni solvaamaan minua ???

TAIDAT olla saunasolmussa ?

HOO-HO-HOH-HOH-HOOO.... Kjääh-kjääh-kjäh-jää !!!

Viekkaanpa että 'henkisen' mielessä oli käytännön pila, kyllähän me "Hansu" tiedetään miten sinä hinttaloista ja komukoista tykkäät !!!

Mitä se kenellekään kuuluu Hannibal the kannibal homous.
Nuo palstalla pyörivät untuvikoksi kuoriutuvat tuppikullit eivät vielä tajua, että kunkin seksuaalisuus on kunkin henkilökohtainen asia. Siis ei ole aihetta asiasta keskustella Hannibal the kannibal seksuaalisuudesta, jos hän ei tunne siihen tarvetta.
Kerronpa asiaa sivuavan tositarinan.
Viime vuosituhannen puolella ystävystyimme viipurilaisen perheen kanssa. Perheen tyttö opiskeli Pietarin yliopistossa. Hommasimme hänelle kesätyöpaikan Suomesta.
Kerran hän kertoi, että kun hän tuli linja-autolla Viipurista, niin kuuli erään huoltoaseman baarissa kahden naisen keskustelun naapuripöydästä. Nämä naiset luulivat, että hän ei ymmärrä suomenkieltä.
- Tuo tuossa on niitä venäläisiä huoria, toinen totesi osoittaen katsellaan häntä.
- Niin on kun on noin tyylikkäästikin pukeutunut, vastasi hänen kaverinsa
Kahvit juotuaan hän pysähtyi linja-autolle mennessään naisten luo ja sanoi:
- Niin. Kyllä minä huora olen, mutta mitä vittua se teille kuuluu.

Samum anker
Minä ainakin olen homo. Meinaan homo sapiens. Samaa lajia ovat myös kissani sekä eräs lammas tuolla ulkona kadun varrella. Myöhemmin illalla en pystynyt enää nauttimaan kuin teetä.

Ja aamulla Homo erectus.

Neonomide
Rebadow

1. Hyvä aihe, mutta ehkä väärällä alueella asiallisempien vastausten saannin kannalta.

2. Olisiko esimerkkejä näistä ei-heteroseksuaaleista suurmiehistä?

3. On hyvä muistaa, ettei pakkoheteroseksuaalisuus ole kovin vanha konstruktio. Ennen wanhaan jos sattui panemaan tallipoikaa tallitytön puutteessa, se oli lähinnä "pikku vahinko".

Mannerheim tais valilla panna tallipoikiakin...

Loptio
Seuraa 
Viestejä1187
Samum anker
Minä ainakin olen homo. Meinaan homo sapiens.

Tuo lausahdus muistuttaa minua kujeilusta, jota harrastettiin jossain alaluokilla, varmaankin alle 10 ikäisenä. Toinen kysyy: "ootsä homo?", johon toinen oletetusti, että "en oo". Ja sitten räkäinen nauru ensimmäiseltä, että "hehee, ootsä sitten joku apina tai joku, kun sä et oo kerran ihminen. Ihminen on Homo, meinaan Homo sapiens, hehee...".

markent

Siis ei ole aihetta asiasta keskustella Hannibal the kannibal seksuaalisuudesta, jos hän ei tunne siihen tarvetta.

Ehkä tosiaan ohjasin kysyjän liian suorasukaisesti Hannibalin
puheille. En ajatellut lainkaan, että Hannibal ei ehkä olekaan
halukas keskustelemaan seksuaalisuudestaan lainkaan.

Pahoittelen asiaa kovasti ja kehoitankin lähestymään asiassa
nimimerkkiä Lothar (alias Abdul Az (?)). Kenties hän on
valmis avautumaan seksuaalisuudestaan?

henkiset
markent

Siis ei ole aihetta asiasta keskustella Hannibal the kannibal seksuaalisuudesta, jos hän ei tunne siihen tarvetta.

Ehkä tosiaan ohjasin kysyjän liian suorasukaisesti Hannibalin
puheille. En ajatellut lainkaan, että Hannibal ei ehkä olekaan
halukas keskustelemaan seksuaalisuudestaan lainkaan.

Hannibal on kokolihaa syova heteromies jolla on kristillinen maailmankasitys.

markent
Nuo palstalla pyörivät untuvikoksi kuoriutuvat tuppikullit eivät vielä tajua, että kunkin seksuaalisuus on kunkin henkilökohtainen asia. Siis ei ole aihetta asiasta keskustella Hannibal the kannibal seksuaalisuudesta, jos hän ei tunne siihen tarvetta.
Viime vuosituhannen puolella ystävystyimme viipurilaisen perheen kanssa. Perheen tyttö opiskeli Pietarin yliopistossa. Hommasimme hänelle kesätyöpaikan Suomesta.
Kerran hän kertoi, että kun hän tuli linja-autolla Viipurista, niin kuuli erään huoltoaseman baarissa kahden naisen keskustelun naapuripöydästä. Nämä naiset luulivat, että hän ei ymmärrä suomenkieltä.
- Tuo tuossa on niitä venäläisiä huoria, toinen totesi osoittaen katsellaan häntä.

NO voihan p....e !!!

TÄMÄ "henkonen" homona olettaa kaikkien olevan kiinnostuneita pervoista
tavoistaan. Sanotaan nyt kerran vielä:

"Hannibal" on kokolihaa syövä kristillinen, perhearvoja
kunnioittava HETERO-mies, joka ei halua lähemmin kertoilla lisäänty-
miseen liittyvistä asioista. On homojen naurettava teoria, että lähes
jokainen historian suurmies olisi ollut homo tai muuten pervo !

Hannibal the kannibal
markent

NO voihan p....e !!!

On homojen naurettava teoria, että lähes
jokainen historian suurmies olisi ollut homo tai muuten pervo!

No,no. Tiedän, että tekee kipeää, kun on itse ajautunut vararikkoon.
(Tosin ilmeisesti verottajan vainon vuoksi)

Mutta,mutta.

Älkäämme unohtako suurinta suomalaista!

[size=150:ayrystsz]Carl Gustaf Emil Mannerheim [/size:ayrystsz]

Hanniibalille ja muillekin vinkiksi: Pankaa merkille pilke silmässä!

Puhumattakaan sitten näistä koppalakkia kantaneista historian
"suurmiehistä"!
Tässäkineräs "suurimmista" ja yrittipä jopa
kaveerata edellä mainitun kanssa mutta ei ilmeisesti liian
moukkamaisena kelvannut! (Ymmärrettävää.)

markent

Loistava tarina ja mainio heitto tuolta opiskelijatytöltä. Respect!

Lothar
henkiset

Miksi minut piti mainita tässä yhteydessä?

No enpä oikein ole varma. Mutta ehkä alitajuisesti vaikutti tuo karskin
miehen avatarisi. De Niro on aina ollut yksi suosikeistani. Niin kovin
macho mutta kuitenkin niin herkkä.....

Lothar

Muuta "henkiset" Ruotsiin, ehkäpä löydät sieltä itsellesi sulhasen, kuka
tietää...

Voi Lothar, olen vieraillut useinkin Ruotsin maalla ja sulho ehdokkaitakin
on riittänyt. Nyt olen kuitenkin löytänyt oikean punaisen meren machon
ja voin sanoa, että siinä jää jopa Ruotsin killekin kakkoseksi.

Lothar

Olet oikein nähnyt vaivaa kuvan etsimiseen? Ettet vain sittenkin
olisi herra Hannibalin alias?

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14249
henkiset
Mutta,mutta.

Älkäämme unohtako suurinta suomalaista!

[size=150:1brlcjr3]Carl Gustaf Emil Mannerheim [/size:1brlcjr3]

Hanniibalille ja muillekin vinkiksi: Pankaa merkille pilke silmässä!

No mutta, Mannerheimhan ilmeisesti oli biseksuaali.

Koomista tässä on se, miten hänen yksityiselämänsä sotketaan hänen sotilaallispoliittisiin ansioihinsa. Minua ei häiritse yhtään, että Gustav harrasti puppelointia. Pikemmin sen voisi nähdä merkkinä inhimillisyydestä.

Valitettavaa tosin ettei Hitlerin puppeliudesta taida olla samantasoista todistusaineistoa...

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat