Ei oo viinaa

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

hehehehheh, ei oo ei. täytyy mennä lainaan naapurista.

Kommentit (13)

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005

Olisit sanonut aikasemmin, olisin lanannut. Mulla olis viinaa vaikka kuinka, mutten voi juoda sitä oikeaoppisesti (=paljon), koska huomenaamuna täytyy autoilla. Postaisit tällaiset huolet vähän aikaisemmin, niin niihin ehtisi reagoida.

By the way, viestisi lähettämisaikaan Alkot olivat vielä auki.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Mäkään en voi juoda viinaa, kun tein semmoisen typerän päätöksen, etten vähään aikaan juo. Nyt pännii ja on jano.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005
Aweb
Mäkään en voi juoda viinaa, kun tein semmoisen typerän päätöksen, etten vähään aikaan juo. Nyt pännii ja on jano.

Hullu. Älä tee tuommoisia päätöksiä. Ite lupasin olla juomatta viinaa vaimon raskauden ajan, koska vaimokaan ei voi. Se oli ihan perkeleen ärsyttävää. Ei niinkään se juomattomuus — joskus tulee sattumalta oltua pitkäänkin juomatta — mutta se tieto, ettei voi kännäillä, kun on tullut luvattua. Onneksi olemme nyt vaimoni kanssa yksimielisiä siitä, että nykyinen lapsimäärämme on sopiva. Ei tartte enää lupailla tyhmiä.

Vierailija

Maailmasta on viina loppu. Me juotiin se Papan ja muun maarahvaan kanssa eilen. Teidän edestänne nyt kärsin. Ja kuolen, jos tsägä käy.

Vierailija

Tein Uuden Vuoden lupauksen, että en nauti viinaa, jos ei itsellä ole ja kukaan ei tarjoa.
Hyvin minä sen lupauksen olen pitänyt!

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
asdf
Aweb

Hullu. Älä tee tuommoisia päätöksiä. Ite lupasin olla juomatta viinaa vaimon raskauden ajan, koska vaimokaan ei voi. Se oli ihan perkeleen ärsyttävää. Ei niinkään se juomattomuus — joskus tulee sattumalta oltua pitkäänkin juomatta — mutta se tieto, ettei voi kännäillä, kun on tullut luvattua. Onneksi olemme nyt vaimoni kanssa yksimielisiä siitä, että nykyinen lapsimäärämme on sopiva. Ei tartte enää lupailla tyhmiä.

Minäkin olin raittiina vaimon raskauden ajan. Yhdeksän kuukauden aikana dokasin ehkä kaksi kertaa. Se oli sikäli kylläkin ihan helppoa, koska ei ollut rahaakaan, millä mällätä.

Kyllä minun on välillä tehtävä tuollaisia päätöksiä, vaikka se ikävää onkin. Tekee hyvää terveydelle ja psyykelle, etenkin itsetunnolle.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
asdf
Olisit sanonut aikasemmin, olisin lanannut. Mulla olis viinaa vaikka kuinka, mutten voi juoda sitä oikeaoppisesti (=paljon), koska huomenaamuna täytyy autoilla. Postaisit tällaiset huolet vähän aikaisemmin, niin niihin ehtisi reagoida.

Maantietellinen asema on Alkoon nähden niin huono, että en ehdi millään Alkoon jos kello on jo lauantaina yli 17.

Vierailija
tiäremiäs
asdf

Maantietellinen asema on Alkoon nähden niin huono, että en ehdi millään Alkoon jos kello on jo lauantaina yli 17.

Tampereella kerkee viinakauppaan vartissa jos juoksee.
Sanonta: "Parantaa kuin sika juoksuaan" on keksitty juuri Tampereella lauantaina ennen kuutta.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
sitakin
tiäremiäs
asdf

Sanonta: "Parantaa kuin sika juoksuaan" on keksitty juuri Tampereella lauantaina ennen kuutta.

Ei oo täällä alkoo.

Vierailija
tiäremiäs
sitakin
tiäremiäs
asdf

Ei oo täällä alkoo.

Luulisi tesomalta löytyvän sen verran juoppoja, että alko kannattaisi.

Uusimmat

Suosituimmat