Nämä vitsit naurattavat palstalaisia!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Laskeskelin huvikseni täällä vitsipalstalla eniten luettuja vitsejä.
Laskukaava oli: lukijoita per vitsi per aihe.
(Laskin vain kerran, eli en tarkistanut, joten pieniä virheitä saattaa olla.)

Eniten lukijoita oli kertynyt seuraaville aiheille:

1. Nimimerkki Kristianin 6/2005 aloittama ”Matemaatikkovitsejä” 270 (lukijaa per vitsi).
2. Nimim. Alan Dorkinin 11/2005 aloittama ”Lääkärivitsejä” 222.
3. Nimim. Krapin 12/2005 aloittama ”Maailman paras vitsi” 217.

Nämä aiheet olivat ainoat, jotka pääsivät selvästi yli 200:n lukijan per viesti.

Ehkä hieman yllättäen jokseenkin tasan 200:een lukijaan per juttu ylsivät myös Törttö Billin 12/2005 aloittama ”Pukin konttiin” sekä Kalen 9/2006 aloittama ”Sivistyssanakirja”.

Eli siinä pientä vihjettä niille humoristeille, jotka jaksavat täällä vitsipuolella juttuja vääntää. Itse alan jo uupua. (Tarvitsisin pientä kannustusta… )

Kommentit (5)

Vierailija
Tarkkailija
Kalen 9/2006 aloittama ”Sivistyssanakirja”.

Kutka sattuvat Tiede-lehteä lukemaan ja tarkasti sen kannesta kanteen tutkiskelevat, muistavat että muutama palstan kirjoittelija onpi päässyt nimimerkillään lehden sivuille tämän threadin vitsin-murjaisujen ansiosta.

Vierailija

Edu kirjoitti:
"Kutka sattuvat Tiede-lehteä lukemaan ja tarkasti sen kannesta kanteen tutkiskelevat, muistavat että muutama palstan kirjoittelija onpi päässyt nimimerkillään lehden sivuille tämän threadin vitsin-murjaisujen ansiosta."

Tuon seikan olen itsekin todennut. Olen roikkunut palstalla jo muistaakseni vuodesta 2000 alkaen. Alkuvuosina (silloin päätoimittaja oli Tuula Koukku) vitsiosaston juttuja siteerattiin useampiakin kertoja, mutta ei enää nykyisin. Onkohan taso laskenut, vai mistä johtunee?

Uusimmat

Suosituimmat