Nainen+mies

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ei olisi mikään huono idea jos palstan sinkkuneitsykäiset ottaisivat yhteyttä foorumin uroksiin, täältä löytyy monta varteenotettavaa anodista..
Eiku onkse adonista, ei sillä niin väliä, jos tarvitset älykkään miehen, kerro sille tai meille.
Kelpaako naisille älykäs, vai pitääkö olla tyhmä?
Edit: auttaakse, jos on aika hyvännäköinen?
Tässä ketjussa voisi käsitellä toisiimmetutustumista laajemmassa mittakaavassa.

Kommentit (7)

Vierailija
Vääräuskoinen
Olet humalassa.

Jaa, mä vai, olen hirveässä krapulassa, kaverit pakotti viettämään syntymäpäiviä eilen.
Ei varmaan sovi tämmöiseen foorumiin tutustuminen naaraisiin, harmi niitten kannalta, joiden pään sisältö kiinnostaa enemmän kuin muu olemus.

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14029
Liittynyt23.6.2005

No siinäkin tapauksessa olet väärällä foorumilla. Naiset täällä ovat älykkäitä mutta lähinnä nauramassa tikkiperseisille insinööriopiskelijoille, jotka ovat harjoittamassa täällä oman heteroseksuaalisuuden vakuuttelurituaalejaan.

Mene tonne sen sijaan: http://www.nakokulma.net/

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

*sigh* Milloin älykkäät miehet kiinnostuvat lapsenteosta? Minä nappasin fiksuimman vapaana olevan miehen tuttavapiiristäni, ja nyt vasta tajuan miksi se vapaana olikaan...

...ja sitten fiksut miehet ihmettelevät, miksi fiksut naiset naivat typeryksiä.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14029
Liittynyt23.6.2005

Ehkä älykkäillä miehillä ei ole enää tarvetta parisuhteiluun? Miehethän asettavat yhä parisuhteen elämänsä kannalta tärkeäksi asiaksi (keskimäärin jo enemmän kuin naiset), mutta ehkä älykkömiehet ovat omaksuneet feminiinistä pelailumentaliteettia kaiken metroseksuaalisuutta ylistävän epä-äijämäisen "homostelukulttuurin" ohessa.

Kuulin tosin viime ke kaverilta, että suunnilleen saman IQ:n omaavat mies & nainen päätyvät vaikuttavan korkealla korrelaatiolla yksiin...

PS: Mutta mielenkiintoinen teoria, olisiko kenelläkään tarjota tälle empiiristä vahvistusta tai kritiikkiä jne.?

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26870
Liittynyt16.3.2005
Pikku Gen
*sigh* Milloin älykkäät miehet kiinnostuvat lapsenteosta?

Viisissäkymmenissä, kun työura alkaa olla ehtoopuolella, mieli tekee uusia virikkeitä ja mieleen tulee sekin, ettei elä ikuisesti ja omaisuudelle pitäisi saada perijä. Siinä vaiheessa tosin ne, jotka eivät ole älynneet hyödyntää kykyjään rikastumiseen jäävät nuolemaan näppejään.

Mutta kyllähän naiset saavat monet miehet innostumaan. Ei niitä lapsia sitten kadu (jos niitä nyt ei ihan hetken hurmassa hyväksikäyttäjään tee), vaikka ainoa järkiargumentti on se, että vanhana sitä varmasti katuisi jos nyt jättäisi lapset tekemättä. Niin minullekin kävi. Sen olenko älykäs saatte päätellä itse.

Uusimmat

Suosituimmat