Kiltit pojat menee taivaasen, pahat pojat Pattajalle

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Oletko käynyt seksimatkalla?
Kävisitkö jos rahat riittäis?
Minne mieluiten menisit?
Minkä rotuiset seksipartnerit olisi kiinostavampia?

Onko seksimatkailussa jotain pahaa?
Onko siinä myös hyviä puolia?

Sivut

Kommentit (64)

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Maukka Perusjatka
Aweb

Empäs ole. Oliko hyvä?

Ei. Luettava. Sinä voisit tykätä enemmän, kun aihepiiri epäilemättä on sinulle läheisempi.

Itse olen menossa Thaimaaseen jouluna, mutta se ei ole seksimatka. Kersakin tulee mukaan.

Ja muutenkin mielestäni seksimatkailu on melkoisen moraalitonta ja äklöä puuhaa. En pidä ihmisten hyväksikäyttämisestä.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Aweb
Maukka Perusjatka
Aweb

Empäs ole. Oliko hyvä?

Ei. Luettava. Sinä voisit tykätä enemmän, kun aihepiiri epäilemättä on sinulle läheisempi.

Itse olen menossa Thaimaaseen jouluna, mutta se ei ole seksimatka. Kersakin tulee mukaan.

Ja muutenkin mielestäni seksimatkailu on melkoisen moraalitonta ja äklöä puuhaa. En pidä ihmisten hyväksikäyttämisestä.

Mihinkä päin olet menossa?
Kuinka vanha on kersa?
Ja jätät sitten vaimon kotiin vai?
Miten se päästää sut yksin matkaa?

Sori, uteliaisuuteni.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Maukka Perusjatka

Kuinka vanha on kersa?

Sori, uteliaisuuteni.

Phuketiin.
11
Vaimo tulee mukaan tietty.

Ei uteliaisuudessa mitään pahaa ole.

Vierailija
Aweb
Maukka Perusjatka

Kuinka vanha on kersa?

Sori, uteliaisuuteni.

Phuketiin.
11
Vaimo tulee mukaan tietty.

Ei uteliaisuudessa mitään pahaa ole.

OK, käy nyt ainakin hieronnassa tai öljyhieronnassa.

Vierailija
tiäremiäs
Ainoa vika noissa seksimatkailijoissa ja huorissa käyvissä on, että ne kuvittelee että kaikki ihmiset käyttäytyy samanlailla.

Mä tiedän, että ulkomailla matkustavat käy lähes sata prosenttisesti vieraissa ja pettävät puolisoitaan. (Siis niissä duuneissa missä minä olen)
Kokemusta on takana yli kakskyt vuotta ja maita melkeen saman verran missä olen asunut.

Miehet lähes poikkeuksetta maksavat seksistä ja naiset saa ilmankin.
Itekki oon niin montaa reissunaista pannu...

Kysymys kuuluukin, että tekeekö tilaisuus "varkaan" vai lähtevätkö vain "varkaat" matkoille?

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Maukka Perusjatka
tiäremiäs
Ainoa vika noissa seksimatkailijoissa ja huorissa käyvissä on, että ne kuvittelee että kaikki ihmiset käyttäytyy samanlailla.

Mä tiedän, että ulkomailla matkustavat käy lähes sata prosenttisesti vieraissa ja pettävät puolisoitaan. (Siis niissä duuneissa missä minä olen)
Kokemusta on takana yli kakskyt vuotta ja maita melkeen saman verran missä olen asunut.

Kysymys kuuluukin, että tekeekö tilaisuus "varkaan" vai lähtevätkö vain "varkaat" matkoille?

Vastaus kuuluu, että sinä kaiketi olet tekemisissä tietynlaisten ihmisten kanssa, ja siksi olet saanut tuollaisen kuvan.

Ei minun tuttavapiirissäni (laaja!) kukaan livahda ulkomaille pettämään puolisoitaan.

Tiedän, että esim. Phuket on valtaisa turistirysä, jossa noita seksimatkalaisiakin varmasti vilisee, mutta meidän tarkoituksemme on kylläkin liikkua vähän laajemmaltikin ja tutustua ympäristöön jne. Itseäni kiinnostaa ruokakulttuuri kovasti. Rannalla löhöämisestä ei olla kiinnostuneita juurikaan. En pidä hieronnasta. En ylipäätään pidä siitä, jos joku tuntematon koskettelee minua tai tunkee lähelle.

Vierailija
Maukka Perusjatka
Ite kutsun seksistä maksamista, mielenterveyteen sijoittamiseksi.

kenen sitaatti alkuperäisesti?

Annatko oikeiden ja luvan lainata joskus?

Vierailija
Maukka Perusjatka
tiäremiäs

Sinulla on pakko olla todella rajoitettu otanta. Itse tunnen monia, joille ei tulisi mieleenkään pettää (tai ainakaan eivät toteuta, jos mieleen tulee) vain siksi, että on matkassa. Vaikka viettäisivät kuukausia, jota vuoden pari matkoilla.

Seksiturismissa on mielestäni se vika, että siinä kohdemaan väestöä käytetään hyväksi törkeällä tavalla.
Suututtavimpia kokemuksiani on näkemäni tv-haastattelu, jossa Venäjällä teinityttöjä halvalla nussiva vanha, ällöttävä suomalais-äijä sanoi harjoittavansa hyväntekeväisyyttä maksaessaan (silloin elettiin markka-aikaa) 50 mk nuorelle, epätoivoisen huonossa taloudellisessa tilanteessa olevalle tytölle (esim. 17-v yh-äiti) siitä, että tämä tarjoaa hänelle seksuaalisia palveluksia yön ajan tai jopa pidempäänkin.
Hyväksikäyttöä se on.

Toivon, Maukka, että käyt asiallisissa paikoissa, joissa joudut maksamaan kunnolla pyytämästäsi palvelusta.

Vierailija
Nagarjuna
Maukka Perusjatka

Oma keksintö.
Keksin se samoihin aikoihin kun kiinostuin oikeasta sijoittamisesta ja siihen alkoi löytyä fyrkkaa.

Lainaa ihan vapaasti vaan.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Maukka Perusjatka
Nagarjuna
Maukka Perusjatka

Oma keksintö.

Huono keksintö.

Mutta varmaan tietynlaisessa äijäporukassa naurattaa.

Vierailija
Aweb

Tiedän, että esim. Phuket on valtaisa turistirysä, jossa noita seksimatkalaisiakin varmasti vilisee, mutta meidän tarkoituksemme on kylläkin liikkua vähän laajemmaltikin ja tutustua ympäristöön jne. Itseäni kiinnostaa ruokakulttuuri kovasti. Rannalla löhöämisestä ei olla kiinnostuneita juurikaan. En pidä hieronnasta. En ylipäätään pidä siitä, jos joku tuntematon koskettelee minua tai tunkee lähelle.

Itse pidän hieronnasta, sekin on totuttelukysymys.

Ensimmäinen kokemus oli luotaantyöntävä, sain hyvänoloisen orgasmin, mutta jälkikatumus oli iloakin isompi.

Luulen, että Awebin nihkeys suosittua harrastetta kohtaan johtuu siviilisäädystä: jos olisin itsekin perheellinen, sijoittaisin pääoman mieluummin koko perheen-, kuin henkilökohtaiseen mielenterveyteen.

Helsingissä vierailin luultavasti jokaisessa Thai-hieronnassa joita silloin oli muutamia kymmeniä, ehkä kerran kaksi venäläisessä strip-runkkausluolassa Vaasankadulla. Varsinaisia katuprostitutioituja en suosinut useinkaan, silloin tällöin kokeilumielissä ehkä.

Tuotteiden ja palveluiden laatu vaihteli suuresti, toimiala kaipaakin kipeästi standarsointia. Kantapaikoikseni jäi siten muutama helmi luukku: molemmissa sai ns panna eli pääsi rahan avuin yhdyntään, jos maksoi enemmän, vaikkakin tavallisesti tyydyin eroottiseen hierontaan, penikseni hyväilyyn, koska pidän siitä paljon.

Henkilökunta oli pääasiassa tunteikasta ja vilpitöntä ja aitoa väkeä, itse asiassa epäilen erään hierojan rakastavan minua edelleen. Niin paljon hän piti vierailuistani että kutsui minua söpöksi ja komeaksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat