Heatherin laulu

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

YouTubessa oli liikuttava pienen Heather -nimisen tytön esittämä laulu
veljelleen Johnille, joka palvelee Irakissa USA:n armeijassa. Laulu
esitettiin jenkeissä uutisissa ja se on herättänyt poliittisia tunteita puolesta
ja vastaan. Toiset ymmärtävät sen USA:n armeijan ja isänmaallisen hengen nostattamiseksi, toiset taas sanovat että laulun tarkoitus on
vain auttaa sotilaiden omaisia. Linkkini ei toiminutkaan, laulu löytyy
YouTubesta sanoilla "Heather Martin".

Kommentit (8)

Jyde
Seuraa 
Viestejä594
Liittynyt29.8.2005

USA:ssa kait värväydytään armeijaan? Joten kait jonkunlainen sotahullu pitää olla sinne lähteäkseen? Pikkulikalle varmaan ikävä paikka mutta eipä jaksa herättää suuria tunteita. Silti yksikin elossa oleva ihan kotimainen sotaleski ansaitsee minulta suuremman kunnioituksen.

Kunhan yritän joskus olla asiallinen...

Vierailija

Jyde : Kuuntelitko tuon kappaleen Youtubesta. Minusta se oli liikuttava,
vaikka joidenkin reaktiot ärsyttivätkin. Yksi sotilas kiitti Heatheria ja
sanoi ymmärtävänsä häntä, mutta alkoi sitten selittää kuinka hienoa
auttamistyötä he tekevät Irakissa.

Vierailija
väläys
YouTubessa oli liikuttava pienen Heather -nimisen tytön esittämä laulu veljelleen Johnille, joka palvelee Irakissa USA:n armeijassa.

" Minä näen kun nostat nuorimmaisen lapsen syliisi puutarhassasi ja hoivaat häntä. Minä näen, että samaan aikaan vanhin lapsesi tappaa toisen äidin ja lapsen jossain muualla. "

Vierailija

" Minä näen kun nostat nuorimmaisen lapsen syliisi puutarhassasi ja hoivaat häntä. Minä näen, että samaan aikaan vanhin lapsesi tappaa toisen äidin ja lapsen jossain muualla. "

" The point is not the position of the soldier or his fingers. The point is: "Daddy is not home". The sollution for World Peace is not in today. The sollution for World Peace is not in the future. The sollution for World Peace is in the past - History. Deal with the past (History) and be honest with it, then you have a future. "

Vierailija
väläys
Onko tuo kuva aito?

Sotilas ei osoita lasta ja vanhempia mutta kuva vastaa hyvin laulun sanoitusta ja "äitiä joka hoivaa lastaan" -tekstiä. Suuri osa ihmisiä on regoinut yhtäläisyyteen toisen maailmansodan aikaisesta kuvasta, jossa lapsi pitää käsiä ylhäällä, ja lähellä on saksalainen sotilas aseineen.

Vierailija

Mielenkiintoinen laulu, koska sanojen sanoissa: " The Kingdom of Heaven is like My Soul. The World is suppose to mirror it, not to be the opposite of it. "

Uusimmat

Suosituimmat