Heteron homoilu

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Haluaisin sitä tiedustella tai oikeestaan kysyä, jos täällä olis asiantuntijoita, että homoiileeko tän palstan heterot koskaan? Onko siis minkään sortin kopelointia tai hipelöintiä tai kenties ihan sukupuoliyhtymistä? Kysyn, koska olen ite ihan hetero, mutta tunnen aika moista vetoa työkaveriini, joka on myös mies, julkisesti homo ja vielä sinkku. En ehkä olisi valmis ihan yhdyntähommiin, mutta jonkinlainen raju esileikki kyllä kiinnostaisi. Kaikki tää siitä huolimatta etttä oon ihan hetero. Miten on, voiko säilyä heterona, vaikka tekis pienen syrjähypyn homoilun maailmaan?

Sivut

Kommentit (78)

Vierailija

Muistelisin niin että Välimerenmaiden pitkän perinteen mukaan sitä ei lasketa homoiluksi, jos olet miehen hommissa - ts. lykkimässä.

Jos taas sinua penetroidaan, niin se lasketaan homoiluksi...

Mene ja tiedä sitten.

Vierailija
gefilus
Haluaisin sitä tiedustella tai oikeestaan kysyä, jos täällä olis asiantuntijoita, että homoiileeko tän palstan heterot koskaan? Onko siis minkään sortin kopelointia tai hipelöintiä tai kenties ihan sukupuoliyhtymistä? Kysyn, koska olen ite ihan hetero, mutta tunnen aika moista vetoa työkaveriini, joka on myös mies, julkisesti homo ja vielä sinkku. En ehkä olisi valmis ihan yhdyntähommiin, mutta jonkinlainen raju esileikki kyllä kiinnostaisi. Kaikki tää siitä huolimatta etttä oon ihan hetero. Miten on, voiko säilyä heterona, vaikka tekis pienen syrjähypyn homoilun maailmaan?

Jos olet itse ns. lykkijä, niin huuda joka kolmannen työnnön jälkeen Hiiop hiiop, niin säilyt 100% heterona äitisikin silmissä!

Jos et usko, niin kysy äitiltäsi

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14029
Liittynyt23.6.2005

Onpas hauskaa, hohhoo.

Läheskään kaikki puppelimiehet eivät harjoita hanurihommia. Minusta sinun kannattaisi ottaa asia rennosti ja tuoda asia esille ko. henkilön kanssa sitten, ettet halua 'tuhkisseksiä'. Uskon että hän kyllä ymmärtää.

On ihan normaalia kokeilla sitä mikä itseä kiinnostaa seksuaalisesti eikä vahingoita toista. Go for it!

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija

Seksuaalisen suuntaumisen voi määrittää vain ihminen itse.

Tälle löytyy yleensä ymmärrystä:
Onko mielestäsi ajatuksena mahdoton, että mies, joka on naimisissa naisen kanssa, tehnyt pari lasta jne. mieltää itsensä homoseksuaaliksi ilman, että hänellä olisi koskaan ollut seksualista kontaktia oman sukupuolensa edustajan kanssa?

Tätä on yleensä vaikeampi ymmärtää:
Mies, joka mieltää itsensä täysin heteroksi nauttii seksistä naapurin Pertin kanssa.

Vierailija
False-d
Kyllä Hitler tiesi mitä teikäläisille piti tehdä

Aatuhan tykkäs aaseista, nykyään aasit tykkää Aatusta.

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14029
Liittynyt23.6.2005
tiäremiäs
Kyllä heterot voi homoilla, niin niistä ei tule homoja, sanotaako vaikka näin että että viides kerta homon tekee.
'
Meneekös se sitten niin, että tuo viisi kertaa riittää homon muuttumiseen heteroksi?

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija
gefilus

Ilmeisesti omaat mielenkiintoa tätä 'kaveria' kohtaan ja haluaisit kokeilla varovaista seksiä. Mutta koska ajattelet olevasi hetero, niin ilmeisesti koet hämmennystä ihastumisestasi. Oletan että olet ilmeisesti aika nuori, ehkä parissakymmenissä? Tässä ikäryhmässä on monia (sekä miehissä että naisissa), jotka ovat epävarmoja omasta seksuaalisuudestaan ja saattavat tuntea samaankin sukupuoleen kiinnostusta, mutta eivät tiedä miten suhtautua asiaan.

En osaa sanoa mitä sinun pitäisi tehdä, lähentyäkö kenties kaveria, vai antaako olla. Mutta sen sanon, että jos kokeilet niin onko sillä mitään merkitystä oletko jonkun kategorian mukaan silloin homoseksuaali. Varmasti useammat kuin myönnetään, ovat kokeilleet seksiä saman sukupuolen kanssa ja ovat sen seurauksena siirtyneet toiseen leiriin, pysyneet tiukasti edellisessä tai siirtyneet ns stereo leiriin eli biseksuaalisuuteen jne... Se mitä mieltä joku muu kuin sinä itse olet omasta seksuaalisuudestasi, ei ole merkityksellistä, kenties se ei muille edes kuulu. Painotan kuitenkin sitä että on jokseenkin normaalia, varsinkin nuorten keskuudessa nämä ihastumiset samaan sukupuoleen, oli sitten oikeasti hetero tai homoseksuaalisesti suuntautunut.

Vierailija
MrHinkell
gefilus

Ilmeisesti omaat mielenkiintoa tätä 'kaveria' kohtaan ja haluaisit kokeilla varovaista seksiä. Mutta koska ajattelet olevasi hetero, niin ilmeisesti koet hämmennystä ihastumisestasi. Oletan että olet ilmeisesti aika nuori, ehkä parissakymmenissä? Tässä ikäryhmässä on monia (sekä miehissä että naisissa), jotka ovat epävarmoja omasta seksuaalisuudestaan ja saattavat tuntea samaankin sukupuoleen kiinnostusta, mutta eivät tiedä miten suhtautua asiaan.

En osaa sanoa mitä sinun pitäisi tehdä, lähentyäkö kenties kaveria, vai antaako olla. Mutta sen sanon, että jos kokeilet niin onko sillä mitään merkitystä oletko jonkun kategorian mukaan silloin homoseksuaali. Varmasti useammat kuin myönnetään, ovat kokeilleet seksiä saman sukupuolen kanssa ja ovat sen seurauksena siirtyneet toiseen leiriin, pysyneet tiukasti edellisessä tai siirtyneet ns stereo leiriin eli biseksuaalisuuteen jne... Se mitä mieltä joku muu kuin sinä itse olet omasta seksuaalisuudestasi, ei ole merkityksellistä, kenties se ei muille edes kuulu. Painotan kuitenkin sitä että on jokseenkin normaalia, varsinkin nuorten keskuudessa nämä ihastumiset samaan sukupuoleen, oli sitten oikeasti hetero tai homoseksuaalisesti suuntautunut.

Provolta taa alotus musta nayttaa.

Vierailija

Eiköhän se homous/heterous ole ennemmin siitä kiinni kummanko sukupuolen kanssa mielummin hyppäisi sänkyyn, kuin siitä että onko kokeillut molempia vaihtoehtoja.
Sitäpaitsi 100% hetero tai homoseksuaalisia ihmisiä on todella harvassa.
Suurin osa on bi-seksuaaleja jossakin määrin.

P.S.
Oman kokemukseni mukaan nämä homojen haukkujat ovat juuri niitä jotka ovat kaikkein epävarmimpia seksuaalisesta suuntautumisestaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat