Miten pystyy estään että ei pääse tiede.fi sivuille

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Mitenkä saa lukittua nämä sivut että näihin ei pääse.

Aivot ohjautuu tänne sivuille aina, vaikka ei pitäis kirjottaa mitään kun ei oo asiaa.

Ihan oikeesti onko tietoo, en tiedä näistä internet selaimista mitään.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Sulla on koneellasi - kaikilla on - sellainen HOSTS -tekstitiedosto, lisää tämän sivuston osoite siihen vaikkapa viimeiseksi, niin et enää ikinä pääse näille sivuille.

Älkää kokeilko, jos ette tiedä, mitä olette tekemässä!

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Ota käätees kirves, lyö sillä toista kättäs, täytä ammees vedellä ja paina pääs sinne 200 kg kauluksella kun oot unessa ja tee sen jälkeen itselles äkkipysäys jonkin kerrostalon katolta asfalttiin. Sitten ei tiede.fi palsta paljoon kiinnosta. Esmees. On niitä muitaki it-jutskia mut nämä tuli mieleen ekaks. Mitäs kysyit.

Kärsimysviikkoa.

vaari

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija
tiäremiäs
Mitenkä saa lukittua nämä sivut että näihin ei pääse.
Aivot ohjautuu tänne sivuille aina, vaikka ei pitäis kirjottaa mitään kun ei oo asiaa.

Ihan oikeesti onko tietoo, en tiedä näistä internet selaimista mitään.

On itse päätettävä ettei tule tänne.

Vierailija
fenomenologi
Ayla

Miksi?

No jos tänne kerran ei halua tulla, siksi.

Täytyy tehdä päätös että ei tule tänne, aivan kuin tupakan polttajat päättävät että lopettavat polttamasta.

Se vaatii kovaan tahtoa ja itsekuria. Kerran olin poissa täältä noin pari kolme kuukautta, se oli vain se ensimmäinen ja toinen viikko kun oli vaikeaa, sitten se menikin jo aika hyvin.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Ayla
fenomenologi
Ayla

Miksi?

No jos tänne kerran ei halua tulla, siksi.

Täytyy tehdä päätös että ei tule tänne, aivan kuin tupakan polttajat päättävät että lopettavat polttamasta.

Se vaatii kovaan tahtoa ja itsekuria. Kerran olin poissa täältä noin pari kolme kuukautta, se oli vain se ensimmäinen ja toinen viikko kun oli vaikeaa, sitten se menikin jo aika hyvin.

En kye.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs

Lyö niitä vasaralla, kun huomaat niiden yrittävän taas.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

http://www.paihdelinkki.fi/testaa/netinkaytto

Oma tulokseni:

Pistemääräsi: 40
Palaute:
Olet todennäköisesti Internetin kohtuukäyttäjä. Saatat ajoittain viettää liikaa aikaa netissä, mutta pystyt kontrolloimaan netin käyttöäsi. Halutessasi saat lisätietoa nettiriippuvuudesta ja sen ennaltaehkäisystä.

Eihän mulla näköjään ongelmaa olekaan!!

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
Aweb
http://www.paihdelinkki.fi/testaa/netinkaytto

Oma tulokseni:

Pistemääräsi: 40
Palaute:
Olet todennäköisesti Internetin kohtuukäyttäjä. Saatat ajoittain viettää liikaa aikaa netissä, mutta pystyt kontrolloimaan netin käyttöäsi. Halutessasi saat lisätietoa nettiriippuvuudesta ja sen ennaltaehkäisystä.

Eihän mulla näköjään ongelmaa olekaan!!

Pahemmin koukussa kun mää - hähähää!

Sai 38.

Tuo testi on kyllä liian mieto, sillä kyllä me - jos ihan rehellisiä ollaan, Aweb - taidetaan olla pahasti koukussa tähän palstaan

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
DedMoroz

Tuo testi on kyllä liian mieto, sillä kyllä me - jos ihan rehellisiä ollaan, Aweb - taidetaan olla pahasti koukussa tähän palstaan

Toki ollaan, mutta ainakaan minun tapauksessani se ei juurikaan rajaa muuta aikaa.

Vierailija

Phonyn konsti on luultavasti ainoa mahdollisuus repäistä itsensä irti. Ja silloinkin paha addikti löytää itsensä kirjaston koneelta vierotusoireitten käytyä ylipääsemättömiksi.

Tiede-palsta on netin Musta Aukko. Kun on kerran tänne imeytynyt, ei ikinä pääse lähtemään pois. Varmaan ArKoskin alkaa kohta haamupäivittää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat