Eroottiset unet

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tänä yönä näin unta, että olin jossain tullin tiloissa suomalaisen daamin kanssa jonka tunsin 15-16 vuotiaana. Olin silloin poskettomasti tuhon rakastunut. Tyttö oli niinsanotusti kullin seisottaja eli anto räplätä värkkiään, mutta ei antanut naida.

N,o tässä unessa me sitten olimme aikuisia. Jossain tullin hallissa hiplasin sitä ja suutelin niskaa. Se sano mulle että saat panna ja rupes räpläämään ite itteään märäks. Minä siihen sitte ajattelin, ei saatana, nuolasempa. Pimu polvillaankahareisin istu naamani päällä takaraivo tuettuna mun koukistettuihin polviin.

Kauhukseni huomasi että tyttö jakautuu kahdeksi. Toinen nousi seisomaan vierelleni ja rupes antaa mulle ohjeita kuinka sitä torttua oikeen pitää nuolla. Olin kadottanut kriittisen pisteen ja koko homma tuntu tunaroinnilta.
Kimuli vaan vieressä saneli ohjeita...

Jostain siihen sitten putkahti kymenkunta tullimiestä, nauramaan ääneen.
Äijät vaan hohotti ja kimuli vieressä jakeli ohjeita ja toinen kahareisin mun naaman päällä.

Vittuunnuin nauramiseen ja pomppasin pystyyn.
Otin laukustani helvetin ison jakoavaimen oikeeseen käteen ja huitasin sillä ilmaa ja KARJASIN samalla....

AAASENTO!
RIVIIN JÄRJESTY...
...HYMY PERSEESEEN...

Tullimiehet pelästyneenä totteli ja seisoivat suorana rivissä.

VAASEMMALLE POISTU MARS, MARS...

Pelko heräsi että jos tää menee vituks niin en pääse maasta ulos ja nyt on vika päivä.

Tullimiehet marssivat veke käskyn mukaan.

Helppo tulkita vai mitä?

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Vaikuttaa vahvasti tuon perusteella siltä, että olet epävarma miehekkyydestäsi ja et kestä siihen suuntautuvaa arvostelua.

Vierailija

Maukalla on ilmiselvästi vakavia ongelmia seksuaalisuutensa kanssa, kun pitää
alapääjuttuja suoltaa sivu tolkulla tiedefoorumille, kuukausikaupalla.

Pari viikkoa olisi ollut pelkkää trollausta, mutta useampi kuukausi on jo hyvin sairasta.

Vierailija
Tero Tekojärki
Maukalla on ilmiselvästi vakavia ongelmia seksuaalisuutensa kanssa, kun pitää
alapääjuttuja suoltaa sivu tolkulla tiedefoorumille, kuukausikaupalla.

Pari viikkoa olisi ollut pelkkää trollausta, mutta useampi kuukausi on jo hyvin sairasta.

Uskon, että kyseessä on kaappihomo, joka häpeää homouttaan yli kaiken
ja yrittää "parantaa" sitä itse, kuin se olisi parannettavissa "ajattelemalla heteromaisesti", suoltamalla munajuttuja silmittömästi sivulle jonne ne ei kuulu.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
Maukka Perusjatka
Tänä yönä näin unta, että olin jossain tullin tiloissa suomalaisen daamin kanssa jonka tunsin 15-16 vuotiaana. Olin silloin poskettomasti tuhon rakastunut. Tyttö oli niinsanotusti kullin seisottaja eli anto räplätä värkkiään, mutta ei antanut naida.

N,o tässä unessa me sitten olimme aikuisia. Jossain tullin hallissa hiplasin sitä ja suutelin niskaa. Se sano mulle että saat panna ja rupes räpläämään ite itteään märäks. Minä siihen sitte ajattelin, ei saatana, nuolasempa. Pimu polvillaankahareisin istu naamani päällä takaraivo tuettuna mun koukistettuihin polviin.

Kauhukseni huomasi että tyttö jakautuu kahdeksi. Toinen nousi seisomaan vierelleni ja rupes antaa mulle ohjeita kuinka sitä torttua oikeen pitää nuolla. Olin kadottanut kriittisen pisteen ja koko homma tuntu tunaroinnilta.
Kimuli vaan vieressä saneli ohjeita...

Jostain siihen sitten putkahti kymenkunta tullimiestä, nauramaan ääneen.
Äijät vaan hohotti ja kimuli vieressä jakeli ohjeita ja toinen kahareisin mun naaman päällä.

Vittuunnuin nauramiseen ja pomppasin pystyyn.
Otin laukustani helvetin ison jakoavaimen oikeeseen käteen ja huitasin sillä ilmaa ja KARJASIN samalla....

AAASENTO!
RIVIIN JÄRJESTY...
...HYMY PERSEESEEN...

Tullimiehet pelästyneenä totteli ja seisoivat suorana rivissä.

VAASEMMALLE POISTU MARS, MARS...

Pelko heräsi että jos tää menee vituks niin en pääse maasta ulos ja nyt on vika päivä.

Tullimiehet marssivat veke käskyn mukaan.

Helppo tulkita vai mitä?

Tuo on sellainen häpeäunen tapainen (en tiedä miten virallisesti kutsutaan) eli oikein noloon tilanteeseen joutuu ja vieläpä sitten monen tutun tai tuntemattoman silmien edessä. Eli vaatetus saattaa oll naurettava ja sitten on joidenkin itsensä arvostamien tai tuntemattomien, mutta arvovaltaa omaavien henkilöiden edessä jossain häpeää aiheuttavassa tilanteessa muuten. Todellisuudessahan ne unen hahmot ovat kuitenkin henkilön itsensä luomia eli ne joilta haluaa asioita tai tilaansa piilottaa ovat oman itsensä tietoisuuden yksi osa, joka sitten muuntautuu johonkin jollain tapaa tuttuun, mutta arvovaltaiseen hahmoon (kuten esim. vanhempasi, opettajasi yms.).

Sen tytön kanssa touhuilu ehkä kuvaa jotain toivettasi,jonka haluat toteutuvan, mutta toisaalta et anna itsesi nauttia siitä vaan jaat sen tytön kahtia, joista toinen osa arvostelee osaamattomuuttasi tai tietää paremmin miten tehdä asia. Ne tullimiehetkin ovat tavallaan jo työnsä puolesta siinä sitten jotain kiellettyä asiaa etsimässä ja siitä kiinni ottamassa syyllisiä. Joskohan koet jotenkin syyllisyyttä sitten halusta johonkin tai johonkuhun ja toisaalta olet varma jo epäonnistumisesta ja haluat sitten tuomita tavallaan sen halusi sopimattomana. Toisaalta kuitenkin halu on voimakas ja haluaisit toteuttaa sen, joten yrität saada sen halun toteuttamista vaikeuttavat "tullimiehet" (moraalisi vartijat itsesi sisällä) hiljaisiksi. Hiljensit kuitenkin heidät määräykselläsi, joten aiot sitten varmaan toteuttaa sen mitä tahdoit tehdä...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija

Tuo Stingeri tosiaan pyörii aivan jatkuvasti Maukan ympärillä kuin epätoivoinen neitsyt.

Taitaa olla sama kirjoittaja, kun ei ole ainuttakaan Maukan ulosteketjua,
johon se ei olisi kiimaisesti kirjoitellut.

Vierailija

Juu Maukka pistää seksiketjua seksiketjun perään, ja kun siihen lisätään omalla mololla kehuskelu, jää jäljelle todellisuudessa epävarma minimuna suomalainen

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
Vääräuskoinen
Tuo Stingeri tosiaan pyörii aivan jatkuvasti Maukan ympärillä kuin epätoivoinen neitsyt.

Taitaa olla sama kirjoittaja, kun ei ole ainuttakaan Maukan ulosteketjua,
johon se ei olisi kiimaisesti kirjoitellut.

Katoppas ihmettä, vahingossako nikkini melkein oikein kirjoitit?

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija
skOh
Juu Maukka pistää seksiketjua seksiketjun perään, ja kun siihen lisätään omalla mololla kehuskelu, jää jäljelle todellisuudessa epävarma minimuna suomalainen

Kyseessä ei enää ole pelkkä teini epävarmuutensa kanssa, vaan todellakin
hyvin sairas yksilö.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Minä kylläkin pidän Maukan kirjoituksista. Mielestäni ne eivät ole erityisen leuhkivia vaan sävy on arkipäivän realismia. Ehkäpä Stinger on huomannut saman, kun kerran Maukan keskusteluihin osallistuu.

Mielestäni Maukan arvostelijat kärsivät pahimmanlaatuisesta ahdasmielisyydestä ja frustraatiosta. Lääkkeeksi suosittelen Henry Millerin koko tuotantoa, Apollinairen Hirveää Hospodaria, Markiisi De Saden Sodoman 120 päivää ja Bukowskia.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Vääräuskoinen
skOh

hyvin sairas yksilö.

Heitinpä nyt vähä humouria viitaten vanhaan läppää mitä oon Maukalle nakellu. Aivan turhaan parjaat, tuskin sua kukaan tosissaan ottaa

Vierailija
skOh
Vääräuskoinen
skOh

hyvin sairas yksilö.

Heitinpä nyt vähä humouria viitaten vanhaan läppää mitä oon Maukalle nakellu. Aivan turhaan parjaat, tuskin sua kukaan tosissaan ottaa

Höpsistä Maukka-parka ja sinun surulliset multinikkisi.

Henkilö, joka suoltaa taukoamatta 8 kuukautta putkeen pelkkää teinitason
munajuttua tiedefoorumille, ei mitenkään enää voi olla terve ihminen.

Vierailija
Vääräuskoinen
skOh
Vääräuskoinen
skOh

hyvin sairas yksilö.

Höpsistä Maukka-parka ja sinun säälittävät multinikkisi.

Henkilö, joka suoltaa taukoamatta 8 kuukautta putkeen pelkkää teinitason
munajuttua tiedefoorumille, ei mitenkään enää voi olla terve ihminen.

Jos oot yhtään tietotekniikasta perillä, saat mun IP:n selville hetkessä ja näet, että mulla on tasan 1 nimimerkki täällä. Edelleen, turhaan lauot turpaas, ketään ei kiinnosta

Vierailija
Vääräuskoinen
Ennemmin tai myöhemmin ylläpito kyllä huomaa, ettei nämä teiniulostukset
kuulu Tiedelehden keskustelupalstalle.

Näin on ja saat bannit. Toivotaan.

Vierailija
skOh
Vääräuskoinen
Ennemmin tai myöhemmin ylläpito kyllä huomaa, ettei nämä teiniulostukset
kuulu Tiedelehden keskustelupalstalle.

Näin on ja saat bannit. Toivotaan.

hehehe OWNED!!1!